
Personalia
- Leeftijd
- 47 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik ben een leergierige doorzetter. Oplossingsgericht, die met een positief inzicht buiten de kaders kijkt om te zien wat de mogelijkheden in onmogelijkheden zijn.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Doorzetter, empathisch, analytisch, communicatief sterk onderlegd.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
14 juli tot 19 augustus: UPC Outbound Soho
Benaderen van zakelijke klanten om contract met UPC uit te breiden of aan te gaan.
3 februari 2014 tot 27 mei 2014: Centraal Beheer Achmea afdeling particulier verzekeringen.
Taken: Behandelen van inkomend telefoonverkeer over schadeverzekeringen, vragen hierover beantwoorden en afsluiten.
10 december 2012 tot 25 november 2013: Cendris, Project Tele2
via Manpower Uitzendbureau
Taken:
Behandelen van inkomend telefoonverkeer aangaande internet, pakketten, nota's en storingen.
21 mei 2012 - heden Schoonmaker algemeen
Via Quick Uitzendbureau Leeuwarden
Taken
Schoonmaken vakantie appartementen. Verzorging van linnengoed (tijdens het seizoen)
18 april 2011 - 1 maart 2012 Technisch Helpdeskmedewerker
UPC Nederland Leeuwarden
Taken
Behandelen van inkomend telefoonverkeer aangaande internet, pakketten, nota's en storingen.
19 maart 2009 - 17 april 2011 Klantenservicemedewerker
Post NL consumentenmarkt en Pakketservice Leeuwarden
Taken
Beantwoorden inkomende gesprekken aangaande alle zaken m.b.t post en pakketten, alsmede het behandelen van inkomde email en coaching bij nieuwe instroom.
6 oktober 2008 - 1 februari 2009 Klantenservicemedewerker
De Friesland Zorgverzekeraar Leeuwarden
Taken
Beantwoorden inkomende gesprekken met alle vragen aangaande de zorgverzekering.
21 juni 2006 - 29 september 2008 Klantenservicemedewerker
Postbank/ING Leeuwarden
Taken
Beantwoorden inkomende gesprekken m.b.t. algemene vragen over bankzaken, en afhandelen calls over fraude, blokkeren van passen.
20 september 2004 - 1 juni 2006 Klantenservicemedewerker
NUON Energie Leeuwarden
Taken
Beantwoorden inkomende gesprekken en correspondentie m.b.t. verhuizingen, meterstanden, nota's alsmede beheer klantbestand. Later overgegaan naar servicedesk nabestaanden, vergelijkbare functie.
16 juni 2003 - 4 september 2004 Secretaresse
In opleding Medisch Centrum Leeuwarden
Taken
Afhandelen van inkomende en uitgaande gesprekken, baliewerkzaamheden, verwerken van correspondentie, notuleren, verwerking van nodige klinische gegevens. Bijhouden van bestanden en beheren van afspraken.
Opleidingen
MBO 4 Secretaresse opleiding, Friesland College, diploma niet behaald
WFT Basis, via Welten, nog mee bezig
HAVO, diploma behaald
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Schijven, muziek, dieren, borduren en lezen.
Werkgebied


