Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Brenda Zegers-Hanssen

Brenda Zegers-Hanssen

Medewerker verkoop binnendienst/relatiebeheerder

Personalia

Leeftijd
58 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

CURRICULUM VITAE van Brenda Zegers-Hanssen



Opleidingen
1979-1983: LEAO De Sprong Nijmegen
1983-1984: VHBO Marga Klompe te Nijmegen
1990: Secretaresse L.O.I.
1994: Notuleren Linnartz

Cursussen
1979: Typediploma
1986: cursus doelmatig (internationaal) telefoneren
1991: cursus WordPerfect 5.0 (certificaat)
1992: cursus “Leidinggeven en samenwerken” (certificaat)
1993: cursus “Schrijfvaardigheidstraining”
1993: cursus “Verkooptraining”
1995: cursus “Officemanagement” (certificaat)
1996: cursus “Telefonische interviewtechnieken” (certificaat)
1996: cursus “Administratieve ondersteuning” (certificaat)
1998: cursus “MS Word 6.0 voor Windows”
1999: cursus “Excel” (certificaat)
2001: cursus “De Lage Landen Translease-Go” (certificaat)
2004: cursus “De klantattente Relatiebeheerder” (certificaat)


Werkervaring


September 2011-september 2014: Applicom B.V./AFG Group Nijmegen
Functie: Medewerker verkoop binnendienst
Taken: Telefonisch contact met (potentiële) klanten, uitbrengen offertes, inschrijven orders (in samenspraak met de planner en de 3 uitvoerders) en bewaking hiervan, diverse werkzaamheden verrichten voor 5 technisch adviseurs, opstellen en versturen inspectie mappen in samenspraak met de 3 Salesmanagers, e.d.

Mei 2010-mei 2011: Flexaforte Eurocap B.V. Nijmegen
Functie: (ondersteunend ) Accountmanager/Intercedente
Taken: Werving & Selectie van gekwalificeerd automotive personeel t.b.v. tijdelijke of vaste aanstelling bij gerenommeerde autobedrijven. Contact met (Duitse) uitzendkrachten, verwerken C.V.’s, opstellen en versturen mailingen, regelen en bijhouden huisvesting e.d.

Okt.1998 tot mei 2010: De Lage Landen Translease B.V./Athlon Car Lease Nijmegen
Functie: Commerciële Relatiebeheerder beheer en acquisitie
Taken: Direct telefonisch contact met klanten en prospecten, verzorgen van diverse offertes, maken van orders, inzetten huurauto’s, verzorgen brandstofpassen, contact met dealers, ondersteunen van Accountmanagers.

Jun.1997-sept. 1998: Katholieke Universiteit Nijmegen
Functie: Secretariaat, afdeling Tandheelkunde
Taken : Verzorgen van inkomende en uitgaande correspondentie, leidinggeven en coördinatie, notuleren en uitwerken van verslagen, voorbereiden diverse cursussen e.d.

Jan.1997-mei 1997: Avis Autoverhuur te Dordrecht
Functie: Eigenaresse op franchise-basis
Taken: Verhuren van auto’s, verantwoordelijk voor gehele omzet, bezoeken van potentiële klanten, bijhouden contacten met klanten, maken van prijsafspraken en offertes e.d

Juli 1996-dec. 1996: Multec Uitzendorganisatie B.V. te Arnhem
Functie: Sales Support Medewerkster
Taken: Samen met accountmanager verantwoordelijk voor werktuigbouwkundig gebied, contacten onderhouden met kandidaten en klanten, ed. Tevens marktonderzoek gedaan naar het opzetten van een eventuele nieuwe vestiging.

Juli 1994-juni 1996: Multec Uitzendorganisatie B.V. te Arnhem
Functie: Office-Manager
Taken: Coördinatie van de baliewerkzaamheden, leiding geven aan 4 medewerkers, commerciële ondersteuning aan het verkoopteam, contacten onderhouden met opdrachtgevers en kandidaten, voeren van intake gesprekken, versturen en nabellen van mailingen, bezoeken van klanten, bijhouden van de voorraad en inkoop kantoormaterialen, diverse andere administratieve werkzaamheden.




Okt. 1993-juli 1994: Zorgverzekeraar VGZ ua te Nijmegen
Functie: Secretaresse Afdeling Personeel & Organisatie
Taken: Samen met P&O Manager opzetten van
functiewaarderingssysteem. Tevens vervanging bij afwezigheid secretaresse opleidingen. Telefoon afhandeling, vergaderingen bijwonen en notuleren, werken met spreadsheetprogramma.

Mei 1992-okt. 1993: Zorgverzekeraar VGZ ua te Nijmegen
Functie: Hoofd Secretariaat
Taken: Leiding geven aan 6 personeelsleden, contacten onderhouden met andere afdelingen, planning van diverse werkzaamheden, notuleren, ondersteuning van personeelsfunctionaris, meewerken aan het opzetten van een nieuwe afdeling, verzorgen van de algehele correspondentie.

Juni 1990-mei 1992: Zorgverzekeraar VGZ ua te Nijmegen
Functie: Secretariaatsmedewerkster
Taken: Verzorgen van complete correspondentie, notuleren vergaderingen, telefoon en postafhandeling.

Jan.1989-juni 1990: Installatiebedrijf Romijnders te Horssen
Functie: Administratief medewerkster
Taken: Afhandeling inkomende telefoon, ontvangen en doorverwijzen van gasten, aannemen van storingen, invoer- en verzending van facturen, agendabeheer e.d.

Feb.1987-dec. 1988: Inter-che-m B.V. te Weurt
Functie: Afdelingssecretaresse
Taken: Aannemen van telefonische verkooporders, verwerking orderbonnen, contacten onderhouden met afdeling planning, ondersteuning aan 15 vertegenwoordigers, maken van offertes, voorprospecteren, agendabeheer, e.d.

Okt.1986-feb. 1987: Inter-che-m B.V. te Weurt
Functie: Telefoniste/receptioniste
Taken: Aannemen en doorverbinden van telefoon, ontvangen en doorverwijzen van gasten, diverse administratieve ondersteuning.

Sept.1985-okt. 1986: Schekman Elektrotechniek B.V. te Nijmegen
Functie: Telefoniste/typiste
Taken: Aannemen en doorverbinden van telefoon, ontvangen gasten aan balie, diverse administratieve werkzaamheden.


Persoonsprofiel

Goede contactuele eigenschappen, goede communicatieve- en sociale vaardigheden, leidinggevende eigenschappen, enthousiasme, commerciële-, service- en klantgerichte instelling, stressbestendig, accuraat, teamplayer, groot verantwoordelijkheidsgevoel, goede beheersing van de Duitse en Engelse taal, ik beschik over een gezonde dosis humor en ben innovatief in oplossingsgericht werken.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Ben in het bezit van goede contactuele eigenschappen, goede communicatieve- en sociale vaardigheden, leidinggevende eigenschappen, enthousiasme, commerciële-, service- en klantgerichte instelling, stressbestendig, accuraat, teamplayer, groot verantwoordelijkheidsgevoel, goede beheersing van de Duitse en Engelse taal, en ik beschik over een gezonde dosis humor en ben innovatief in oplossingsgericht werken.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • salesmanager
  • commercieel medewerker binnendienst
  • salesmedewerker
Sector(en):
  • Techniek
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

diverse functies gehad zoals o.a. secretaresse, hoofd secretariaat, office-manager, sales support medewerker en laatste tijd vooral als relatiebeheerder/medewerker verkoop binnendienst.

Opleidingen

L.E.A.O. diploma behaald in 1983
V.H.B.O. geen diploma
Secretaresse opleiding diploma behaald in 1990

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

wandelen
films kijken

Werkgebied

  • Nijmegen 25km
Talentcard®