Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Jorien van 't Zand- Kroon

Jorien van 't Zand- Kroon

Marketing/communicatie medewerker, projectmanager, managementassistente

Personalia

Leeftijd
44 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Als persoon ben ik gedreven en zeer klantgericht, dit kreeg ik ook vaak terug van opdrachtgevers uit mijn loopbaan tot dusver. Verder ben ik een ondernemend type en een echte relatiebeheerder, ik maak makkelijk contact, doordat ik over een open en sociaal karakter beschik. Daarnaast ben ik iemand die van aanpakken houdt, doelen voor ogen neemt en planmatig te werk gaat. Het liefst in een teamverband.

Mijn profiel omschreven in een aantal steekwoorden:
communicatief - doorzetter - creatief - MensenMens - relatiebeheerder - spontaan - teamplayer - organisatietalent - presenteren - commercieel - adviseren - ondersteunen - luisteren - marketing

Ik ben op zoek naar een baan op het gebied van marketing/communicatie, projectmanager of managementassistente.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

communicatief - doorzetter - creatief - MensenMens - relatiebeheerder - spontaan - teamplayer - organisatietalent - presenteren - commercieel - adviseren - ondersteunen - luisteren - marketing

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • marketeer
  • marketingmedewerker
  • pers-, publieksvoorlichter
  • pr-adviseur
Sector(en):
  • Kunst & Cultuur
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Jan. 2010 – heden PR en financiële administratie , BouwAtelier van ’t Zand , Dedemsvaart
Onderhouden van de website en Social Media en opstellen van advertenties. Het verzorgen
van de financiële administratie van het bedrijf van mijn echtgenoot.

Febr. 2008- okt. 2014 Projectmanager, Organisatiebureau Plan Effect, Ommen
Het van A tot Z geheel zelfstandig opzetten en uitvoeren van diverse beurzen,
congressen/symposia en kleine- en grootschalige evenementen inclusief het verzorgen
van de bijbehorende communicatie.

Planvorming, realisatie en evaluatie. Met taken zoals coördineren, begroten, organiseren
en begeleiden, bewaken tijdsplanning, offertes en organisatievoorstellen opstellen,
draaiboeken uitwerken, telefonische en persoonlijke acquisitie met potentiële klanten
plegen (door gebruik te maken van mijn netwerk), presenteren, teksten schrijven voor o.a.
persberichten, brochures en advertenties, mediaplan opstellen, content beheer website
en Social Media, contacten onderhouden met vormgevers, financiële administratie,
opbouw, uitvoer en afwerking van het evenement zelf. Het aansturen van personeel en
begeleiden van stagiaires behoort ook tot mijn takenpakket.

Jan. 2005- jan. 2008 Intercedente, Randstad Uitzendbureau B.V., Zwolle/Dedemsvaart

Personele werkzaamheden:
Voeren van intakegesprekken met aspirant uitzendkrachten, bemiddelen van
uitzendkrachten naar een baan, voeren van begeleiding-, opleiding-, functionering- en
beoordelingsgesprekken met uitzendkrachten, voorkomen en beheersing ziekteverzuim,
organisatie bijeenkomsten, bijhouden personeelsdossiers, urenregistratie,
bestandsbeheer, orderverwerking, managementinformatiesystemen bijhouden

Commerciële werkzaamheden:
Acquisitie, relatiebeheer, organisatie commerciële acties, marktonderzoek, offertes
samenstellen, contracten afsluiten, coördineren publiciteit, budgetteren

Jan. 2003- dec.2004 Beursorganisator, Evenementenhal Hardenberg, Hardenberg
Verantwoordelijk voor de organisatie van vakbeurzen en coördinatie publiciteit rondom
vakbeurzen.

Acquisitie, opstellen mediaplannen, bezoeken van andere vakbeurzen, marktonderzoek
doen naar nieuwe vakbeurzen, onderhouden van contacten, aanspreekpunt tijdens de
vakbeurzen, facturering.

Jan. 2001- dec. 2002 Marketing- en P&O medewerkster bij Het Kantoor en bij Brouwers Accountants,
Zwolle

Marketingwerkzaamheden:
Marktonderzoek franchiseformule, PR werkzaamheden, waaronder het samenstellen van
een geheel nieuwe brochure voor de verschillende bedrijfstakken, organiseren van
bedrijfsactiviteiten voor klanten, advertenties samenstellen, onderhoud website,
presentaties geven.

P&O werkzaamheden:
Werving en selectie, sollicitatie gesprekken voeren, personeelsadvertenties opstellen,
oplossen conflicten, urenregistratie

Nevenactiviteit
juni 2012 - dec 2014 Communicatiemedewerker/marketeer voor de DMC (Dedemsvaartse Middenstand) voor
gemiddeld 5 uur per week.

Verzorgen van interne- en externe communicatie richting leden, diverse werkgroepen en
potentiële bezoekers aan Dedemsvaart. Contentbeheer website en Social Media en
samen met ondernemers acties opzetten om meer traffic te genereren naar Dedemsvaart.

Opleidingen

1997 – 2001 HBO - Hogeschool Drenthe, Emmen (diploma)
Opleiding: HEAO, Commerciële Economie, Recreatie en Toerisme
1992 – 1997 HAVO – Vechtdal College, Hardenberg (diploma)
Vakken: Nederlands, Engels, Frans, Handelswetenschappen, Economie en Tekenen

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Wandelen, tennissen en fotograferen

Werkgebied

  • Dedemsvaart 50km
Talentcard®