Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Patricia Leis

Patricia Leis

communicatie medewerker - administratief/commercieel medewerker

Personalia

Leeftijd
52 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
  • Frans
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
  • Frans
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik heb dit jaar (2014) vrijwillig drie maanden als communicatiemedewerker bij een zorginstelling gewerkt, SDW in Roosendaal. Ik heb dit met veel plezier gedaan om het communicatievak bij te houden en om bij te leren.
Ik heb daarnaast jarenlange werkervaring in de planning en heb commerciële en administratieve werkervaring.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Dienstverlenend, communicatief vaardig, creatief, pragmatisch.

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Zorg & welzijn
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Jun-okt 2014: Communicatiemedewerker, SDW in Roosendaal
Taakomschrijving:
Teksten schrijven voor social media, internet en intranet
Artikelen schrijven voor nieuwsbrieven

2008 - 2013: Senior Planner, Surplus Kinderopvang in Etten-Leur
Taakomschrijving:
Planning en bemiddeling van kindplaatsen rekening houdend met bezettingseisen, wachtlijsten, kind-/leidsterratio;
Informeren en adviseren van interne en externe klanten
Relatiebeheer klanten
Ondersteuning locatiehoofden en managers
Actualiseren schriftelijke communicatie naar ouders zoals informatiebrochure, informatiebrieven e.d.

2011 - 2013: OR-lid en secretaris van Surplus Kinderopvang
Tevens commissielid communicatie/PR, schrijven van OR nieuwsbrieven

2005 – 2008: Planner Arbokeuringen, ArboNed in Den Bosch
Taakomschrijving:
Arbo-projecten plannen en begeleiden vanaf het eerste contact met de klant tot en met eindevaluatie;
Plannen van arbokeuringen en afspraken;
Bewaken van voortgang van projecten en uitvoering van rapportages

2004 – 2005: Coördinator Verkoop binnendienst, ArboNed in Breda
Taakomschrijving:
Schrijven en uitvoeren nieuw plan en opzet van Verkoop binnendienst;
Planning, doorlooptijden en kwaliteit van werkprocessen coördineren; Verkoopacties implementeren;
Klantenbijeenkomsten en mailingen organiseren;
Ondersteuning management

2002 – 2004: Coördinator Adviessecretariaat, ArboNed in Breda
Taakomschrijving:
Schrijven en uitvoeren nieuw plan en opzet van Adviessecretariaat;
Ondersteunen van management en adviseurs op administratief en commercieel gebied;
Verbeteren van de ondersteuningsprocessen en de kwaliteit van de dienstverlening van de afdeling;
Organiseren van klantbijeenkomsten en mailingen

2000-2002: Marketing Communications Coordinator, Infrasoft in Breda
Taakomschrijving:
Coördinator van marketing-, PR en communicatieactiviteiten zoals organiseren van beurzen en bijeenkomsten;
Teksten voor website en nieuwsbrieven schrijven en coördineren;
Plaatsen van advertenties, persberichten en artikelen;
Beheer marketingbudget;
Ondersteuning van het salesteam met commerciële activiteiten, offertes en klantendatabase

Opleidingen

Opleidingen:
HEAO Communicatie, Rotterdam, diploma behaald in 1995
NIMA Communicatie A, Utrecht, diploma nog te behalen in december 2014
Cursussen/workshops:
Direct Marketing in de praktijk -A
Effectieve interne communicatie
Klantgericht werken
Commerciële binnendienstmedewerker
Gesprekstechnieken t.b.v. het verkoopgesprek

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Lezen, films, sporten, creatief bezig zijn.

Werkgebied

  • Roosendaal 25km
Talentcard®