Robert Jeths
leidingevende functie liefst op het gebied van Facilitair management
Personalia
- Leeftijd
- 65 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Persoonsprofiel
- Een evenwichtig, sterk en betrouwbaar karakter, verantwoordelijkheidsgevoel en toewijding
- Goed kunnen luisteren, waarnemen, logisch denken, organiseren en analyseren
- Praktisch ingesteld, realistisch en nuchter
- betrokken, geïnteresseerd in mensen/medewerker
- teamplayer
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Ervaringsgebieden
Leidinggeven/communicatie:
- aansturen van een team van 14 medewerkers
- voeren van plan, voortgang- en beoordelingsgesprekken
- voorzitten van werkgroepen en vergaderingen
- opstellen van verslagen, procesbeschrijvingen, businesscasus en nieuwsbrieven
- begeleiden persoonlijke ontwikkeling van medewerkers
Organiseren/beheren
- plannen van werkzaamheden t.b.v. een optimale bedrijfsvoering
- aanleveren van managementinformatie voor management
- mede opstellen en uitvoeren van afdelingsplannen en –begrotingen
- organiseren, implementeren en beheren van FMIS systeem
- realiseren van effectief gebouwenbeheer en professionele facilitaire dienstverlening
Beleidsmatig
- lid van het teamleideroverleg van een middelgrote organisatie
- bepalende rol in fusie- en brainstormwerkgroepen
- projectmanagement in facilitaire uitbestedingtrajecten
- ontwikkelen en implementeren van kwaliteitsbeleid en regelgeving
- 14 jaar actief geweest in mede zeggenschap in verschillende bedrijfsonderdelen
Commercie/advisering:
- inkoop van producten en diensten t.b.v. het facilitair bedrijf
- proceseigenaar van de inkoopfunctie van een middelgrote organisatie
- contractbeheerder van (regio) landelijke contracten
- materiedeskundige in Europese facilitaire aanbestedingen
- onderhandelen, opstellen, afsluiten van offertes en implementeren van leveringscontracten
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Service & Contractmanager Vitens NV voor Facilitait Management
2007 tot 2012 Teamleider Facilitaire Zaken bij Vitens Overijssel, locatie Zwolle
Mei 2010 tot 2012 a.i. Teamleider Facilitaire Zaken bij Vitens Friesland, locatie Leeuwarden
2005 tot 2007 Specialist Services Facilitaire Zaken bij Facilitaire Zaken Vitens
2003 tot 2005 - a.i. Teamleider Facilitaire Zaken bij Vitens Friesland, locatie Leeuwarden
2000 tot 2003 Coördinator Grondwater Bescherming Gebieden Veluwe Nuon Water
Opzichter uitvoerder Groen Nuon NV
Opleidingen
december2013 3 daagse Lean Management
2008 - 2009 MMD training 3e lijnmanagement (Vitens nieuw)
2004 - 2007 HBO studie Facility Management Saxion Hogeschool Deventer
2006 Diverse training intern (SAP, Intranet, omgang agressieve klanten)
2003 - 2005 MD programma 1e, 2e, 3e lijnmanagement Vitens (oud)
Opzichter/Uitvoerder Cultuurtechniek 1991 1993
Opzichter/Uitvoerder Bosbouw 1993 1994
Korte opleidingen:
Computer cursus Word/Excel/PP/Outlook 1995 1995
Praktisch en inspirerend leiding geven 1996 1996 10 dagen
Bestekken en begrotingen Larenstein Velp 1997 1997 1 dag
Versch. automatiseringscursussen Planon 1998 2011 12 dagen
Functioneel beheer Planon (Windows) 2006 3 dagen
Facility. Management. Helpdesk 1999 1999 2 dagen
VCA leidinggevenden 2011
Hoofd Bedrijfshulpverlening 2005
BHV/EHBO 1991 heden jaarlijks
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Wandelen, volleyballen, maatschappelijke bestuursfunctie bekleden