
Personalia
- Leeftijd
- 62 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
2006 - 2013 IBM – Nederland
Service Coordinator (Incident, Change and Problem Management) Verkeer en Waterstaat,
Pay Direct, Omron, Inter Access, ECC, DMG, Client Logic, DHV, CHV, PON, Essent
and MME. Worked with ISDM – MANAGENOW-Maximo. identity & access management
Voornaamste taak was: Het maken van Major Incident Rapport voor de klant, de impact
Bepalen en het aanbieden van een workarounds. Prioriteit bepalen aan de hand van de gemaakte
SLA. Invoeren van assets/end users/ security. KPI. Bestellen Hard/Software en registratie.
Ondersteuning Service Manager/DPE, Change Calendar
2002 – 2005 IBM – Nederland
Osite Support coördinator oa. bij: American Express, Fluor Daniel Haarlem en Bergen op Zoom
en Delta Lloyd / Ohra gewerkt in Arnhem als Onsite Coördinator en junior Project
management, aansluiten van ISDN Avaya phone, UTP bekabeling, maken van image van
Pc’s en het uitrollen van verschillende projecten.
1998 – 2002 American Express
It Specialist Netherlands 1st line, 2nd line and 3rd line support
Management & Support: Novell, WNT, WXP, Lotus Notes, Salaris Administratie software
Proforma, Hardware, Internet & Intranet, TCP / IP, Active Directory, NDS, Switches
and Routers, invoeren van assets, Patches, Arcserve, Tivoli, Ghost, Office,Windows XP, Siebel,
Citrix, Modems, VPN, ADSL, Fax, Printers, Outlets, MS Project etc..
Opstellen van documenten voor de eind gebruikers en stagiaires - Bestellen van Soft/Hardware
1996 – 1998 Syntegra
gewerkt als system netwerk administrator met Windows / Novell
Netware, voor diverse bedrijven zoals , Unive Zwolle, Unilever Rotterdam, Hays
Management Zeist, DSM Sittard, CCN (Computer Centre van Nederland) in
Geleen, Rotterdam Stichting Thuiszorg etc.
1994 – 1995 First Line Medical Group,
Configureren van laptops, desktops, printers en modems
Installeren van diverse software Incl. Novell 3.11, windows en andere office programma’s.
Opleidingen
2012 – 2013 70-680 Installing and Configuring Windows 7 Client
2012 – 2013 Zakelijke Correspondentie Engels
2006 – 2007 Six Sigma - Yellow Belt
2004 – 2005 MCSA EXIN Exams:
070-270 Installing, Configuring, and Administering Microsoft ® Windows ® XP Professional
070-297 Designing a Microsoft Windows Server 2003 Active Directory and Network Infrastructure
070-284 Implementing and Managing Microsoft ® Exchange Server
2001 - 2002 ITIL Foundation. EXIN Examen: Foundation Certificaat in IT Service Management
1994 – 1994 Bedrijfscorrespondentie Nederlands
1993 – 1994 Exin Examen PDI-1 Praktijk Diploma Informatica MG1, MG2, MG3 en MD1
1988 – 1991
MTS Amsterdam
Werktuig Bouwkunde.
1977 - 1981
MAVO Jan van Bloisstraat 29 Tholen. Vakken: Nederlands, Engels, Aardrijkskunde, Wiskunde, Scheikunde en Biologie.
2011 – 2011 ITIL V3
2006 – 2007 ITIL V2 Service Management Service Support / ITIL Service Management Service
Delivery
2002 – 2003 Novell Netware 4.11 to Netware 5.1 Update. PRINCE II.
2000 – 2001 Novell Netware 4.11 to Netware 5.1 Update, Windows XP
1999 – 2000 Cisco Routers
1992 – 1994 Computer Network Management Informatics II, Digital Systems, dBase IV, Novell
Network, MS-DOS, WordPerfect and Lotus 123 advanced.
2004 – 2006 Project Management Fundamentals, Effective Communication, Advanced
Communication, Communication Skills, Time Management, Advanced English,
Leadership in a Project Team Environment, Decision and Risk, Communicating With
Difficult People, The Negotiation Process, IT Service Management
Meer over mij
Werkgebied


