Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Stefanie de Boer

Stefanie de Boer

Personalia

Leeftijd
39 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben op zoek naar een uitdagende baan waarbij ik mijn werk met enthousiasme kan uitvoeren, nieuwe ideeen aan kan brengen, waarbij ik problemen en acties tot op de bodem uit kan zoeken en op kan lossen en waarbij een prettige en humorvolle werksfeer de boventoon voert.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Enthousiast, sociaal, attent, humorvol, leergierig. Flexibel en positief reagerend op veranderende situaties. In staat om verschillende opties te evalueren en een enthousiasme om doelen te behalen. Echte troubleshooter, pakt graag acties en problemen secuur en vlot op. Verder ben ik geordend, heb ik analytische vaardigheden, kan goed plannen en rapporteren. Heb een goed oog voor detail, hou van het organiseren van evenementen en heb goede communicatieve vaardigheden.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • medewerker zeil- en tentenmakerij
Sector(en):
  • Industrie
Carrièreniveau:
  • Beperkt ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Jan. 2011 – mei 2014: Short Term Market Support bij GasTerra B.V. te Groningen.
In mijn functie als short term market support (backoffice) werkte ik voor de binnenlandse verkoop en de internationale trading afdelingen. Mijn functie bestond uit het stroomlijnen en optimaliseren van het operationele proces rondom de contractafhandeling, optimalisatie van het facturerings- en confirmatieproces, het analyseren van prijsconcepten (in samenwerking met business analisten) en rapporteren aan diverse afdelingen. Daarnaast hield ik me bezig met het controleren van de deals op de spotmarkt (TTF/NBP) en de afstemming van prijs en volume van tradingdeals.
Kerntaken:
• Maandelijkse prijsbepalingen opstellen
• (Prijs) rapportages maken voor accountmanagers, afdeling Planning en Trading
• Offertes en contracten opstellen
• Controle en beheer van tradingdeals (verkoop en inkoop)
• Facturatievoorbereiding
• Transportboekingen beheren
• Project lid van verschillende (pricing en ICT) projecten
• Klantcontact en onderhoud

Febr. – aug. 2010: Incasso- en executiemedewerker bij Jongejan Wisseborn Gerechtsduurwaarders te Groningen.
Als incasso-executiemedewerker verzorgde ik het proces van incasso’s, het executietraject en informatieverschaffing aan opdrachtgevers, debiteuren en cliënten.
Kerntaken:
• Maken van exploten (loonbeslagen, bankbeslagen, betekening en bevel, beslagen onroerende zaken)
• Invoeren en analyseren van nieuwe zaken
• Aanvullen van dossiers na het verkrijgen van een vonnis
• Versturen van brieven aan opdrachtgevers, cliënten en debiteuren
• Telefonisch contact met verschillende partijen

Nov. – dec. 2009: Archiefmedewerker bij Mahler4, via ASA Student Uitzendbureau te Amsterdam.
Het uitvoeren van verschillende archiefwerkzaamheden waaronder het digitaliseren van het papieren bestand (tijdelijke baan).

Juni – juli 2009: Receptioniste bij Ordina Via ASA student Uitzendbureau te Groningen.
Onder de werkzaamheden als receptioniste behoorden het telefonische- en e-mailcontact met klanten en medewerkers, het boeken van hotelkamers, vergaderruimtes en leenauto’s. Daarnaast was ik het eerste aanspreekpunt van de organisatie (tijdelijke baan in de zomerperiode).

Okt. – dec. 2008: Administratief medewerker Polikliniek bij het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis te Amsterdam.
Het uitvoeren van verschillende administratieve werkzaamheden, waaronder het invullen van het nieuwe intranet en de digitale documentatie van papieren documenten (bijbaan tijdens mijn studie).

Jan. – aug. 2008: Financieel administratief medewerker VOC Maatwerk Detachering te Amsterdam.
Als financieel medewerker was ik verantwoordelijk voor de financiële afhandeling van gewerkte uren van gedetacheerden en de facturatie daarvan.
Kerntaken:
• Controle en invoer van gewerkte uren van gedetacheerden
• Werkzaamheden, roosters opstellen en declaraties van gedetacheerden bijhouden
• Facturatie
• Bankboekingen

Aug. – dec. 2007: Reclameplanner op de Sales afdeling van RTL Nederland te Hilversum.
Als reclameplanner was ik verantwoordelijk voor de planning van reclames tijdens uitzendingen van alle RTL zenders.
Kerntaken:
• Invoer en inplannen van reclames
• Telefonisch en e-mail contact met reclame- en mediabureaus
• Optimaliseren van reclameblokken

Aug. 2000 – juni 2007: Diverse horeca en verkoop functies bij bedrijven in Groningen.
Onder andere gewerkt als serveerster en barbediening bij ’t Pannekoekschip, eerste verkoopmedewerker op de vleeswaren- en kaasafdeling bij Jumbo supermarkt en bibliotheekmedewerker en opruimhulp bij de Bibliotheek Groningen en afdeling Huurcollecties van Biblionet Groningen.

Opleidingen

Sept. 2008 – juni 2009: Pre-Master Sociologie van Mondialisering en Diversiteit aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Certificaat gehaald.
Febr. 2004 – juni 2007: BBA Management, Economie en Recht, richting Juridisch Management, aan de Hanze Hogeschool te Groningen. Diploma gehaald.
Sept. 1997 – juni 2003: Middelbare school, Opleiding VWO, aan het Rölingcollege te Groningen. Diploma gehaald.

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Softbal en honkbal (spelen en kijken)
Detectiveseries en films kijken
Brownies en cakes bakken

Werkgebied

  • Utrecht 50km
Talentcard®