Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Ernst van der Sluijs

Ernst van der Sluijs

Locatiemanager

Personalia

Leeftijd
62 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben een ervaren, gedreven en actiegericht locatiemanager, die graag aan de slag gaat. Betrokken zijn op de dagelijkse praktijk, vooruit denken, mensen aansturen, op het laatste moment nog wat oplossen, daar gaat mijn hart sneller van kloppen. Mijn 12 jaren managementervaring en deskundigheid maken mij breed inzetbaar in een organisatie. Ook als ondersteunende factor en als sparringpartner voor collega's. In een enerverende werkomgeving, waar commercie en kwaliteit hand in hand gaan, kom ik goed tot mijn recht.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Specialiteiten:
Aansturen- Leidinggeven en Begeleiden
Communiceren-Woord en Beeld
Stressbestendig-Proactief en Actiegericht
Plan-Do-Check-Act
Computervaardigheid- Applicaties (Excel, Word, PowerPoint, Beeldbewerking) en beheren van Hardware

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • salesmanager
Sector(en):
  • Voeding & Beweging
Carrièreniveau:
  • Leidinggevend
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Partou kinderopvang
Locatiemanager buitenschoolse opvang
Leiding geven aan een cluster van kindercentra met buitenschoolse opvang, dat zorgdraagt voor de dagelijkse opvang, ontwikkeling en verzorging van een groep kinderen in een kinderopvangcentrum.

• Ontwikkelen en implementeren van het tactische en pedagogische beleid van de organisatie en zorg dragen voor de uitvoering ervan aan de hand van een communicatieplan.
• Leiding geven aan medewerkers door de kwaliteit en kwantiteit van de uitvoering van de dagelijkse werkzaamheden te controleren, te coördineren en medewerkers te begeleiden, instrueren, coachen en motiveren, waar nodig.
• Een signalerende, analyserende en rapporterende rol naar collega-leidinggevenden en de naast-hogere leidinggevende met betrekking tot knelpunten in de uitvoering en met betrekking tot ontwikkelingen.
• Contact met ouders/ verzorgers onderhouden. Spreekt in voorkomende gevallen met ouders over de ontwikkeling van hun kinderen en het zo nodig bemiddelen in het contact met externe deskundigen.
• Onderhouden van interne en externe werkcontacten. Afspraken opvolgen tussen de organisatie en betrokken instanties zoals gemeenten, inspectie, en brandweer.
• Bijdragen aan het vaststellen van de begroting en het budget van de centra. Financiële doelstellingen zodanig behalen, dat voldaan is aan de begroting en het budget niet overschreden is.
• Initiatief nemen tot en uitvoeren van aanpassingen in de opvangcapaciteit op basis van gesignaleerde ontwikkelingen in de markt, bijvoorbeeld het opstarten van nieuwe opvanglocaties en het (gedeeltelijk) samenvoegen van opvanglocaties.
• Aan de bovengenoemde taken en verantwoordelijkheden gekoppelde administratieve werkzaamheden, zoals:
• Financiële administratie
• Werkroosters opstellen en implementeren
• Overlegstructuur opstellen en uitvoeren.
• Risico Inventarisatie en Evaluatie: Veiligheid, Gezondheid en Brandveiligheid
• Personele administratie
• Notuleren

• Het leveren van een constructieve bijdrage tijdens deelname aan overleggen op organisatie en locatieniveau, zoals Regio-overleg en Teamvergadering.
• Deskundigheidsbevordering door deelname aan in company trainingen.

Opleidingen

HBO Jeugdwelzijnswerk
Hogeschool Rotterdam & Omstreken, Rotterdam
Keuzevakken:
• Organisatie, management en beleid
• Begeleiding van opvoeders in opvoedingsinstellingen

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

wandelen, filmen, fotograferen, hengelsport en natuurbeleving

Werkgebied

  • Lelystad 50km
Talentcard®