Personalia
- Leeftijd
- 57 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Mijn interesse ligt bij het adviseren van klanten. Ik ben creatief in het oplossen van problemen en vragen. Ik houd van een eerlijk advies naar de klant, samen met een servicegerichte “schouders eronder” instelling. Mijn toegevoegde waarde ligt in de combinatie van kennisvelden: communicatie, verkoop, service en techniek. Ik ben op alle vlakken inzetbaar en vooral sterk wanneer deze combinaties gewenst zijn. Verder kenmerk ik mezelf door een absolute gedrevenheid en de wens om mezelf te blijven ontwikkelen.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Mijn interesse ligt bij het adviseren van klanten. Ik ben creatief in het oplossen van problemen en vragen. Ik houd van een eerlijk advies naar de klant, samen met een servicegerichte “schouders eronder” instelling. Mijn toegevoegde waarde ligt in de combinatie van kennisvelden: communicatie, verkoop, service en techniek. Ik ben op alle vlakken inzetbaar en vooral sterk wanneer deze combinaties gewenst zijn. Verder kenmerk ik mezelf door een absolute gedrevenheid en de wens om mezelf te blijven ontwikkelen.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
2013 - 06 Technische helpdesk medewerker/ factuurservice KPN Eindhoven
2014 - heden Het oplossingsgericht werken en helpen van KPN klanten die problemen ervaren met een telefoon,
internet en interactieve TV aansluiting. Factuur uitleg, betaalafspraken maken.
Gegevensverwerking in Siebel, KAD, Debt Manager, Columbus, TV Billing, OM TV, Annet/Must, Baan, CSA, Maranello, ATS en AWO.
2013 - 01 Schouwer D&G montage/Gebr. van der Donk Eindhoven
2013 - 05 Bezoeken van particulieren klanten die een glasvezelaansluiting willen.
Situatie opnemen voor het afmonteren van de aansluiting.
Gegevensverwerking in een geautomatiseerd systeem (Cocon TheWeb) volgens richtlijnen
van Gebr. van der Donk.
Adviseren over gebruikersvoordelen en mogelijkheden van glasvezel.
Reden vertrek: tijdelijk project
2012 - 08 Schouwer Volker Wessels Telecom Beuningen
2012 - 08 Bezoeken van particulieren klanten die een glasvezelaansluiting willen.
Situatie opnemen voor het afmonteren van de aansluiting.
Gegevensverwerking in een geautomatiseerd systeem (SwissKnife) volgens richtlijnen van Volker
Wessels Telecom.
Adviseren over gebruikersvoordelen en mogelijkheden van glasvezel.
Reden vertrek: maand project
2011 - 02 Sales advisor Reggefiber Vught
2011 - 12 Glasvezelklanten in Vught interesseren, informeren, inspelen op vraag en behoefte en een maatadvies geven voor verschillende ISP’s.
Opdrachten van klanten (particulieren en SoHo) verwerken tot order in ERP en CRM.
Regelmatig overleg met de aannemer over de voortgang van het project.
Reden vertrek: einde project in Vught
2007 - 01 Assistent bedrijfsleider Lidl Oss
2010 - 01 In een groot filiaal leiding geven aan medewerkers, verkoopdoelstellingen behalen, vertalen doelstellingen naar de werknemers en de uitvoering ervan.
Reden vertrek: na 3 tijdelijke contracten geen vast contract
2005 - 10 Support ICT medewerker 2e lijn KPN
2007 - 01 Verantwoordelijk voor beheer, configuratie, instellen modem / router en het zelfstandig afhandelen van technische vragen, klantbehoud en uitdagingen op het gebied van VoIP en ADSL. De gegevens verwerken o.a. in Kanvas, ATS, AWO, Maranello en Baan.
2005 - 03 Commercieel binnendienst medewerker Papier producent
2005 - 09 Verantwoordelijk voor het verwerken van vragen, orders en reclamaties in SAP en Data outlet. Specifiek voor het Duitstalige gebied.
2004 - 10 Supply chain medewerker Meubel handelskantoor
2005 - 03 Verwerken inkoopfacturen en verwerken van winkelorders naar opdrachten tbv leveranciers.
Het eerste aanspreekpunt voor leveranciers en kanten voor bestellingen, orderbevestigingen,
facturatie, service verlening en after sales.
2002 - 11 Assistent bedrijfsleider Lidl
2004 - 08 In een klein filiaal leiding geven aan medewerkers, verkoopdoelstellingen behalen, vertalen van
doelstellingen naar de werknemers en de uitvoering ervan.
2001 - 04 Customer service medewerker Call-IT
2002 - 11 Voor Telfort het telefonisch afhandelen van vragen en klachten, cross- en upsell, klantbehoud en uitdagingen van mobiele telefonie klanten.
Voor Rabobank het telefonisch afhandelen van technische vragen voor internet bankieren.
1999 - 12 Commercieel binnendienst medewerker Meubelfabriek
2001 - 04 Het zelfstandig verzorgen van directe verkoop aan klanten, serviceverlening, klachtenbehandeling,
het verrichten van administratieve werkzaamheden en after sales.
1992 - 01 Verkoopspecialist DoeHetZelf
1999 - 12 Voeren van verkoop- en adviesgesprekken, aannemen en afhandelen van klachten, verzorgen van
administratieve en financiële handelingen, bestellen, presenteren en controleren van voorraden.
1987 - 08 Magazijn / Balie medewerker bij Technische groothandel
1992 - 01
Opleidingen
2013 - 2014 Communicatie en productkennis training door KPN Eindhoven
2011 Communicatie en verkoop training door Reggefiber Eindhoven
1994 - 1995 Verkoopspecialist detailhandel RIVB te Eindhoven
Diploma behaald
1989 - 1991 Commercieel Medewerker Binnendienst De Rooi pannen te Tilburg
Diploma behaald
1989 - 1990 MBO middenstand detailhandel De Rooi pannen te Tilburg
Diploma behaald
1980 - 1985 MAVO te Oss
Diploma behaald
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Tuinieren, muziek, fotografie, glasvezel, UC (Unified Communications), VoIP (Voice over IP).