Talentcard®
Overzicht profielen
ID

Ineke de Dreu-Goense

Administratief medewerkster, telefoniste/receptioniste, medewerkster secretariaat

Personalia

Leeftijd
66 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
  • Frans
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
  • Frans
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger
  • AM - Brommer en scooter

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Werkervaring

december 2011 tot Receptioniste/telefoniste, Gors te Goes
december 2014 Taken: Bedienen telefooncentrale, baliewerkzaamheden, artikelen bestellen, uitgifte sleutels, kopieerwerkzaamheden, vergaderingen notuleren en uitwerken, agendabeheer, zaalreserveringen vastleggen en het verwerken van de inkomende en uitgaande post.

september 2011 tot Administratief medewerkster, Dermateam te Middelburg.
november 2011 Taken: Inschrijven patiënten, bedienen telefooncentrale, afspraken maken en voorbereiden spreekuren dermatologen.

januari 2011 tot Receptioniste/telefoniste, Ostrea Lyceum te Goes.
juli 2011 Taken: Bedienen telefooncentrale, ontvangen bezoekers, ziekteverzuim van leerlingen bijhouden, postverwerking, bijhouden van leerlingendossiers, correspondentie, uitgifte van sleutels, assisteren bij het leerlingenloket.

januari 2010 tot Secretariaatsmedewerkster, Tender Jeugdzorg De Vliethoeve te Kortgene
januari 2011 Taken: bezoekers ontvangen, bedienen telefooncentrale, bijhouden cliënt dossiers, digitaal archiveren, beantwoorden e-mail, postverwerking, in- en uitschrijven van cliënten, cliëntdossiers scannen, agendabeheer, bestellen kantoorbenodigdheden en voorbereiden en notuleren van vergaderingen.

februari 2008 tot Secretariaatsmedewerkster, Waterbedrijf Evides te Middelburg. (via
januari 2010 uitzendbureau)
Taken: bezoekers ontvangen, inkomende en uitgaande post verwerken, urenverwerking, typen verslagen en rapporten, digitaal archiveren, bijhouden databases, vergaderingen notuleren, werkbonnen verwerken, boeken hotelovernachtingen en ziek- en betermeldingen registreren.

oktober 2007 tot Medewerkster servicedesk, LambWeston te Kruiningen. (via uitzendbureau)
januari 2008 Taken: Maken van calls n.a.v. binnengekomen problemen/vragen betreffende ict, het aansturen van de juiste personen die de desbetreffende problemen op gaan lossen, bijhouden intranet, vastleggen reserveringen, incidentrapportages maken en bijhouden van databases.

2006 tot juli 2007 Telefoniste/receptioniste, N.N.Z. te Krabbendijke. (via uitzendbureau)
Taken: bedienen telefooncentrale, ontvangen bezoekers, verwerken van inkomende en uitgaande post, werkbonnen verwerken, magazijnbonnen maken en verzorgen facturatie.

2004/2005 Administratief medewerkster, Prof. Dr. Kohnstammschool te Goes. (via uitzendbureau)
Taken: in- en uitschrijven leerlingen, ziekteverzuim bijhouden, beantwoorden telefoon, schoolmaterialen bestellen, correspondentie voeren, afspraken maken, typen van nieuwsbrieven en overzichten, het verzorgen van de inkomende en uitgaande post, opstellen nota’s en het bijhouden van dossiers.

2002/2003 Receptioniste/telefoniste/administratief medewerkster, Machinefabriek Franken te Goes.
Taken: ontvangen bezoekers, bedienen telefooncentrale, betalingen verwerken, beantwoorden e-mail, voeren van de correspondentie, nabellen klanten n.a.v. verzonden mailings, coderen facturen, agendabeheer, afspraken maken, verzorgen van inkomende en uitgaande post, inkopen kantoorartikelen, marketingwerkzaamheden, mailings verzorgen, gereed maken van brochures, uitwerken offertes en gegevens invoeren in diverse databases.

1999/2000 Telemarketeer, Avalanche te ’s-Gravenpolder.
Taken: mailings verzenden, agendabeheer, telefonisch uitnodigen van kandidaten voor congressen en afspraken maken voor vertegenwoordigers.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Ik ben flexibel, pro-actief, behulpzaam, betrouwbaar, servicegericht en zie het als een uitdaging om me nieuwe werkzaamheden eigen te maken.
Bovendien werk ik nauwkeurig, kan snel schakelen en houd altijd goed overzicht over procedures.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Voeding & Beweging
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Omdat ik bij veel organisaties heb gewerkt heb ik zeer uiteenlopende administratieve werkzaamheden verricht.
Het meest uitdagende was het opzetten van een geheel nieuw secretariaat op een nieuwe locatie van een bestaande organisatie.
Heb gewerkt als leerkracht, als medewerkster secretariaat, als administratief medewerkster en als telefoniste/receptioniste.
Al mijn werkervaringen zijn te vinden in mijn CV.

Opleidingen

Cursus telefoontraining en klantvriendelijkheid te Goes. Certificaat behaald.
Cursus Notuleren te Vlissingen. Certificaat behaald.
Cursus Word en Excel te Goes. Certificaten behaald.
Basiskennis boekhouden te Goes. Certificaat behaald.
Pedagogische Academie te Middelburg. Diploma behaald.
MAVO en HAVO te Goes. Diploma's behaald.

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Fietsen, wandelen en lezen.

Werkgebied

  • 's-Gravenpolder 50km
Talentcard®