Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Arianne Linssen

Arianne Linssen

Administratief / Receptioneel / Commercieel

Personalia

Leeftijd
54 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Zoek een leuke parttime baan waarin ik mijn ervaringen verder kan ontplooien.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Ben een zeer gemotiveerde vrouw, die enthousiast en zeer stressbestendig is. Verder ben ik zeer accuraat en geïnteresseerd in alles wat ik doe. Thuis ben ik moeder van 3 kinderen waardoor ik een flexibele kijk op het leven heb. Ik zoek een leuke baan in de regio waarin ik me verder kan ontplooien. Tevens beschik ik over een grote computervaardigheid en heb ik kennis van Word, Excel en ben ik vaardig op het internet.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • ICT
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Functie: werkvoorbereider/verkoopmedewerker binnendienst
Periode: mei 2011 – november 2014
Bedrijf: MIJA Binnenkozijnen BV Gaanderen
Omschrijving: Aansturing fabriek en alle voorkomende verkooptaken, van het maken van offertes tot het verwerken van de orders. Ook telefonisch geven van advies. Ook verantwoordelijk voor de inkomende telefoongesprekken en de receptie.

Functie: verkoopmedewerker
Periode: mei 2006 – mei 2011
Bedrijf: Agterhof Houtprodukten BV Gaanderen
Omschrijving: Verkoopmedewerker trappen voor Duitsland. Later verkoopmedewerker kozijnen. Alle voorkomende werkzaamheden, van het maken van offertes tot het verwerken van de orders en het geven van technische informatie en advies

Functie: verkoopassistent binnendienst
Periode januari 2005 – mei 2006
Bedrijf: ACO BV Doetinchem
Omschrijving: Verwerken van offertes en andere taken voor verkoop binnendienst. Tevens verantwoordelijk voor de inkomende telefoongesprekken en receptie. Vervanging voor zwangerschapsverlof.

Functie: administratief medewerker crediteurenadministratie
Periode: februari 2005 – juni 2005
Bedrijf: Tempo Team Wehl
Omschrijving: Verantwoordelijk voor de crediteurenadministratie voor een groot bedrijf in Wehl. Tevens bijhouden van kilometerdeclaraties en het verwerken van de werkuren van de uitzendkrachten. Vervanging voor zwangerschapsverlof.

Functie: administratief assistent
Periode: oktober 2004 – februari 2005
Bedrijf: Randstad uitzendbureau Doetinchem
Omschrijving: Verzorgen van documentatiemappen en mailings voor een bedrijf in Doetinchem. Vooral noodzakelijk om nauwkeurig te zijn.

Functie: medewerker bedrijfscatering
Periode: oktober 2003 – december 2004
Bedrijf: Randstad uitzendbureau Doetinchem
Omschrijving: Leuke baan met erg veel sociale contacten. Klantvriendelijkheid en hygiëne staan hoog in het vaandel.

Functie: hostess felicitatiediensten
Periode: januari 2002 – augustus 2003
Bedrijf: Felicitas Alphen aan de Rijn werkgebied Nijmegen
Omschrijving: Zeer zelfstandige baan, waarin veel thuiswerk verwerkt zat. Een commerciële instelling was een vereiste maar ook een gedegen productkennis.

Functie: winkelassistent
Periode: januari 2002 – april 2002
Bedrijf: Slagerij Theunissen Nijmegen
Omschrijving: Kleine slagerij met een grote vaste klantenkring. Hygiëne en klantvriendelijkheid stonden hoog in het vaandel. Alle voorkomende werkzaamheden verricht.

Functie: winkelassistent
Periode: april 1997 – januari 2002
Bedrijf: Kijkshop filiaal Nijmegen
Omschrijving: Ben bij Kijkshop begonnen als countermedewerkster. Binnen 6 maanden verdergegaan als assistent bedrijfsleider, waardoor het takenpakket zich uitbreidde. Veel zelfstandigheid en creativiteit vereist in deze functie, maar ook een grote mate van zakelijkheid en natuurlijk klantvriendelijkheid.

Functie: administratie medewerkster data-invoer
Periode: oktober 1991 – januari 1996
Bedrijf: Nederlands Varkensstamboek (thans IPG Beuningen) Beuningen
Omschrijving: Medewerkster op de technische administratie. Grootte mate van zelfstandigheid vereist en een parate technische kennis. Veel te maken met invoer deadlines, dus stressbestendigheid was erg belangrijk. Verder een goede contactuele vaardigheid opgebouwd, daar ik te maken had met fokkerijbedrijven in heel Nederland.

Functie: administratief medewerker leerling- en examenadministratie
Periode: september 1990 – oktober 1991
Bedrijf: Autorijschool Lou Hartog Elst/Nijmegen
Omschrijving: Uitgebreide leerlingenadministratie waarbij tevens de rij-instructeurs voorzien moesten worden van voldoende capaciteit in de auto's. Veel zelfstandigheid vereist in deze functie.

Functie: bedrijfsadministratief medewerker
Periode: juni 1989 – augustus 1990
Bedrijf: AABO Trading Nijmegen
Omschrijving: Vrij intensieve en uitgebreide functie. Was indertijd een zeer klein bedrijf waarin ik alle administratieve, secretariële en receptionele taken vervulde.

Opleidingen

Titel Autocad basiscursus
Certificerend instituut DOC Stap Doetinchem
Nummer certificaat
Periode oktober 2011 - januari 2012

Opleiding: MEAO bedrijfsadministratieve richting
Periode: 1987 – 1989
Instelling: Hazenkamp College Nijmegen
Aanvullende informatie: Bedrijfsadministratieve richting aangevuld met bedrijfseconomie, informatica en commerciële economie.
Diploma: Ja

Opleiding: HAVO
Periode: 1985 – 1987
Instelling: Dukenburg College Nijmegen
Aanvullende informatie: Diploma in de vakken: Nederlands, Engels Duits, aardrijkskunde en handelswetenschappen en recht.
Diploma: Ja

Opleiding: VWO leerjaar 1-3
Periode: 1982 – 1985
Instelling: Dominicus College Nijmegen
Diploma: Nee

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Vele interesses zoals koken, lezen, tv kijken (vooral talkshows en detective-series), computeren.

Werkgebied

  • Doetinchem 10km
Talentcard®