Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Hanneke Verhoeven

Hanneke Verhoeven

administratief secretarieel medewerker

Personalia

Leeftijd
58 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben bezig met de spoedcursus Medisch Secretaresse van de LOI.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

vriendelijk
behulpzaam
initiatief nemen
accuraat
teamspeler
zelfstandig werken
rustig
snel dingen opnemen
open staan om te groeien

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Sept 2013-mei 2014 : Flexmedewerker bij de Amarant Groep in Breda en omstreken. Dit is een
Dec 2011-april 2013 instelling, die diensten verleent aan mensen met een verstandelijke beperking.
Ik werd als begeleidster bij zowel wonen als dagbesteding ingezet.

Mei 2013-sept 2013 : Secretaresse bij de Amarant Groep in Tilburg, district 8. Dit betrof een
zwangerschapsvervanging, waarbij de nadruk lag op:
• beheren van agenda’s van verschillende disciplines
• maken van jaarplanningen betreft cliënten- en teambesprekingen
• omzetten van het Persoonlijk Plan naar Applicatie Persoonlijk Plan
• aannemen van de telefoon
• ontvangen van bezoekers
• verwerken van binnenkomende e-mail
• verspreiden van de post
• verwerken van kwaliteitsvragenlijsten
• reserveren van vergaderruimtes, het klaarzetten van koffie en de vergaderruimte op orde houden

2010-2011 : Mijn moeder had een PGB voor huishoudelijke hulp, persoonlijke verzorging en
verpleging, waarvan ik de invulling voor een groot deel op me nam.

2009-2010 : Secretaresse bij Tender Jeugdzorg in Breda. Door bezuinigingen werd mijn
contract niet verlengd. Mijn werkzaamheden bestonden uit:
• opstellen en verwerken van correspondentie
• kopiëren, registreren en verzenden van verslagen en documenten
• planning en agendabeheer zorgcoördinatoren en manager
• verwerken van cliëntgegevens in het registratiesysteem “IJza”
• ontvangen en doorverwijzen van bezoekers
• aannemen van de telefoon, doorverbinden en verstrekken van informatie
• aanmaken van dossiers en het onderhouden ervan
• controleren en verwerken van indicaties
• maken van roosters van de bereikbaarheidsdienst
• verrichten van archiefwerkzaamheden
• notuleren van verschillende vergaderingen
• verzorgen van bestellingen

2007-2009 : Pedagogisch Medewerkster bij Kober kindercentra in Breda. Hier was ik multi-inzetbaar
op het kinderdagverblijf, de peuterspeelzaal en de buitenschoolse opvang. Op zowel
horizontale als verticale groepen met kinderen in de leeftijd van 0 tot 14 jaar.

2005-2007 : Medewerkerster Zorgadministratie bij Novadic-Kentron in Breda. Dit is
een instelling voor verslavingszorg. Mijn taken waren:
• verzamelen, coderen, controleren en verwerken van gegevens betreft de geleverde zorg-cliënt in “User”
• plannen van intakes en onderzoeken bij verschillende disciplines
• verzorgen van de correspondentie naar de cliënt
• verspreiden en verzorgen van interne en externe post
• voorbereiden en notuleren van cliëntvergaderingen
• opnemen van de telefoon en het verstrekken van algemene informatie
• verzorgen en archiveren van cliëntdossiers

2002-2005 : Administratief Medewerker bij Argonaut in Tilburg. Dit was een Zorg –en
Re-integratiebureau van Achmea. Wegens reorganisatie moest ik op zoek naar
een andere baan. Mijn taken waren vooral gericht op het onderdeel Zorg
betreft de aanvragen voor de Wet Voorziening voor Gehandicapten:
• plannen van afspraken voor het spreekuur van artsen, psychologen en adviseurs met cliënten
• verwerken van opdrachten van gemeentes in “Kompas”
• op tijd versturen van adviezen in de juiste vorm
• verzorgen van de overige correspondentie
• bijhouden van bestanden in Excel
• regelen van telefoonverkeer

1999-2002 : Administratief Medewerker bij de Maaltijdendienst van Stichting Ouderenwerk Breda.
Ik verving iemand, die ziek was. Mijn taken waren:
• het mee opzetten op een nieuw maaltijdensysteem
• registreren van cliënt- en maaltijdgegevens in “Arradis”
• bestellen van maaltijden bij de leverancier
• plannen van routes en dienstroosters van de chauffeurs
• onderhouden van contacten met vrijwilligers
• verzorgen van inkomende en uitgaande post
• archiveren van allerlei gegevens
• telefonisch en persoonlijk aanwezig zijn voor het beantwoorden van vragen

1986-1999 : Z-Verpleegkundige bij Piusoord, later Amarant in Tilburg en Rijsbergen.
Ik ondersteunde en begeleidde mensen met een verstandelijke beperking en
bijkomende handicaps binnen een leefgroep. Ik was persoonlijk begeleidster
van 3 cliënten, maakte zorgplannen en overlegde met familie, collega’s en
andere disciplines. Bij de verzorging maakte ik gebruik van een tillift, diende
sondevoeding toe en zette medicijnen klaar. Ik begeleidde stagiaires en
deel aan activiteiten met bewoners op het activiteitencentrum.

Opleidingen

2014 : Spoedcursus Medisch Secretaresse LOI bezig
2009 : Medische Terminologie LOI studieverklaring
2001 : interne cursus Word, Windows en Excel goed resultaat
1995-1999 : HBO Sociale Pedagogische Hulpverlening Diploma ja
1986-1989 : Opleiding voor Z-Verpleegkundige Diploma ja
1983-1985 : INTAS (schakelopleiding) Diploma ja
1982-1983 : HAVO Diploma nee
1978-1982 : MAVO Diploma ja

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

• Mijn hobby’s zijn: tennissen, skaten, zwemmen en hardlopen

Werkgebied

  • Breda 25km
Talentcard®