
Personalia
- Leeftijd
- 62 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik ben op zoek naar een afwisselende baan als managementassistente/officemanager in een leuke organisatie. Ik ben erg flexibel en een aanpakker. Door mijn ruime werkervaring ben ik snel inzetbaar in elke organisatie, ben snel ergens ingewerkt.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Kwaliteiten/vaardigheden
• goede communicatieve en sociale vaardigheden
• goed analytisch denkvermogen
• accurate, zelfstandige werkhouding
• klantvriendelijk
• goede beheersing van de Nederlandse taal
• goede plannings- en organisatorische vaardigheden
Persoonskenmerken
• flexibel, stressbestendig, doorzetter, loyaal, positief ingesteld
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Vanaf 16 juni 2014 ben ik tijdelijk (tot 1 januari 2014) werkzaam als Management-assistente Bestuursrecht bij de Rechtbank Noord Nederland
2011 - 2014 HSK Groep
hoofd secretariaat Assen/Hoogeveen
Taken:
• de verantwoordelijkheid hebben voor een goed draaiend secretariaat en ook zelf meewerken op het secretariaat, wat vooral inhoudt: correct opmaken en verzenden van medische rapportages naar bedrijfsartsen en huisartsen, agendabeheer van therapeuten, cliënten inplannen, uitnodigen, ontvangen aan de balie en telefonisch te woord staan, opdrachtgevers telefonisch informatie verstrekken
• ondersteunen van en meedenken met de vestigingsmanager
• voorbereiden en notuleren van het werkoverleg
• bijhouden cliëntendossiers, zowel digitale als papieren dossiers en archiveren van deze dossiers
• voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken
2008 – 2011 roel&jasper B.V. Paterswolde
functie: officemanager
Taken:
• zelfstandig verrichten van alle voorkomende ondersteunende werkzaamheden voor drie consultants (zoals agendabeheer, zorgdragen voor correct opmaken en verzending van rapportages, offertes en overige correspondentie)
• verzorging planning wervingsprocedures
• zorgen voor up-to-date houden van relatiebeheersysteem
• bestellen en bewaken voorraad kantoorbenodigdheden
• ontvangen van bezoek
• verzorgen van mappen voor trainingen
• financiële administratie
• coördineren facilitaire zaken
2006 – 2008 HSH Advies Groningen
functie: officemanager
Taken:
• zelfstandig verrichten van alle voorkomende ondersteunende werkzaamheden voor tien consultants (zoals agendabeheer, zorgdragen voor correct opmaken en verzending van rapportages, offertes en overige correspondentie)
• coördineren van facilitaire zaken (zoals schoonmaak, telefonie, ict, groenvoorziening)
• zorgen voor up-to-date houden van relatiebeheersysteem
• website beheren
• ondersteunen financiële administratie (zoals versturen facturen, opmaken kasboek kleine kas, facturen inboeken)
1989 – 2006 GITP International BV, vestiging Groningen
2002 – 2006: hoofd secretariaat
Taken:
leiding geven aan team van vijf secretaresses
zelfstandig verrichten van alle voorkomende ondersteunende werkzaamheden voor vestigingsmanager
coördineren van facilitaire zaken (zoals schoonmaak, telefonie, ict, groenvoorziening)
voorbereiden en notuleren vestigingsvergaderingen
1999 - 2006: projectassistente Werving & Selectie
Taken:
verzorgen planning wervingsprocedures
contact onderhouden met reclamebureau
sollicitanten van informatie voorzien over verloop wervings-procedure
regelen bijeenkomen van selectiecommissies en kandidaten voor selectiegesprekken
zorgdragen voor correct opmaken en verzending van offertes en overige correspondentie
1989 – 1999: groepssecretaresse
Taken:
uitwerken en verzenden rapportages van assessments
inplannen assessments
alle voorkomende secretariële werkzaamheden (zoals agendabeheer, telefoon, postverwerking)
1986 – 1989 NITPB en Stichting voor School- en Beroepskeuze Groningen
functie: secretaresse/testzaalassistente
Taken:
uitwerken en verzenden rapportages van psychologische onderzoeken
inplannen psychologische onderzoeken
alle voorkomende secretariële werkzaamheden (zoals agendabeheer, telefoon, postverwerking)
begeleiden van kandidaten op de testzaal (instructie geven over te maken testen, scoren van de gemaakte testen)
1985 – 1986 Diverse uitzendbanen (o.a. voedingsassistente en administratief medewerkster)
Opleidingen
OPLEIDING
1981 HAVO
1985 HBO Diëtetiek
CURSUSSEN / TRAININGEN
persoonlijke effectiviteit, GITP
workshop aantrekkelijk en correct formuleren, Taal in Bedrijf
practicum database (Access), LOI
practicum spreadsheets (Excel), LOI
communicatie en maatschappelijke vorming, LOI
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
hardlopen, lezen
Werkgebied


