Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Monique Streefkerk

Monique Streefkerk

Hoofd Bedrijfsbureau, Hoofd planner,

Personalia

Leeftijd
56 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • A - Motor
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben proces gericht analytisch en planmatig zeer sterk en heb ruime ervaring met diverse ERP en CRM systemen.
Een functie waarin ik de spil kan zijn tussen diverse afdelingen ligt mij goed. Ik zie het als een uitdaging om de processen te verbeteren en ben gericht op de weg er naar toe zowel als het eindresultaat.
Mijn studie interventies bij organisatieverandering helpt mij om nog beter met de medewerkers samen het bewuste proces te doorlopen.
Voor aanbevelingen verwijs ik u door naar mijn Linkedin http://nl.linkedin.com/in/moniquestreefkerk/

Met vriendelijke groet,

Monique Streefkerk

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Profiel
Mijn naam is Monique Streefkerk, een leidinggevende met veel ervaring in het productiewezen.
Een ambitieuze, en gedreven gesprekspartner met goed ontwikkelde communicatieve en contactuele eigenschappen. Rustig, weloverwogen en helder formulerend.
Sta open voor suggesties en andere meningen, ben integer en hulpvaardig maar durf zaken ook bespreekbaar te maken.
Ik benader situaties door het proces te analyseren en samen te werken aan optimalisatie. Ik ben zeer geïnteresseerd in verandermanagement wat aansluit op mijn huidige studie, Interventie bij organisatieverandering.

Specialisme
Productieplanning, inkoop en verbeterprocessen.

Persoonlijke vaardigheden
Ambitieus, gedreven gesprekspartner met ruime ervaring in productie omgevingen, resultaatgericht, kwaliteitsgerichtheid, analytisch, proces analyse, proces optimalisatie.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • salesmanager
Sector(en):
  • Industrie
Carrièreniveau:
  • Leidinggevend
Beschikbaar vanaf:
  • Binnen 1 maand

Werkervaring

Werk- en projectervaring

2011-heden Voortman Kantoormeubelen
Voortman Kantoormeubelen, opgericht in 1967, is een zelfstandige
Nederlandse onderneming. Al decennia lang vervaardigen zij in eigen fabriek
kantoormeubelen.

Productieplanner/inkoper (Hoofd Bedrijfsbureau)
Verantwoordelijkheden:
• Bewaken voortgang orders/opdrachten/projecten;
• Vertalen verkooporders naar inkoop en planning productie;
• Inkoop materialen en producten, onderhoud leverancierscontacten, signaleren en oplossen knelpunten;
• Productieplanning, signaleren en oplossen knelpunten;
• Afhandeling klachtenadministratie.
• Aansturen personeel bedrijfsbureau (direct 2 FTE, indirect 5 FTE);
Resultaten:
• Als onderdeel van het MT verbinding tussen de verschillende afdelingen bewerkstelligen en borgen;
• Creëren optimale planning tussen prod. capaciteit en levertijd;
• Creëren en implementeren van controles om afwijkingen tijdig te detecteren;
• Testen en verbeteringen doorvoeren ERP systeem (Prodin);
• Optimale balans in planning korte en lange doorlooptijden;
• Opzetten optimaal proces voor klachtenadministratie en afhandeling.


2007 - 2011 Xaris ICT BV
Planner / coördinator
Xaris verzorgt sinds 1988 ICT en Telecom diensten. De relaties zijn ondernemingen in het midden- en kleinbedrijf van elke omvang en in elke
branche.
Verantwoordelijkheden:
• Aansturen personeel afdelingen systeembeheer, assemblage en technische dienst;
• Coördineren en controleren van logistiek en productie op het gebied van levering, nazorg, onderhoud en storingen;
• Contacten onderhouden met de opdrachtgevers, klanten en monteurs;
• Signaleren en oplossen knelpunten;
• Registreren van en rapporteren over lopende projecten;
• Voorraadbeheer.
• Testen en verbeteringen doorvoeren ERP systeem (Xcrmplus)

Resultaten:
• Inzicht gecreëerd in locatie en mutaties geleverde hardware;
• Productiviteitsverbetering doorvoeren voor plan en urenregistratie;
• Opzetten accurate voorraadadministratie;
• Verkorting doorlooptijd orderverwerking, levering goederen en diensten.

2007 - 2011 Xaris ICT BV
Administratief medewerkster
Verantwoordelijkheden:
• Gehele financiële , personeel en urenregistratie; (Exact)
• Uitvoeren risico inventarisatie en evaluatie.

Computerervaring
Microsoft Office, ERP.

Vanaf 1989 tot 2000 heb ik ervoor gekozen eerst mijn 2 meiden groot te brengen om mij vervolgens vol in te zetten voor mijn carrière.

Opleidingen

Opleidingen
Bachelor Bedrijfskunde, Open Universiteit Amsterdam
Heden Interventies bij organisatieverandering
Heden Productiemanagement

Focusopleiding Managementwetenschappen
2011 Kwaliteitsmanagement
2011 Procesmanagement
2010 Ondernemen en management
2006 Arbeid en overeenkomstenrecht

Praktijkdiploma boekhouden, NCOI
2000 Handels- en wetskennis

MTS-MEAO Westfriesland, Hoorn
1983-1986 MEAO administratieve richting

Prisma Scholengemeenschap, Hoorn
1982-1983 LEAO administratieve richting

Scholengemeenschap Noord, Amsterdam
1979-1982 MAVO

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Interesses:
Horecacoördinator bij het jaarlijks cultureel festival Reuring in Purmerend.
Hardlopen
Pilates / Yoga
Lezen

Werkgebied

  • Purmerend 25km
Talentcard®