

Manuela de Haan
administratief/financieel medewerker of sociaal cultureel werker
Personalia
- Leeftijd
- 59 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Door boventalligheid in mijn vorige baan ben ik nu op zoek naar een afwisselende, uitdagende, gezellige en leuke baan voor ongeveer twintig tot dertig uur per week. Wilt u me hierbij helpen?
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Zelfstandige teamplayer, punctueel, accuraat, sociaal, vrolijk en spontaan, flexibel, en nog veel meer. Ik zou u er graag over willen vertellen in een gesprek.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
2009-2015 Administratief/financieel medewerkster bij Stichting Welzijn Beverwijk.
Taken o.a.: Verwerken van inschrijvingen, telefonisch- en persoonlijk contact met deelnemers en docenten, balie werkzaamheden, boekhouden, opstellen en verwerken van facturen, debiteurenbeheer, assisteren van de Cursuscoördinator bij alle voorkomende werkzaamheden zoals organiseren van cursussen, planning maken betreffende de cursussen, factureren, deelnemers uitnodigen, eventuele problemen opnemen en, indien mogelijk, direct oplossen, planning van lokalen t.b.v. activiteiten, etc.
Sinds februari 2013 via Stichting Welzijn Beverwijk gedeeltelijk gedetacheerd naar Paviljoen Westerhout.
Taken o.a.: Administratieve taken, telefonisch en persoonlijk te woord staan van bezoekers, organiseren en realiseren van nieuwe activiteiten, adviseren en ondersteunen van het bestuur, begeleiden en aannemen van vrijwilligers en betaalde krachten etc.
2006-2009 Thuismoeder
2004-2006 Administratief medewerkster bij Stichting Toerisme Wijk aan Zee
Taken o.a.: Boekhouding: crediteuren- en debiteurenadministratie, kas controle. Telefonische contacten met zowel verhuurders als huurders. Vergaderingen bijwonen en notuleren, correspondentie, etc. Ook geven van informatie, zowel telefonisch als persoonlijk, aan cliënten behoorde tot de werkzaamheden.
1999-2004 Administratief medewerkster bij Java Deurenfabriek BV te Velsen Noord.
Taken o.a.: Telefonische contacten, verkoop, inkoop, crediteuren- en debiteurenadministratie, planning, maken van offerte’s, orderafhandeling, logistieke werkzaamheden etc.
1994-1999 Verschillende werkzaamheden bij Cramer Tervoort Groep te Haarlem.
Begonnen als administratief medewerkster, daarna de Klantenservice opgezet. Sinds januari 1998 Supervisor in het Call Center.
Taken o.a.: Correspondentie, contact met klanten, leiding geven, rooster planning, vergaderingen bijwonen en notuleren, gesprekken met medewerksters voeren waaronder verzuimgesprekken, voortgangs-gesprekken etc.
Voor werkervaring in de hier voorafgaande tijd kan ik u een volledig CV toesturen
Opleidingen
2014-heden Nationale Handels Academie MBO Sociaal Cultureel Werker niveau 4
2013-heden Nationale Handels Academie Praktijkdiploma Boekhouden
1998 Interne cursus Cover (voorheen Cramer Tervoort Groep) Communicatie, leiding geven
1993 CVV te Apeldoorn Opleiding voor het Chauffeursdiploma CVV-B, met o.a. de vakken: Verkeer, Techniek, Administratie
Diploma: Ja
1988-1989 Centrum voor Administratieve Vakopleiding voor Volwassenen te Haarlem Opleiding tot secretaresse met o.a. de vakken: Nederlandse, Engelse en Duitse correspondentie, Secretariaatspraktijk, Notuleren, Automatisering, Administratie en Organisatie
Diploma: Ja
1985-1986 Duin en Bosch te Castricum Opleiding tot B-verpleegkundige, met o.a. de vakken: Voedingsleer, Psychologie, Somatische Verpleegkunde, etc
Diploma: Ja
1982-1983 Berlingh College te Beverwijk MAVO, met de vakken: Nederlands, Engels, Duits, Frans, Geschiedenis en Aardrijkskunde Diploma: Ja
1979-1982 Berlingh College te Beverwijk. HAVO, met de vakken: Nederlands, Engels, Duits, Frans, Geschiedenis en Aardrijkskunde
Diploma: Nee
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Lezen, sporten, reizen
Werkgebied


