Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Denise Hamersteen

Denise Hamersteen

uitdagend, administratief, secretarieel

Personalia

Leeftijd
56 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
Rijbewijs
  • A - Motor
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Helaas ben ik mijn baan verloren ivm bedrijfseconomische redenen en zoek daarom naar een nieuwe uitdaging waarin ik al mijn ziel en zaligheid kwijt kan. Uiteraard zou het mooi zijn om mijn engelse taal en ervaring van de laatste jaren te gebruiken. Ik ben niet bang om nieuwe uitdagingen aan te gaan en ben daarom bereid om in een hele nieuwe branche te werk te gaan.

Ivm een nieuwe baan van mijn man hebben wij onze woning in Eelde te koop staan en gaan we verhuizen richting Emmen / Coevorden en ben daarom in die omgeving op zoek naar de nieuwe uitdaging!

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Ik ben creatief, representatief, loyaal, betrouwbaar, stressbestendig, zelfstandig, kan goed luisteren, kan goed plannen en organiseren, dienstverlenend en klantgericht.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Vastgoed & Makelaardij
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Oktober 2000 – oktober 2005
Van der Meulen makelaars te Groningen, als administratief medewerkster / receptioniste.
Oktober 2005 tot 1 maart 2014: commercieel medewerkster afdeling verhuur / administratief medewerkster.

Kleine greep uit werkzaamheden:
• VvE administratie voor verschillende verenigingen
• administratieve ondersteuning voor de afdeling verhuur: contracten maken voor verhuur (o.a. beheer- en huurovereenkomsten, aanhangsels)
• maken van presentaties voor verhuur: deze verwerken in brochures,
• plannen en uitvoeren van bezichtigingen, opleveringen, eindinspecties, etc.
• contacten met klanten en eigenaren, zowel Nederlands als Engels.
• alle andere voorkomende correspondentie.
• klantenservice naar eigenaren en huurders, storingsmeldingen aannemen, verwerken en follow up.
• beheer voor studenten panden: oplevering, eindinspecties, controle panden, puntentellingen, contracten maken, problemen oplossen op alle vlakken.
• algemene administratieve ondersteuning voor de afdeling verkoop: maken van presentaties, bijhouden van de etalage en binnen presentaties, etc.
• telefoonwerk
• vakantie registratie
• baliewerkzaamheden – o.a. klanten ontvangen en te woord staan
• post
• kleine kas en alle andere werkzaamheden voor een receptioniste
• vervangen collega financiën bij afwezigheid en drukte





1997 – 2000
Getronics Networks & Services als service coördinatrice.
1996 – 1997
AKZO Nobel als afdelingssecretaresse Productie.
1995 – 1996
Stichting Deventer Ziekenhuizen als balie medewerkster Poliklinieken.
1994 – 1995
Recticel Bedding als telefoniste / receptioniste.
1987 – 1995

Werkzaam geweest als uitzendkracht bij verschillende bedrijven met als functies telefoniste / receptioniste / administratief medewerkster bij Stichting Deventer Ziekenhuizen, Totaal Installateur Stenvert, KPMG, Gemeente Goor, Schoemaker & van Rhijn Advocaten.

Werkzaamheden:
• telefoon – verschillende soorten telefooncentrales groot en klein
• bezoekers ontvangen
• post afhandeling en registratie
• afspraken maken – agenda beheer
• dossiers maken
• archivering
• kas beheer
• coördinatie/planning van meerdere werknemers
• verlofregistratie
• maken van dienstroosters / weekstaten / maandstaten
• alle soorten correspondentie
• algemene administratieve ondersteuning.

Opleidingen

Mavo Goor
Havo Enschede – Nederlands, Engels, Frans, Duits, Aardrijkskunde en Geschiedenis
Toeristische opleiding South Trafford College in Engeland + Engels “O”-level.
Gewoond in Engeland en Amerika waardoor de Engelse taalbeheersing perfect is.

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Tuinieren
Koken

Werkgebied

  • Nieuw-Amsterdam 25km
Talentcard®