
Personalia
- Leeftijd
- 46 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
07-03-2011 tot 01-03-2014 Ricoh Europe SCM Schiphol-Rijk
- Customer Support Coordinator
Customer Service Medewerker: onderhouden van dagelijks contact met diverse Europese klanten over alle voorkomende vragen met betrekking tot service onderdelen.
Order Management: controle van correcte order flow van zowel handmatig verwerkte orders als via interface, om te zorgen voor een correcte verzending van bestellingen.
Coördinatie van leveringen: coördineren van leveringen binnen ESPC, satellieten en andere voorraad locaties.
Analyses en Rapportages: analyse van KPI’s, distributie van service onderdelen en bestelpatronen van klanten.
Klachtenafhandeling: proactief onderzoeken van, follow-up over en oplossen van klachten van klanten.
15-12-2008 tot 26-01-2011 MP International BV Oude Meer
- Commercieel medewerker binnendienst
Verantwoordelijk voor het invoeren van orders die via fax / mail / telefoon binnenkomen, zowel direct
van de klant als via de vertegenwoordigers.
Creditnota’s maken, backorders beheren.
Telefonisch contact met vertegenwoordigers en retailers.
Beheer van de website en afhandeling van bestellingen via de webshop.
01-01-2008 tot 31-12-2008 British American Tobacco Amstelveen
- Supply Chain Executive
Verantwoordelijk voor het invoeren en verwerken van orders die via fax / EDI binnenkomen.
Retouren verwerken, creditnota’s maken.
Orders en overige handelingen van vertegenwoordigers verwerken.
Telefonisch contact met grossiers, vertegenwoordigers en retailers.
28-01-2006 tot 31-12-2007 BCC Electrospeciaalzaken BV Amsterdam
- Senior Service Witgoed (van 1-6-2007 tot 31-12-2007)
Onder de teamleider verantwoordelijk voor het volledige witgoedteam (circa 15 personen).
Het team is verantwoordelijk voor inkomende telefoon en e-mail, bij vragen wordt de Senior aangesproken. Aansturen van het eigen en de twee andere teams om zowel de telefonische bereikbaarheid als het oplossen van vragen/problemen via mail op niveau te houden.
Aanspreekpunt voor filialen bij vragen of problemen.
Betrokken bij overleg over de medewerkers. Medewerkers aansturen en eventueel aanspreken op hun gedrag.
- 2nd Line medewerker (van 1-5-2006 tot 1-6-2007)
Verantwoordelijk voor het afhandelen van “escalaties” vanuit de 1e lijn.
Contact met klanten via telefoon en e-mail, incidenteel ook persoonlijk.
Aanspreekpunt voor filialen in geval van vragen of problemen. Tevens ook klankbord voor de 1e lijn, meestal ter voorkoming van escalaties.
- 1st line sales medewerker (van 28-01-2006 tot 1-5-2006)
Inbound callcenter, contact met klanten via telefoon en e-mail.
Telefonisch advies en verkoop.
6-10-2003 tot 27-01-2006 Ako B.V. Amsterdam
- Verkoop medewerkster
Voornamelijk verkopen van boeken, tijdschriften, kantoorartikelen, wenskaarten en rookwaren. Daarbij ook lichte administratieve werkzaamheden zoals weekafsluitingen, het opmaken van kassa´s en kasstortingen doen, het uitpakken en opruimen van binnengekomen goederen, het op peil houden van de voorraad in de winkel en in het magazijn en het adviseren van klanten bij hun aankopen.
1-9-2002 tot 1-9-2003 NH Caransa en NH Schiller Amsterdam
- Assistent Hoofd Housekeeping
Verantwoordelijk voor de afdeling housekeeping in het NH Caransa hotel met 66 kamers.
Bij afwezigheid van het hoofd housekeeping ook verantwoordelijk voor de afdeling housekeeping in het NH Schiller hotel met 92 kamers.
Leidinggevend aan circa 6 personen in NH Caransa, circa 10 personen in NH Schiller.
29-11-1995 tot 01-11-2000 Ako B.V. Amsterdam
- Oproepkracht, (o.a. verkopen van boeken, tijdschriften en kantoorartikelen)
1-1-1994 tot 1-1-2008 Nespart B.V. Workum
- Administratief medewerker
Helpen bij het bijhouden van de archieven, post sorteren, sorteren en coderen van facturen, divers vertaalwerk (Nederlands - Engels, Nederlands - Duits en vice versa).
Stage:
04-09-2000 tot 10-12-2000 Radisson SAS Resort Lake Garda, Italië
Vrijwel geheel zelfstandig draaiend houden van Housekeeping Departement met 3 tot 10 roomattendants en medewerkers Algemene Dienst.
11-12-2000 tot 21-01-01 Radisson SAS Scandinavia Hotel Milano, Italië
Supervisor taak, eveneens bij de Housekeeping. Leidinggevend aan 3 tot 10 personen.
27-08-2001 tot 12-01-2002 Radisson SAS Gewandhaus Hotel Dresden, Duitsland
Tijdens deze managementstage heb ik in een crosstraining diverse afdelingen doorlopen.
Vervolgens werkzaam geweest aan de Front Office, waar ik tevens verantwoordelijk was voor een project om de 5-sterren service voor Front Office en Rooms te verbeteren.
Daarna gewerkt in het F&B Departement, waar ik tijdens een project het nieuw geïmplementeerde restaurantconcept heb geëvalueerd.
Opleidingen
1991-1998 Sint Nicolaas Lyceum Amsterdam
Diploma: Atheneum
Vakken: - Nederlands
- Engels
- Duits
- Wiskunde A
- Economie I
- Geschiedenis
- Aardrijkskunde
1998 – 2002 Hoge Hotelschool Maastricht Maastricht
Diploma: Funda
Waaronder: Propedeuse (behaald augustus 2000)
Certificaat Conference Management
Verklaring Sociale Hygiëne
Meer over mij
Werkgebied


