
Personalia
- Leeftijd
- 37 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Als projectcontroller ben ik al veel in aanmerking gekomen met de financiële kant. Dit in combinatie met mijn ambitie die ik al heb vanaf vroegen, ben ik mij gaan specialiseren in de cijfers.
Daarom ben ik ook de cursus praktijkdiploma boekhouden gestart om hier ook een diploma in te behalen.
Mijn ambitie hier in is om een vernieuwingsslag te maken binnen boekhouding/accountancy. Hiervoor wil ik heel graag ervaring opdoen binnen de branche zodat ik mijn ideeën, die nu al klaar liggen, van grote toegevoegde waarde kunnen worden voor dat bedrijf. Mijn andere ambitie is om mijn vernieuwende ideeën zelf om te zetten in een eigen bedrijf indien ik niet voldoende ruimte hiervoor krijg bij mijn werkgever op dat moment.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Ik ben een positief ingestelde ambitieuze vrouw.
Ik ben zeer oplossingsgericht en kan heel snel switchen van probleem naar oplossing.
Binnen gesprekken ben ik zeer goed in het luisteren en analyseren van wat er gaande is.
Als ik ergens mijn zinnen op heb gezet en ik heb er plezier in is mijn doorzettingsvermogen sky-high en ik vind sociaal contact zeer belangrijk. Ik ben altijd in voor een lolletje maar weet goed de scheiding te maken wanneer dit wel en niet op zijn plaats is.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Voorzitter yHHNK (jongeren netwerk binnen HHNK)
Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier
maart 2012 – juli 2014 (2 jaar 5 maanden)Heerhugowaard
Bijzonderheden: In eigen tijd.
Werkzaamheden:
- Het oprichten van een jongerennetwerk binnen de organisatie in samenwerking met drie collega’s.
- Het jaarlijks presenteren van de jaarplannen aan de directie.
- Onderzoek verricht naar de haalbaarheid van het initiatief.
- Diverse workshops georganiseerd tbv loopbaanontwikkeling.
- Activiteiten georganiseerd om binding tussen jong en oud te creëren/versterken.
- Actief bij YPN (overkoepelend jongeren netwerk vanuit WOW).
- Samen met YPN een landelijk advies geschreven om weg- & waterbeheerorganisaties aantrekkelijk te maken voor jonge (toekomstige) medewerkers en hoe de organisatie hen vervolgens kan behouden.
Project Controller
Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier
december 2011 – juli 2014 (2 jaar 8 maanden)
Projecten: Kaderrichtlijn Water, Waterplannen & Peilbesluiten
Omvang projecten: circa 50 Mio
Werkzaamheden:
- Het opzetten en creëren van de rol als projectbeheerser binnen het programma.
- Het opstellen en aanpassen van project- en programmaplanningen.
- Het opstellen van project ramingen d.m.v. prognoses en budgetten.
- Projectplannen schrijven of redigeren.
- Interne opdrachten opstellen en zorg dragen dat het gebruikt kan worden om mee te sturen.
- Maandelijkse projectrapportages opstellen door middel van Cognos.
- Projectvoortgangsrapportages ontwikkelt.
- Het voeren van voortgangsgesprekken met projectleiders en programmamanager.
- Projectleiders begeleiden bij de scope bepaling van een nieuw project.
- Kostenramingen opstellen en aanpassen aan de hand van prognoses en actuele gegevens.
- Opstellen van een risicodossiers
- Voeren van voortgangsgesprekken met projectleiders en adviseurs.
- Opstellen en creëren van projectdossiers.
- Het kwaliteitsproces binnen het programma helpen verbeteren.
- Processen binnen het programma helpen verbeteren (projectdossier, subsidieproces, rechtmatigheid, projectplanningen)
- Een voortgangsrapportage ontwikkeld tbv de sturing op de uren en uitgaven van de medewerkers welke uitrolde over verschillende afdelingen binnen de organisatie.
- Maandelijks actualiseren van deze voortgangsrapportage.
Administratief medewerker Schouw
Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier
maart 2011 – november 2011 (9 maanden)
Werkzaamheden:
- Het administratief afhandelen van het schouwproces.
- Intensief gewerkt aan het verbeteren van het kwaliteitsproces.
- Het werkproces in beeld gebracht en een efficiëntieslag in gemaakt.
- Nieuwe medewerkers begeleid en ingewerkt.
Receptionist
Hotel Zuiderduin
februari 2010 – oktober 2010 (9 maanden)
Werkzaamheden:
- Gasten in- en uitchecken.
- Het kasritme waarborgen en verzorgen.
- Het kwaliteitsproces helpen finetunen.
- Toeristische informatie verschaffen aan gasten.
- Snel moeten handelen in geval van noodgevallen of onverwachtse situaties.
- Dagopstart en dagafsluiting verzorgen.
- Overdrachten verzorgen aan de nachtwaker.
- De laatste afhandelingen en zorgen dat alles vanuit de receptie goed loopt in geval van congressen of evenementen.
Afstudeerstage Editor in chief & Coordinator seasonal newspaper
Hotel Zuiderduin
februari 2010 – juli 2010 (6 maanden)
Bijzonderheden: Afstudeerstage + scriptie
Werkzaamheden:
- Het ontwikkelingen van de eerste editie van de zomer seizoenskrant voor toeristen en geïnteresseerden.
- Het ontwerpen en vormgeven van de krant.
- Kostenramingen opstellen en advertentieprijzen bepalen om alle kosten te dekken.
- Planning opgesteld en gehandhaafd voor het halen van de strakke deadline.
- Advertentieruimte verkopen.
- Alle bedrijven in de regio afgebeld voor advertenties en om te informeren over het initiatief.
- De krant gevuld met interessante informatie voor toeristen over de plaats.
- Teksten geredigeerd.
- Logistiek geregeld voor naderhand.
- Haalbaarheidsonderzoek uitgevoerd naar de behoefte, de kwaliteit en het succes van de eerste editie en dit verwerkt in een rapport.
Medewerker salesafdeling
Claus Event Center
september 2009 – februari 2010 (6 maanden)
Bijzonderheden: Afstudeerstage
- Offertes opstellen voor nieuwe evenementen.
- Contact met (nieuwe) klanten en regelmatige voortgangsgesprekken begeleid.
- Rondleidingen verzorgen over de gehele locatie bij geïnteresseerden.
- Het opstellen van kostenramingen aan de hand van de wensen van de klant.
- Een arrangement samenstellen aan de hand van het budget van de klant.
- Entertainment verzorgen voor de verschillende evenementen.
- Offertes opvragen en beoordelen.
- Het begeleiden van een evenement bij de uitvoering en hierbij tevens het contactpersoon van de klant.
- Draaiboeken opstellen en handhaven.
- Gemaakte offertes nabellen en de klant voorzien van extra informatie.
Administratief medewerker
Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier
augustus 2007 – februari 2008 (7 maanden)
Opleidingen
Essence trainingen
Persoonlijke ontwikkeling, Challenge
September 2014 - december 2014
NHA
Praktijkdiploma Boekhouden
2014 – 2015 (verwacht)
NCOI
HBO, Project Management
2013 – 2014
Projectmanagement en Communicatie & Projectmanagement en Organisatie
Essence Trainingen
Persoonlijke ontwikkeling, Source
2013 – 2013
Essence Trainingen
Persoonlijke ontwikkeling, Essence, -
2013 – 2013
Stenden Hogeschool Leeuwarden
HBO, Leisure Management
2006 – 2010
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Sporten 3-4 keer per week
Reizen
Creatieve activiteiten zoals tekenen en armbanden maken.
Werkgebied


