

Saskia ter Hofte
Data-entry, fotograaf, administratief medewerkster, receptioniste
Personalia
- Leeftijd
- 51 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
17-10-2011 – 31-10-2014 Administratief medewerker financiële administratie bij Stg. Carmelcollege, te Hengelo.
• Overeenkomsten ouderbijdrage verwerken in CI4.
• Adreswijzigingen verwerken.
• Bankafschriften verwerken in CI4.
• Bankafschriften invoeren in Exact.
• De ontvangen betalingen bij de juiste leerling en runnummer boeken.
• Acceptgiro’s uitdraaien.
• Archiveren van de verwerkte mutaties, acceptgiro’s.
• Scannen/invoeren van facturen in Basware.
01-07-2009 - 14-10-2011 Telefoniste / receptioniste bij Stellingwerf Van Beek & Drosten (en tevens werkzaamheden verricht voor Huiskes notariaat)
• Telefoon aannemen en doorverbinden
• Cliënten aan de receptie te woord staan, koffie/thee serveren
• Standaardbrieven versturen inzake hypotheek- en leveringsaktes
• Inboeken bewijs van inschrijving voor het notariaat
• Archiveren van dossiers.
• Post sorteren en verdelen over de afdeling.
• Aktes overtypen
29-08-2008 – 31-03-2009 : Administratief medewerker financiële administratie bij Stg. Carmelcollege, te Hengelo. Tijdelijk ter ondersteuning van de afdeling.
• Facturen scannen in Basware.
• Archiveren van de gescande facturen.
• Bank en kasbestanden inlezen in Exact.
• Archiveren van de banken en kassen.
• Nieuwe crediteuren aanmaken in Exact.
• Diverse bank- en memoriaal boekingen in Exact verwerkt.
• Telefonisch contact onderhouden met de crediteuren.
• Post sorteren en verdelen over de afdeling.
01-06-2007 – 31-01-2008 : Bureau Medewerker Ondersteuning bij Ministerie van Justitie, SSC Midden te Ede.
• Telefoon aannemen, doorverbinden.
• Receptioniste.
• Post sorteren en verspreiden in het bedrijf.
• Beheer uitgifte van de dienstauto’s.
• Vergaderzalen reserveren, intern en extern.
• E-mail afhandeling m.b.t reserveren van vergaderzalen, auto’s etc.
• Klaarzetten van vergaderzalen, koffie/thee.
• Kopiëren en inbinden van hard-copy.
• Uitgifte van NS-businesscards, bloemen, VVV bonnen.
07-02-2006 – 31-05-2007 : Telefoniste / Receptioniste / Administratief Medewerker bij Callart.
• Telefoon aannemen van de antwoordservice, berichten noteren, doorverbinden.
• Facturen, bankafschriften inboeken in het boekhoudprogramma Unit4 Agresso Multivers
• Controle van facturen, betalingen verwerken in de administratie, herinneringen versturen.
• Facturen aanmaken.
• Notuleren.
• E-mail betreft antwoordservice beantwoorden.
• Post openen, sorteren.
01-12-2005 - 06-02-2006 : Administratief Medewerker bij Stichting Uitzicht.
• Telefoon aannemen, doorverbinden.
• Ziek- en herstelmeldingen melden aan de ARBO dienst.
• Dossiers zoeken / opbergen.
• Notuleren.
• Vacatures bijhouden in Excel lijst, samen met de vacature map.
• Gegevens muteren in het cliënten bestand.
31-01-2005 – 31-03-2005 : Telefoniste / Receptioniste bij Notariskantoor Stoker. Tijdelijk als invalkracht voor zieke werkneemster.
• Cliënten begeleiden naar de spreekkamer.
• Koffie en thee verzorgen voor de cliënten.
• Archief bijhouden, dossiers zoeken en opbergen.
• Telefoon aannemen.
• Gegevens muteren in het cliënten-bestand.
• Post openen, sorteren
09-11-2004 – 07-01-2005 : Telefoniste / Receptioniste bij Abiom.
• Mensen ontvangen in de showroom, winkel.
• Telefoon aannemen.
• Beheer van de kassa-lade, door middel van verkoop en reparaties. Kassa registratie opgezet.
• Post sorteren.
• Archiveren van de ontvangen facturen.
• Facturen inboeken in het kasboek van Exact.
09-10-2000 – 15-09-2004 : Customer Service Representative (call-centermedewerkster) bij UPC Nederland.
• Zowel schriftelijke (brieven en e-mail) als telefonische dienstverlening.
• Brieven archiveren m.b.v. Excel en archiveren hard copy.
• De post sorteren op categorie bijvoorbeeld opzegging, verhuizing, factuurvragen etc.
• Verantwoordelijk voor het beantwoorden en afhandelen van schriftelijke standaard klantvraag stukken (vragen, klachten, storingen)
• Zorgdragen voor een juiste verwerking van bovenstaande en hieruit voortvloeiende zaken in het klantinformatiesysteem.
• Zorgdragen voor juiste informatie naar klanten toe.
• Gegevens muteren in het klantinformatiesysteem.
• Signaleren van verbeterpunten.
• Zorgdragen voor de beantwoording en afhandeling van vragen omtrent de producten van UPC NL (CATV, internet en telefonie en Digitale televisie via de Kabel)
09-03-2000 – 08-10-2000 : Zelfstandig Werkend Restaurantkok, In Malden.
• Het eten voorbereiden voor lunch en diner.
• Het daadwerkelijke eten á la carte bereiden
01-09-1991 – 01-03-2000 : Bij diverse restaurants gewerkt, i.v.m. de opleiding voor Zelfstandig Werkend Restaurantkok, het SVH Leerlingstelsel.
Opleidingen
Basisopleiding fotograaf, Fotovakschool te Enschede
LSSO, Secretaresse. ROC Nijmegen
Cursus Klantgericht corresponderen, Gijswijt O&O, Amsterdam
Primair en Voortgezet restaurantkok, SVH leerlingstelsel, Nijmegen/Arnhem
Consumptieve Techniek, koken en serveren Boulevard Heuvelink, Arnhem
Verzorgende Beroepen, Ter Hautart, Nijmegen
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Fotograferen, lezen, gamen op pc,
Werkgebied


