Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Gaby Simonis

Gaby Simonis

(Front) Office Manager

Personalia

Leeftijd
51 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
  • Frans
  • Italiaans
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
  • Frans
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Team builder
Sociaal, gastvrij
Praktijkgericht
Betrouwbaar en loyaal
Stressbestendig
Verantwoordelijk

Talenten:
Organiseren
Begeleiden
Ondersteunen

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • salesmanager
Sector(en):
  • Horeca
Carrièreniveau:
  • Leidinggevend
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

2014 Reisleidster, Estivant vakanties (vakanties voor singles en alleenstaande ouders)

Diverse vakanties begeleid, o.a. strand- en aktieve vakanties op Elba en ski- en aktieve vakanties de Franse Alpen.

2010 – 2013 Front Office Manager, Boutique Apartments B.V. te Amsterdam
(www.shortstaygroup.com) (totaal 200 appartementen)

Verantwoordelijk voor algehele aansturing van de Front Office en het goed verlopen van het contact met de gasten plus service in het algemeen bij aankomst, tijdens en na verblijf. Leiding aan 15 medewerkers: 13 Front Office Medewerkers, een Locatie Manager en een Medewerker Customer Service. Verantwoordelijk voor financiële afhandeling van de aankomsten, bewaking kwaliteit, recruitment, trainen en inwerken nieuw personeel, opstellen roosters, nauw contact housekeeping /Technische dienst.

Enkele behaalde resultaten/projecten in deze periode zijn:
• Opzetten en operationeel maken van nieuwe balie op Schiphol
• Verhuizen en inrichten van de front office in nieuw pand aan de Herengracht
• Herinrichting van de afdeling Front Office en tevens aandacht voor een meer kwaliteitsgerichte bedrijfsstructuur
• Implementatie van het Proboss systeem ten behoeve van registratie gasten
• Implementatie van nieuwe Customer service afdeling
• Uitvoering kwaliteitsproject
.
2006 – 2010 General Manager, Lucky Lake Hostel (www.luckylake.nl) te Vinkeveen
(gedurende 8 maanden per jaar, maart t/m oktober)

Eindverantwoordelijke voor het dagelijks management en algehele leiding van het hostel (totaal 90 bedden). Verantwoordelijk voor financiële administratie, beleid, reserveringen, marketing, reserveringen, marketing, voorraadbeheer winkel/keuken. Aansturen en inroostering personeel, opstellen personeelsbeleid. De leiding over receptie, schoonmaak, technische dienst en linnendienst.


Enkele behaalde resultaten/projecten uit deze periode zijn:
• Uitbreiding hostel met dorms, buitenkeuken, loungeruimte, 20 extra caravans, Lucky cinema
• Verhuizing en inrichting receptie i.v.m. nieuw vast gebouw
• Kwaliteitsverbetering in het algemeen en opstellen van bedrijfsstructuur

2005/2006 Tourleader, Ducktrail te Wormer.

Organiseren en begeleiden van bedrijfsuitjes met lelijke eenden. Begeleiden groepen volwassenen gedurende een rally of tour. Instructies geven over de eendjes, sport en spel activiteiten begeleiden.

2003 – 2005 Facilitair Manager, Corio Nederland Retail te Utrecht

Verantwoordelijk voor het beheer van zes winkelcentra. Intensief contact met huurders, onderhoudsdiensten (o.a. schoonmaak, bewaking, groenvoorziening etc) en overheden, opstellen contracten, gebouwenbeheer, afrekening servicekosten.

2002/2003 Reisleidster Trans Alpino jongeren reizen, Toscane Italië / Skilerares, Zwitserland

2000-2002 Facilitair Manager, Scaramea te Amsterdam

Verantwoordelijk voor verhuizing en inrichting bedrijfspanden, gebouwenbeheer, beschrijving werkprocessen, aansturen receptie, catering, schoonmaak, wagenpark, telefonie, beveiligen en evenementen. Leiding gegeven aan zes personen.

2000 Travel Manager voor de productie van de film, Discovery of Heaven B.V.

Verantwoordelijk voor de organisatie van verblijf en vervoer van acteurs en crew (+/_100pers)

1999 – 2000 Facility Officer, Euronet Internet te Amsterdam

Coördinatie verhuizingsproject +/_ 200 personen, verantwoordelijk voor facilitaire diensten: receptie, bewaking, catering, schoonmaak, telefonie, interne verhuizingen, inkoop en beheer artikelen, parkeerbeheer en bedrijfsevenementen.

1999 Banquet medewerkster, Artis Partycentrum te Amsterdam

organiseren feestelijke en zakelijke evenementen; inventariseren wensen relaties, opstellen offertes, oplossen klachten, contact met uitvoerende afdelingen en indien noodzakelijk invallen op evenementen.

1998 Assistant bedrijfsleider, Chalet Les Lilas te Morgin (Zwitserland)

Werkzaamheden tijdens en na studie:

Afstudeerproject: Hogeschool van Utrecht, faculteit Economie en Management
Verbeteren kwaliteit en efficiency werkprocessen afdelingen bewaking en receptie.

1993 – 1998 Horeca werkzaamheden evenementen, (via diverse horeca uitzendbureaus, zoals JMW, Mise en Place, Martinair Partycatering) en 2 jaar cafe t Poorthuis te Wageningen.

Zomerseizoenen 1993 – 1998 Reisleidster, Horeca diverse campings in Italië

Opleidingen

Afgeronde Opleidingen:

1994 – 1998 HBO Facilitair Management (Hogeschool Diedenoort), te Wageningen

1993 – 1994 Toeristisch Management Assistent (Schoevers opleidingen), te Utrecht

1986 – 1993 VWO Corderius College, Amersfoort en Mgr Frencken College, Oosterhout

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Reizen, skiën, tennis, golfsurfen, yoga

Werkgebied

  • Loenen aan de Vecht 50km
Talentcard®