Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Geraldine Mathilda - van Buijtene

Geraldine Mathilda - van Buijtene

Administratief Medewerker

Personalia

Leeftijd
56 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Spaans
  • Engels
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Spaans
  • Engels
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben een energieke en doortastende medewerker. Ik heb geen negen tot vijf mentaliteit. Altijd bereid om mijn kennis te vergroten.
Ik heb een goed computer kennissen. Systemen waar ik voorheen heb gewerkt en goed kennis van heb is ORACLE in BOSS facturen maken etc.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Persoonlijk profiel:
Ik heb een goed ontwikkeld verantwoordelijkheidsgevoel. Door mijn flexibele instelling kan ik mij doelgericht aanpassen aan nieuwe omstandigheden en ben in staat om meerdere zaken tegelijk aan te pakken. Ik heb een dienstverlenende instelling en ben zeer klantgericht, daardoor ben ik in staat om me in te leven in- en te reageren op de behoefte van de klant. Ik ben in staat secuur te werken en heb oog voor details en verbanden. Daarnaast kan ik onder stressvolle omstandigheden effectief blijven functioneren

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

1990-1993 in Nederland
Hogeschool Rotterdam & Omstreken als telefoniste/receptioniste. Telefooncentrale van 8 lijnen (computersystemen) bedienen, post verzorgen, agenda bijhouden van de directie en meesters en administratieve werkzaamheden verrichten.
1995-1997 te Bonaire
Interbank Antilles N.V. als administratieve kracht bij de Transfer afdeling. Het in en afboeken van cheques, klant telefonisch te woord staan.
1997-1999 te Curaçao
Inspectie der Belastingen Curaçao als administratief Medewerkster bij de afdeling Inkomsten, later als Secretaresse van het Hoofd en waarnemend hoofd van dienst. Werkzaamheden: agenda bijhouden, post verzorgen, brieven voor klanten maken en versturen, vergaderingen notuleren en kantoorartikelen bestellen voor de Inspectie.
1999-2002 te Curaçao
KPMG Accountant/Adviesbureau als hoofdarchivaris.
Taak: het opzetten en in standhouden van het archief.
Werkzaamheden: rangschikken van documenten in de dossiers en als mede het op schonen van het archief. Belastingdienst zaken regelen voor snelle afhandeling van documenten voor de cliënten.
2002-2003 in Nederland
Nationale Nederlanden te Rotterdam als uitzendkracht,

Opleidingen

1981-1986 op Curaçao
MAVO – D, vakkenpakket:
Nederlands, Engels, Spaans, Wiskunde, Scheikunde, Natuurkunde en Biologie.
Niet behaald.
1986-1987 in Nederland
MAVO – D, vakkenpakket:
Nederlands, Engels, Spaans, Wiskunde, Scheikunde, Geschiedenis en Handvaardigheid.
Diploma behaald.
1988-1990 in Nederland
Opleiding Secretariaat Medewerkster: MBO niveau 3 bij Centrum Vakopleiding.
Vakkenpakket:
Nederlands, Engels, Rekenen, Archiveren, Automatisering & Organisatie, Typen (Blind, 168 aanslagen per minuut), Word Perfect 5.1. Diploma behaald.
In het Centrum Vakopleiding heb ik anderhalf jaar theorie gedaan en 3 maanden praktijkstage gelopen bij het leerbedrijf. Na deze periode heb ik 6 weken stage gelopen bij Hogeschool Rotterdam & Omstreken. Mijn taken waren: Telefoon beantwoorden (telefooncentrale van 8 lijnen, post sorteren, typewerk, uitzoekwerk en administratieve werkzaamheden.
1993-1994 in Nederland
M.E.A.O. – Secretariële Opleiding niveau 4.

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Lezen, zingen, dansen en muziek luisteren

Werkgebied

  • Berkel en Rodenrijs 10km
Talentcard®