Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Dinka Brugginki

Dinka Brugginki

adminitratief medewerker Backoffice/Frontoffice

Personalia

Leeftijd
63 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Duits
  • Engels
  • Frans
Talen (schrijven)
  • Duits
  • Engels
  • Frans
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben op zoek naar een administratieve functie. Graag in combinatie met klantencontact. Mijn sterke punten zijn communicatief, flexibel en gedreven.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Ik ben gedreven en voer mijn werkzaamheden altijd professioneel uit. Daarbij weet ik tot tevredenheid van klanten en managers altijd goede oplossingen voor vragen en problemen te vinden. In de afgelopen jaren ben ik door mijn ervaring voor veel collega’s en managers een vraagbaak geweest. Ik ben commercieel gericht en zoek in mijn werk de verbinding van alle betrokken partijen

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • salesmanager
  • commercieel medewerker binnendienst
  • salesmedewerker
Sector(en):
  • Uitzendbureaus
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

WERKERVARING

Customer Service Medewerker Achmea
Als inbound service medewerker advies en informatie geven aan klanten over hun zorgverzekering, declaraties en vergoedingen.

Customer Service Medewerker belastingtelefoon
2015
Als inbound service medewerker de klanten adviseren dan wel doorverwijzen naar aanleiding van
hun vragen betreffende de inkomstenbelasting.

Medewerkster BackOffice bij OAD Bus in Goor
Touroperator voor meerdaagse busreizen, cruises en stedentrips
2013 - 2014
• Controleren en afhandelen van reserveringen
• Onderhouden van contacten met hotels en buitenlandse agenten over reserveringen, voorraden, enzovoort
• Onderhouden van contacten met productmanagers reserveringen, contracten, enzovoort
• Uitvoeren van controles en oplossen van problemen van klanten op locatie en rond overboekingen,

annuleringen, enzovoort
• Bijgedragen aan het maken van reisgidsen



Logistiek medewerkster bij OAD Reizen in Holten
Allround touroperator met reizen naar meer dan 60 landen wereldwijd
1998 – 2007 en 2008 - 2013
• Controleren en afhandelen van reserveringen
• Onderhouden van contacten met hotels en buitenlandse agenten over reserveringen, voorraden, enzovoort
• Onderhouden van contacten met productmanagers reserveringen, contracten, enzovoort
• Uitvoeren van controles en oplossen van problemen van klanten op locatie en rond overboekingen,
annuleringen, enzovoort
• Organiseren van vervoerscomponenten als treinen, ferry’s en bussen
• Afhandelen van ingetrokken reizen

Custormer Care Representative bij Cygnific in Enschede
2007
• Telefonisch boeken van vluchten en beantwoorden van vragen van klanten van KLM
• Verwerken informatie in het Europese realtime reserveringssysteem Amadeus

Correspondent voor het Rijssens Nieuwsblad
1995 - 2001
• Schrijven van artikelen over plaatselijke activiteiten
• Vullen van een vaste wekelijkse rubriek over asieldieren


Commercieel medewerkster bij de VVV in Rijssen
1990 - 1998
• Verstrekken van informatie over toeristische activiteiten
• Verzorgen van de winkelverkoop

Informatrice bij de SNS bank in Rijssen
1979 - 1987
• Adviseren op het gebied van sparen en verzekeren
• Afhandelen van geldzaken aan de balie

Opleidingen

1974 - 1979
Havo, Waerdenborgh Holten

1985 – 1986
Praktijkdiploma Boekhouden, NTI

1993
Basiscursus Recht, Open Universiteit

1996
Opleiding voor toeristisch medewerker, VVV

1995 - heden
Diverse cursussen en trainingen, onder meer op het gebied van verkoop, gesprektechnieken en automatisering zoals MS DOS en W.P.

2016 WFT zorg

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Lezen, tuinieren, wandelen en internetten.

Werkgebied

  • Rijssen 25km
Talentcard®