
Personalia
- Leeftijd
- 67 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik ben op zoek naar een leuke administratieve baan het liefst van 16 tot 24 uur.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Nauwkeurig:Zeer nauwkeuring met de uit te voeren werkzaamheden
Collegialiteit: Samenwerken en elkaar helpen.
Klantgerichtheid: Klant centraal stellen, altijd nakomend wat is beloofd
Onderhandelen: Veel ervaring met het onderhandelen bij contracten
Zelfstandig: Kan zeer zelfstandig te werk gaan en resultaten behalen
Mijn huidige situatie
Werkervaring
2010- maart 2013 Coördinator Servicedesk
Bedrijf: KPN te Den Haag
Taken: : meewerkend voorman op servicedesk waar vragen binnenkomen van leverancier over niet betaalde facturen en vanuit interne KPNérs over de status en verwerking van purchase-orders. Structurele problemen in het inkoopproces oplossen en implementeren in de ERP systemen. Regulier overleg met Tactisch Inkoop en met strategische leveranciers en interne KPN klanten over processen purchase to pay.
2002 - 2010 Operationeel Inkoper
Bedrijf: KPN te Den Haag
Taken: inkoop van facilitaire zaken, drukwerk, kleding, veiligheids en beschermingsmiddelen.
Opstellen inkoopcontracten i.s.m. met de tactisch inkoper en business stakeholders, inkooporders implementeren in het ERP systeem Oracle, operationele ondersteuning van order t/m betaling.
Afstemmen met de interne klanten KPN/ tactisch inkoop betreffende inhoud van de diverse catalogi. Opvragen van offertes en prijsvergelijkingen uitvoeren.
1992 – 2002 Medewerker Crediteuren Inkoop en Logistiek
Bedrijf: KPN te Den Haag
Taken: Medewerker Crediteuren bij het bedrijfsonderdeel Inkoop en Logistiek te Leidschendam. Medeverantwoordelijk voor verwerking van alle inkoopfacturen, d.w.z. facturen matchen t.o.v. de inkooporders en zorg dragen voor een tijdige en juiste betaling binnen de gestelde doorlooptijd. Zorg dragen voor een correcte maandafsluiting in het betaalsysteem Oracle AP
1988 - 1992 Medewerker Klantenservice Inkoop en Logistiek
Bedrijf: KPN te Den Haag
Taken: Mede verantwoordelijk voor het afhandelen van klachten en leverproblemen intern KPN, dit afstemmen met de verantwoordelijke inkoopmanagers en bewaking op uitvoering van de verbetertrajecten.
1985 – 1988 Medewerker Bedrijfseconomische en Administratieve Zaken
Bedrijf: KPN te Den Haag
Taken: Afhandelen en betaalbaar stellen van facturen binnen de gestelde betaaltermijn.
1976 – 1985 Assistent-inkoper
Bedrijf: KPN te Den Haag
- Taken: assisteren van inkoper van papier en papierwaren en kantoorartikelen
onderhouden van commerciële contacten met leveranciers en interne
KPN-klanten;
- maken van contracten met leveranciers;
- afhandelen van financiële transacties t.a.v. inkoopactiviteiten
Opleidingen
1970 – 1975 HAVO Kamerlingh onnes school te Den Haag
ECABO – Administratieve Opleiding
inkoopmanagement ( NCOI )
Middlemanagement cursus (Boertien & Partners)
Windows 2000 basiskennis
Exel 2002 basiskennis
Exel 02/03 vervolg
Cursus Time-management (KPN)
Powerpoint 2002 basiskennis
Nevie 1, enkele modules afgerond
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
voetbal
sport in het algemeen
Werkgebied


