
Personalia
- Leeftijd
- 53 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Om te beginnen wil ik u graag meer vertellen over mijzelf. Ik ben een spontane en vrolijke man die doorgaans weet wat hij wil en daar ook voor gaat. Ik ben zelfstandig en vastberaden. Ik ben nieuwsgierig naar het waarom van zaken, zodat ik deze beter kan begrijpen.
In mijn vorige functies zijn en waren service en klantgerichtheid belangrijke factoren. Dit is ook wat mij altijd heeft aangesproken in deze functie.
De variatie in het dagelijks werk, geen dag hetzelfde, de vele soorten klanten, en de kleine dingen die vaak zo belangrijk zijn trekken mij zeer.
Representatief, creatief, leergierig en enthousiast zijn echte steekwoorden voor mij. Daarnaast ben ik ambitieus en hou ik van een uitdaging. In teamverband werken vind ik erg leuk, maar ook zelfstandig werken is geen probleem. Daarnaast ben ik in bezit van rijbewijs B.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
flexibel,
communicatief,
integer
proactief
leergierig
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Werkervaring
Juli - 2011 – juli 2014 Gebouwbeheerder bij het WSHD in Ridderkerk.
Mijn dagelijkse werkzaamheden zijn:
Het oppakken van meldingen (klachten, wensen, informatie, voorziening en storingen) via FMIS systeem
(planon), Werkzaamheden t.b.v. commissie en VV vergaderingen. Hierbij kun je denken aan het gereed maken van de ruimtes, ontvangen van gasten, plaatsen van geluidsapparatuur, toezicht houden, e.d. Hierna alles opruimen en de ruimtes in staat terugzetten zoals deze horen te zijn.
Opnames en begeleiden van bestuursvergaderingen. Offertes opvragen bij leveranciers, deze beoordelen en opdrachten verstrekken. Leveranciers (monteurs) ontvangen en deze begeleiden in het pand voor de werkzaamheden die er uitgevoerd moeten worden en de na controle hierop.
Lampen vervangen en kleine onderhoudswerkzaamheden uitvoeren. Parkeerbeheer. Beheer wagenpark: reparaties en schades regelen en binnenzijde en buitenzijde wassen. Bestellen en beheren van alle kantoorartikelen en meubilair. Interne verhuizingen begeleiden. Ondersteunen repro/post: Denk hierbij aan kopieer werkzaamheden en postrondes lopen. Onderhoud laten uitvoeren aan dienstfietsen.
Werken met toegangscontrole systeem I-Protect, Werken met gebouw beheers systeem Webeasy, Wachtdienst draaien 1 x in de drie weken 1 week wachtdienst., Begeleiden en regelen gescheiden afvalverwerking
Sept. 2010 – juli 2011 (ZATERDAGEN) facilitair medewerker Hofplein theater
Voornaamste taak hierbij was:het openen van het pand, gasten ontvangen, toezicht houden, schoonhouden van het pand, ziekmeldingen ontvangen en ouders bellen waarvan er geen ziekmeldingen binnen zijn gekomen,controle ronde lopen en het pand afsluiten
Aug. 2008 – juli 2011 Hoofd interne dienst bij het Zadkine, een school voor MBO.
Als hoofd van deze dienst gaf ik leiding aan 8 medewerkers, waaronder conciërges
receptiemedewerkers en catering, tevens verzorgde ik de inkoop en bestellingen. Ik had contact met
externe bezoekers zoals vertegenwoordigers. Ook regelde ik de evenementen en hield mij bezig met
verhuizingen, verbouwingen en beheerde diverse gebouwen.
Juni 2000 – aug. 2008 Hoofd Conciërge bij het Zadkine.
Tijdens deze jaren heb ik diverse werkzaamheden verricht, ik heb gewerkt in de postkamer. Ik heb hier
de volgende werkzaamheden uitgevoerd: Het dagelijks frankeren, aangetekende brieven en partijenpost
versturen en de interne postrondes gedaan. Ook heb ik ervaring in de repro. Ik hield me bezig met
kopieerwerkzaamheden, het inbinden en maken van folders, boeken en gidsen. Dit heb ik voor ongeveer
25 locatie gedaan.
Jan. 2000 – juni 2000 Verkoper tuinmeubelenafdeling bij Intratuin in Zwijndrecht.
Dit is voor korte duur geweest, omdat ik in die periode aan de slag kon in het onderwijs.
April 1995 – dec. 1999 (parttime) In- en verkoper van tuinmeubelen bij TC Kooijman.
Tijdens deze jaren deed ik de inkoop van tuinmeubelen voor dit tuincentrum. Ik zorgde dat de meubels
werden uitgepakt en juist werden opgeslagen. Ook verzorgde ik de indeling van de showroom en de
verkoop van de tuinmeubelen. Bestellingen, magazijn en voorraadbeheer behoorden hier ook tot mijn
werkzaamheden. Hiernaast heb ik ook de verkoop op de houtafdeling gedaan. Wij hebben hier tuinhout
zoals palen, schermen,deuren en blokhutten verkocht. Ook hebben we hier sierbestrating verkocht.
Jan 1990 – dec. 1999 (parttime) In- en verkoper AGF bij de firma Govers.
Gedurende deze periode deed ik de inkoop van agf en de verkoop hiervan, ik bouwde de kraam op en stalde de waar uit.
Jan - 1989 – dec-1992 (parttime) Magazijn medewerker bij transportbedrijf Malenstein.
De werkzaamheden bestonden toen voornamelijk uit het laden en lossen van vrachtwagens met een
palletwagen of heftruck. Ook zorgde ik ervoor dat de bestellingen klaargezet werden die geladen
moesten worden. Het uitvoeren van lichte administratieve werkzaamheden die te maken hadden met
voorraadbeheer. Het schoonhouden van het magazijn behoorden ook tot ons takenpakket.
Opleidingen
Opleidingen
sept. 2009 – juli 2010 IFDN facilitair dienstverlening 2 MBO4 behaald sept. 2010
sept. 2008 – juli 2009 IFDN facilitair dienstverlening 1 MBO 3 behaald sept. 2009
sept. 1987 – juli 1989 KMBO ambulante handel behaald juli 1989
aug. 1983 – juli 1987 mavo D- niveau behaald juli 1987
Cursussen
mei 2013 – mei 2013 VCA basis behaald mei 2013
okt. 2012 – okt. 2012 Beheerder BMC (Brand Meld Centrale) behaald okt. 2012
nov. 2011 – nov. 2011 V.O.P. Nen 3140 en Nen 5110 behaald nov. 2011
mei 2005 – mei 2013 BHV + herhalingscursussen behaald mei 2005
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
lezen, sporten en lopen
Werkgebied


