Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Marion van der Knaap

Marion van der Knaap

Secretaresse/Officemanager/Telefoniste/Receptioniste

Personalia

Leeftijd
62 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Frans
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Frans
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger
  • AM - Brommer en scooter

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

CURRICULUM VITAE

PERSOONSGEGEVENS
(persoonlijke gegevens verwijderd)
Roepnaam : Marion
Geboortedatum : 25 augustus 1962
Geboorteplaats : Monster

Profiel
Ik ben een aanpakker die graag breed ingezet wordt. Ik heb ervaring in het managen van een groot secretariaat , personeels- en salarisadministratie, administratief/ secretarieel werk, projectadministratie, management ondersteuning en officemanagement. Proactief, initiatiefrijk, accuraat en flexibel zijn kernwoorden die op mij van toepassing zijn. Ik ben goed bekend met het office pakket (Outlook, Excel, Word) en pak zaken snel op.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OPLEIDING en CURSUSSEN

 Zakelijke communicatie Engels, certificaat juli 2013
 Diverse bedrijfsgerichte cursussen en trainingen, o.a.: effectief werken, klantgericht handelen, communicatieve vaardigheden
 Beroepsopleiding PR en Voorlichting: NGPR-A, Visie (zaterdagacademie),1995
 Basisdiploma PR en Voorlichting, LOI, diploma 1993
 Tekstverwerken WP, Stichting IVIO, diploma 1988
 VWO, certificaten voor de vakken Nederlands, Engels, Frans, Geschiedenis en Biologie, 1982
 Machineschrijven, Scheidegger, diploma 1977

WERKERVARING

2 december 2013 – 10 oktober 2014:
Algemeen secretarieel medewerker bij Cleve Logistic Services b.v. in Rotterdam.
Telefoniste/receptioniste en fulltime zwangerschapsverlofvervanging op directiesecretariaat .
 Bedienen telefooncentrale (SDX Bedienpost);
 Ontvangst, registratie en doorverwijzen bezoekers;
 Frankeren post;
 Post verwerken en verspreiden;
 Relatiebeheer in operationeel systeem;
 Verlof- en verzuimregistratie (ADP-Perman);
 Voorraadbeheer kantoorartikelen;
 Beheer vergaderruimte;
 Beheer inkomende kas;
 Vervaardigen overzichten;
 Alle voorkomende werkzaamheden.

Juni 2013-heden: Vrijwilligerswerk als Gastvrouw bij geriatrisch centrum DrieMaasHave in Maassluis.

April 2012 – heden: Vrijwilligerswerk als Secretaresse van het Bestuur van de VvE.

Oktober 2010 – 1 oktober 2012
Officemanager/Algemeen secretariaat / Secretariaat nascholingen bij Zorggroep Eerste Lijn in Naaldwijk.
 Secretariaat chronische zorg opgezet (planning werkgroepen huisartsen, acties bewaken e.d.)
 Secretariële taken (agendabeheer, correspondentie, mailings verzorgen, archivering, telefoon, e.d.);
 Receptie en telefooncentrale;
 Vergaderingen beleggen, stukken verzorgen, notuleren en acties bewaken;
 Directe ondersteuning manager en coördinator chronische zorg (o.a. agenda-bewaking);
 Projecten ondersteunen (o.a. coördinatie en bewaking planning visitaties huisartsenpraktijken);
 Ondersteuning afdeling Communicatie (o.a. nieuwsbrief);
 Officemanagement taken (voorraadbeheer, bestellingen, contacten met externen, kasbeheer, factuurbeheer, e.d.);

 Trajectbewaking organisatie nascholingen;
 Administratieve ondersteuning nascholingen die georganiseerd worden voor huisartsen, praktijkondersteuners en doktersassistenten in de regio (scholingsruimte verzorgen, aanmeldingen verwerken, presentielijst en certificaten vervaardigen, contacten met sprekers/docenten/voorzitters, e.d.)

15 juni 2010 – 15 oktober 2010
Vrijwilligerswerk bij Zorginstellingen Pieter van Foreest, locatie De Opmaat in Monster:
 Receptiewerkzaamheden;
 Helpen op de dagverzorging.

November 2007 – 20 juli 2009 (contract niet verlengd wegens bedrijfseconomische reden)
Projectsecretaresse bij Bouhuisen Groep projectontwikkeling in Naaldwijk.
Taken en verantwoordelijkheden:
 Begeleiden complete traject van aankoop vastgoed c.g. grond t/m herontwikkeling plan;
 Secretariële taken (agendabeheer, correspondentie, archivering, telefoon, e.d.);
 Offertes aanvragen, vergelijken en vergunnen;
 Vergaderingen beleggen, stukken verzorgen, notuleren en acties bewaken;
 Directe ondersteuning van projectleiders en management;
 Nieuwe projectadministratie opgezet.

September 2007 - november 2007
Administratief medewerker bij Vebru Nederland in Schiedam (op uitzendbasis).
Taken en verantwoordelijkheden:
 Secretariële taken (telefoon, administratie, correspondentie, receptie, e.d.);
 Klantcontact;
 Uiterlijke verzorging van het kantoor.

Oktober 1994 - september 2007
Administratief medewerker afdeling Personeels- en salarisadministratie bij diverse werkgevers:
Bavo-Europoort in Spijkenisse (GGZ) (juni 2006 – september 2007)
Stichting Zorg en Welzijn Groep in Spijkenisse (maart 2000 - juni 2006)
Mourik Services in Rozenburg (september 1997 - december 1999)
Stichting VVPR de Plantage in Brielle (oktober 1994 - juni 1997)
Taken en verantwoordelijkheden:
 Begeleiden van sollicitatietrajecten;
 Arbeidsovereenkomsten en wijzigingen op de AOK opstellen;
 Keuringen regelen;
 Ziekteverzuimtraject begeleiden en administreren;
 Verslaglegging afdelings-, Sociaal Medisch Team- en OR-vergaderingen;
 Interne en externe klanten te woord staan;
 Personeelsregistratiesysteem up to date houden;
 Dossiervorming;
 Archivering;
 Agendabeheer;
 Tijdsregistratie en declaraties verwerken;
 Correspondentie voeren;
 Coördinatie afdelingswerkzaamheden / adm. procedures (her)schrijven.

1987 - oktober 1994
Diverse banen op administratief en commercieel gebied.
Parttime en/of op oproepbasis in verband met gezinsuitbreiding.

Mei 1981 - augustus 1986
Diverse administratieve banen op projectbasis (variërend van 5 tot 12 maanden).
Een greep uit de werkzaamheden: Kasboek bijhouden, facturatie, klanten te woord staan, secretariële taken, agendabeheer, telefoon, receptie, acceptatie en mutaties verzekeringen.

SOFTWAREKENNIS
Word, Outlook, Excel, Power Point, Internet, diverse personeelsregistratiesystemen.

HOBBY’S
Tennissen, lezen en zingen.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Zie CV

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Zorg & welzijn
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Zie CV

Opleidingen

Zie CV

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Zie CV

Werkgebied

  • Maassluis 25km
Talentcard®