Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Ingeborg Swager

Ingeborg Swager

Binnendienst medewerker

Personalia

Leeftijd
43 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben een vlot, enthousiast, nauwkeurig en gedreven persoon en weet goed wat ik wil. Daarnaast beschik ik over een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Tennissen, dansen, skiën en tijd doorbrengen met mijn gezin en vriendinnen zijn mijn passies. Mensen uit mijn sociale omgeving omschrijven mij als sociaal, hulpvaardig, recht door zee en vinden mij een gezellige aanwezigheid met een goed gevoel voor humor. Een minder goede eigenschap van mij is dat ik moeilijk werk uit handen kan geven.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Ik ben een vlot, enthousiast, nauwkeurig en gedreven persoon en weet goed wat ik wil. Daarnaast beschik ik over een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Tennissen, dansen, skiën en tijd doorbrengen met mijn gezin en vriendinnen zijn mijn passies. Mensen uit mijn sociale omgeving omschrijven mij als sociaal, hulpvaardig, recht door zee en vinden mij een gezellige aanwezigheid met een goed gevoel voor humor. Een minder goede eigenschap van mij is dat ik moeilijk werk uit handen kan geven.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Uitzendbureaus
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Werkervaring

augustus 2013 t/m april 2014
: Administratief medewerker
David Mulder, Alkmaar
Voornaamste werkzaamheden: telefoonverkeer, agendabeheer en e-mailverkeer, beheer vastgoed portefeuille waaronder bezichtigingen en overeenkomsten opmaken, offertes uitwerken, projecten aanmaken, dagelijkse planning personeel en de planning communiceren naar het personeel, uren administratie.

december 2012 t/m juli 2013
: Commerciële binnendienst
Vivaldi Travel, Alkmaar
Voornaamste werkzaamheden: agendabeheer en e-mailverkeer, voorbereiden van vergaderingen en notuleren, controleren en verwerken boekingen, het verwerken van alle gegevens in de database, contacten onderhouden met Duitse en Belgische verhuurders, onderhouden en optimaliseren website en social media, versturen van direct mailings.

maart 2011 t/m
mei 2012
: Medewerker Marketing en Communicatie
GeldXpert Nederland, Alkmaar
Voornaamste werkzaamheden: marktonderzoeken, bedenken en uitvoeren marketingacties, bewaking huisstijl, verzorgen van alle communicatie richting franchisenemers en pers, opstellen en versturen direct mailings, nieuwsbrieven en persberichten via online en offline kanalen, organiseren/ voorbereiden van vergaderingen/meetings en notuleren. Onderhouden en optimaliseren websites en sociale media. Voorraad administratie en verwerken inkoopfacturen.

2003 t/m maart 2011
: Management assistent
HAL Makelaardij, Alkmaar & Noord-Scharwoude
Voornaamste werkzaamheden: verantwoordelijk voor alle administratieve werkzaamheden voor 2 directieleden, agendabeheer en planning, verzorgen van correspondentie, brochures opmaken, afhandeling van dossiers, archivering en onderhouden van contacten met zowel klanten als notarissen. Up-to-date houden CRM systeem, overeenkomsten en facturen opmaken. Verzorgen van de debiteuren – en crediteurenadministratie.

2002 t/m 2003
: Afstudeerstage
HAL Makelaardij, Alkmaar
Bacheloronderzoek: Klanttevredenheidsonderzoek naar dienstverlening HAL Makelaardij.

Opleidingen

Opleiding

2012
: Duitse Taal

2007
: Erkend Hypotheekadviseur
Studiecentrum NVM SOM, Nieuwegein

1999 - 2003

: HEAO, Commerciële Economie diploma d.d. 8 februari 2003
Hogeschool Inholland, Alkmaar
• Talen: Engels en Frans.

1994 - 1999
: HAVO, diploma d.d. 13 juni 1999
Scholengemeenschap Jan Arentsz, Alkmaar
• Vakken: Nederlands, Engels, Frans, Duits, Wiskunde A, Economie I, Economie II

Meer over mij

Werkgebied

  • Noord-Scharwoude 50km
Talentcard®