
Personalia
- Leeftijd
- 37 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Enthousiast ben ik op zoek naar een baan in de facilitaire dienstverlening. Na het afronden van mijn HBO-opleiding Facility Management ben ik er klaar voor om mijn kennis en vaardigheden in te zetten in de facilitaire wereld.
Maar ook andere functies zoals inkoper en magazijnmedewerker spreken mij aan en passen bij mij sinds ik mijn MBO-opleiding Vestigingsmanager Groothandel heb behaald.
Ik ben klantgericht en oplossingsgericht ingesteld en heb een hands-on mentaliteit. Daarnaast ben ik ambitieus en ga ik graag uitdagingen aan om mijzelf te ontwikkelen, zowel persoonlijk als qua kennis en ervaringen.
Met vriendelijke groet,
Don Montforts
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
In een aantal woorden kan ik mij het beste omschrijven.
Ik ben:
- flexibel;
- doorzetter;
- zeer sociaal;
- teamplayer;
- integer;
- serivce- en klantgericht;
- oplossingsgericht.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Bedrijf:Formula Installatie Services B.V. te Elsloo
Functie: facilitair medewerker, (allround medewerker)
Werkzaamheden: voornamelijk op het (vak)gebied van facilitair, loodgieter en timmerman.
Periode: januari 2014 t/m november 2014
Bedrijf: Sandd
Functie: bezorger
Werkzaamheden: voornamelijk post bezorgen en sorteren
Periode: november 2013 t/m januari 2014
Bedrijf: DOKRI Car Cleaing
Functie: Eigenaar
Werkzaamheden: klanten werven, auto's poetsen en waxen, financiële administratie bijhouden en planning opstellen
Periode: mei 2003 t/m augustus 2014
Bedrijf: Stichting Woonbedrijf SWS.HhvL
Functie: facilitair medewerker
Werkzaamheden: reprowerkzaamheden, gebouwenbeheer, frankeren en transport klaar maken van de poast en logistieke werkzaamheden ten behoeven van evenementen
Periode: juli 2013 t/m september 2013
Bedrijf: AAFM, account SABIC
Functie: facilitair medewerker
Werkzaamheden: gebouw inspecties uitvoeren, plattegronden ontwerpen t.b.v. brandblussers, kamernummers en vluchtroutes en updaten bestaande documenten
Bedrijf: Craenen c.s. Accountancy & Legal Services
Functie: Frontoffice medewerker
Werkzaamheden: licht administratief werk, klanten ontvangen, dossierbeheer, afspraken inplannen, e-mails beantwoorden of doorzetten en telefoon beantwoorden
Periode: juli 2008 t/m september 2010
Opleidingen
HBO: Bachelor of Business Administration, (General) Facility Management.
Diploma behaald op 5 juli 2013
School: Zuyd Hogeschool Heerlen
MBO: Vestigingsmanager Groothandel, niveau 4
Diploma behaald op 28 januari 2009
School: Gilde Opleidingen Roermond
Basisveiligheid Vca
Datum uitgifte 28 maart 2014
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Sporten, reizen, films, muziek, auto's, uitgaan en tijd spenderen met vrienden en familie.
Werkgebied


