Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Dorien Bosveld

Dorien Bosveld

Personalia

Leeftijd
40 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Papiaments
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Biografie:
Sinds september 2008 ben ik woonachtig op Curaçao. Ik woon daar met veel plezier en hoop er nog lang te blijven. Momenteel ben ik 2,5 jaar actief als assistent office manager bij een internationaal bedrijf en ben op zoek naar een nieuwe, meer dynamische baan.

Mijn kwaliteiten:
Ik ben flexibel inzetbaar, heb geen 9-5 mentaliteit, ben pro-actief, dienstverlenend, collegiaal, klantvriendelijk, communicatief sterk, representatief, ABN, accuraat, leergierig, blinde typevaardigheid, ruime kennis van automatisering (MS Office, Exact, Office Outlook)

Ruime ervaring met:
Agendabeheer, eerste aanspreekpunt (Front- en Back Office), in -en uitgaande correspondentie, postverwerking, administratie, ervaring met lichte ondersteuning boekhouding.

Voorbeeldfuncties waarnaar ik op zoek ben zijn:
administratief, salesmanager, creatieve functies of functies waarbij dienstverlening een rol speelt.

Kunt u een enthousiaste, sociale en betrouwbare medewerkster binnen uw onderneming gebruiken?

Ik verneem dan graag van u!

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Finance
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

01-06-2005 tot 15-07-2007
Secretaresse
“Bus Holland Alkmaar BV” (Technische groothandel metaal)
Verantwoordelijk voor:
• Postverwerking, agendabeheer, telefoonverkeer, facturering, kantinewerkzaamheden, in/verkoop assistentie, ontvangst gasten, archiveren,
magazijn assistentie.

01-08-2007 tot 01-03-2008
Receptioniste
“Autobedrijf Gerard Mooij” (Peugeot dealer)
Verantwoordelijk voor:
• De urenregistratie invoeren en verwerken, facturering, debiteuren/crediteuren administratie, bank+giro controleren en verwerken, telefoonverkeer, archivering, kantinewerkzaamheden, postverwerking, agendabeheer en kasbeheer.

08-09-2008 tot 01-04-2010
Beheerder van “Tropische woning Saliña” en “Kas Delisia”
Verantwoordelijk voor:
• Verzorging van een goed verblijf voor de gasten, aankomst, rondleiding, sleuteloverdracht, transfers en bijbehorende services; schoonmaak etc.

01-06-2009 tot 28-02-2011
Verkoopster & Etaleur “NPM Fashionality in Saliña Galleries”
Verantwoordelijk voor:
• Kassa, etaleren, verkopen en management van nieuwe collecties.

01-03-2011 tot 01-10-2013
Office Assistent “Baker Tilly De Paus Vesseur”
Verantwoordelijk voor:
• Allround administratieve werkzaamheden; het eerste aanspreekpunt van het bedrijf, zowel telefonisch als aan de balie; verzorgen van inkomende en uitgaande post; organiseren/plannen van bedrijfsuitjes etc.

Opleidingen

01-08-1998 tot 13-06-2002
Mavo- diploma, St. Willibrord college te Goes.
Vakkenpakket: Engels, Nederlands (D),
Biologie (D), Duits (C), Geschiedenis (D),
Economie (C), Aardrijkskunde (D).
(diploma d.d. 13-06-2002)

01-10-2002 tot 24-04-2003
ECDL- diploma, van de 4 modules; Ict informatie beheer, Microsoft office Excel, Microsoft Word, Microsoft Outlook en Powerpoint
(diploma d.d. 24-04-2003)

13-08-2002 tot 05-07-2005
MBO- diploma, (Directie)- secretaresse & management assistente, niveau 3, ROC Zeeland, sector Economie MBO.
Vakken: Nederlands, Engels, Bedrijfsoriëntatie Management, Public Relations, Reclame, Voorlichting, Media & Middelen, Planning en organisatie.
(diploma d.d. 05-07-2005)

04-06-2011 tot 20-12-2011
Business Communication English certificate
(diploma d.d. 20-12-2011)

Talentcard®