Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Diana Kraakman

Diana Kraakman

Administratief medewerkster/ receptioniste

Personalia

Leeftijd
63 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben op zoek naar een leuke baan voor ongeveer 16 uur per week. Ik ben dan wel een oudere medewerkster maar zeer zeker nog niet afgeschreven. Ik heb een zeer goede gezondheid en blijf niet snel thuis bij een beetje hoofdpijn o.i.d.
Ik heb altijd heel hard gewerkt voor de bedrijven waar ik in dienst was en zou voor u een betrouwbare medewerkster kunnen zijn.
Ik heb een zonnig humeur en vind het leuk om met collega's een prettige samenwerking op de werkvloer te hebben.
Mijn opleiding is niet erg hoog maar ik heb in de afgelopen jaren heel veel bij geleerd. Ik ben best handig met computers en heb dat mijzelf aangeleerd.

Opleiding:
Laurentius leao in Alkmaar
L.E.A.O. diploma kantoorpraktijk behaald op C-niveau + typediploma.
Periode: 1974 t/m 1978

Werkervaring:
1978 – 1979: B&W-supermarkten te Alkmaar afdeling administratie.
1979 – 1985: Accountantskantoor Ten Boekel B.V. te Alkmaar, administratie en receptie.
1991 – 2012 : Alissa Holding B.V. te Schagen. Kasadministratie, crediteurenadministratie, financiële administratie, personeelscontracten, urenadministratie. Kennis van exact.
2012 – 2014 : Restaurant Fabel’s in Bergen. Debiteuren- en crediteurenadministratie, personeelscontracten, urenadministratie.

Hobby’s :
Schaatsen, lezen, skiën, muziek, lekker koken sudoku,s en wandelen.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Ik ben een enthousiaste administratief medewerkster. Ik ben betrouwbaar, doelgericht, ik werk hard en probeer altijd om mijn werk zo goed mogelijk te doen. Ik vind het belangrijk dat er een goede samenwerking met collega's is. Ik probeer altijd om mee te werken aan een prettige werksfeer. Ik ben van mening dat een blije medewerker, betere prestaties levert. Ik kan mijn werkzaamheden op de computer goed uitvoeren en indien ik met iets nieuws te maken krijg, leer ik snel. Ik ben zeer goed in staat om achterstanden weg te werken.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Horeca
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

1978 – 1979: B&W-supermarkten te Alkmaar afdeling administratie.
1979 – 1985: Accountantskantoor Ten Boekel B.V. te Alkmaar, administratie en receptie.
1991 – 2012 : Alissa Holding B.V. te Schagen. Kasadministratie, crediteurenadministratie, financiële administratie, personeelscontracten, urenadministratie. Kennis van exact.
2012 – 2014 : Restaurant Fabel’s in Bergen. Debiteuren- en crediteurenadministratie, personeelscontracten, urenadministratie.

Opleidingen

L.E.A.O. diploma kantoorpraktijk behaald op C-niveau + typediploma.
Periode: 1974 t/m 1978

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Schaatsen, lezen, skiën, muziek, lekker koken, sudoku's en wandelen.

Werkgebied

  • Heerhugowaard 25km
Talentcard®