Personalia
- Leeftijd
- 50 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Gedreven, oplossingsgerichte billing specialist die op zoek is naar een dynamische omgeving waar ik mijn kennis en ervaring kan toepassen. Gewend te werken met strenge deadlines. Het opdoen van nieuwe kennis/ervaring is zeer welkom.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
oplossingsgericht, flexibel, behulpzaam, inventief
Mijn huidige situatie
Werkervaring
van 11-2010 tot juli 2014
Werkgever: Liberty Global Europe N.V., Schiphol-Rijk
Functie: Billing Analyst
Taken:
rating van call detail records, maandelijkse productie bill runs (Pan-European), payment collections, onderhoud van product en test omgevingen, aanleveren van testrapporten en input voor updates op productiesysteem, monitoring, performance reporting, fault handling, anticiperen op en identificeren van issues die invloed kunnen hebben op systeem performance. Processen ontwerpen voor SOX compliency controls.
Ruime ervaring en kennis: KenanFX, SQL, UNIX, Oracle, Redwood Cronacle, Clarify CRM
van 6-2005 tot 11-2010
Werkgever: Telfort B.V., Amsterdam
Functie: Billing Operator
Taken:
Rating van cdr's, maandelijkse productie bill runs, onderhoud van productie omgeving, aanleveren van testrapporten en input voor updates op productiesysteem, participeren in projecten voor fault handling en klanttevredenheid, anticiperen op en identificeren van issues die invloed kunnen hebben op systeem performance. Gewerkt in omvangrijk project voor implementatie van nieuw billing systeem (requirement, klantmigratie, data vergelijking, testen) . Processen ontwerpen voor SOX compliency controls.
Vaardigheden: Arbor/BP, Unix, SQL, Clarify CRM, Sybase
van 6-2003 tot 5-2005
Werkgever: Telfort B.V., Amsterdam
Functie: Sales Support Representative/Service Delivery Chain Coordinator
Taken:
order entry, order monitoring, fault handling, reporting, ondersteuning van Sales Department, planning met Logistics Department.
Vaardigheden: Clarify CRM, Oracle.
van 12-2001 tot 5-2003
Werkgever: Telfort B.V., Amsterdam
Functie: Customer Relations Representative
Taken:
fault handling en service delivery aan corporate customers. Troubletickethandling en change order handling in CRM-system (Clarify)
Opleidingen
Cursussen
Oracle Fundamentals 1&2, Unix Fundamentals, KenanFX Billing Operations,
verschillende Redwood Cronacle workshops.
van 2004 to 2005 Informatica at Hogeschool van Amsterdam, diploma: nee
van 1998 to 1999 Informatica en Informatiekunde at Haagse Hogeschool, diploma: nee
van 1997 to 1998 Commercieel Ingenieur Elektrotechniek at Haagse Hogeschool, diploma: nee
van 1994 to 1996 Elektrotechniek at Hogeschool Rotterdam en Omstreken, diploma: nee
van 1994 to 1994 Geodesie at Technische Universiteit Delft, diploma: nee
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Meubeldesign, Saab 900, muziek, concerten bezoeken, fotografie