Personalia
- Leeftijd
- 50 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
In de functies die ik tot nu heb gehad zijn zaken als klantvriendelijkheid, het hulpvaardig zijn en accuratesse steeds aan bod geweest. Dit zijn ook aspecten die voor mij in een volgende functie belangrijk zijn. Daarnaast kan ik ook goed functioneren binnen een team, hou van werken, kan prima met computers overweg en ga niet snel uitdagingen uit de weg. Ik ben enthousiast en indien nodig altijd bereid extra te werken.
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Werkervaringen:
Coach bij Weight Watchers:
Van augustus 2014
Als coach ben je het aanspreekpunt voor cursisten die gezonder willen leren eten en daardoor ook gewicht verliezen. Je help mensen bij hun voedingspatroon, het beantwoorden van allerlei vragen en je geeft ze instructies om hun doel te behalen.
Je staat cursisten bij met raad en daad.
Kamps accountants Dronten
Van februari 2011 tot juni 2013
Als financieel administratief medewerkster.
Binnen deze functie doe ik de boekhouding van diverse VvE's. De crediteuren en debiteuren administratie houd ik ook bij. Ook de boekhoudingen van verschillende klanten verwerk ik voor de btw aangifte. Voor de rest houd ik mijn bezig met allerlei werkzaamheden zoals inkoop kantoorartikelen, telefoon, en sta ik klanten te woord op kantoor.
IVIO-Integratie Almere
Van januari 2009 tot 1 februari 2011
Als projectmedewerkster.
De taken waar ik voor verantwoordelijk ben zijn: Het inplannen van cursisten voor de juiste cursus, het verzorgen van lesmaterialen, contact onderhouden met de Sociale Dienst of gemeente. Introducties verzorgen voor nieuwe cursisten. Trajectplannen schrijven, examens aanvragen en plannen. Overleg voeren met docenten en projectmanager. Presentie van cursisten na bellen en hiervan verslag uitbrengen. En verdere voorkomende administratieve handelingen.
Laptop Plus bv Kampen
Van april 2008 tot januari 2009
Als administratief / secretarieel medewerkster.
Als administratief medewerkster draag ik zorg voor de administratie van diverse bv’s.De in- en verkoop administratie, het boeken van de bank, het invoeren van klantgegevens, deurwaarders trajecten up-to-date houden het doen van BTW aangiftes.Als secretarieel medewerkster zorgde ik voor de nodige ondersteuning van de salaris administratie.
Nestlé Nunspeet (gedetacheerd via ISS Office Support Services)
Van januari 2006 – maart 2008:
Als telefoniste / receptioniste en assistent van de directiesecretaresse.
In deze functie ontvang ik gasten en bezoekers van het bedrijf en zorg ik voor een correcte afhandeling van hun wensen. Hiernaast ben ik verantwoordelijk voor de afhandeling van in en uitgaande post, voer ik diverse administratieve handelingen uit zoals het invoeren van goederen, het maken van hotelreserveringen, post verwerken en overige secretariële / administratieve werkzaamheden.
Hermus Makelaardij, Lelystad
Van januari 2005 – januari 2006:
Als commercieel binnendienst medewerkster, receptioniste / telefoniste.
Mijn werkzaamheden bestonden uit het aannemen van de telefoon, klanten te woord staan, het uitwerken van informatiebrochures, het maken van flyers en het uitwerken van taxatierapporten. Hiernaast heb ik ervaring opgedaan in het uitwerken van allerhande soorten overeenkomsten ten behoeve van banken en notariskantoren.
Zalsman Kampen, Kampen
Van augustus 2000 – december 2004:
Als receptioniste / telefoniste, administratief medewerkster en secretaresse van de commercieel directeur.
Mijn werkzaamheden bestonden hier uit het aannemen van de telefoon, het bijhouden van de urenadministratie en het voeren van de debiteuren- en crediteurenadministratie en allerlei secretariële handelingen. Zoals; het maken van afspraken, regelen van lunches, agenda beheer e.d.
Rabobank, Zwolle
Van mei 1997 - augustus 2000:
Als cliëntadviseur.
Mijn werkzaamheden bestonden hier uit het adviseren van klanten met betrekking tot het particuliere dienstenpakket van de Rabobank. Naast deze werkzaamheden was ik hier ook werkzaam als receptioniste.
Van Dijk Studieboeken, Kampen
Van augustus 1996 - mei 1997:
Als administratief medewerkster.
Mijn werkzaamheden bestonden hier uit het behandelen van klachten, het plaatsen van bestellingen en het uitvoeren van telefonische na controle.
Opleidingen
Opleidingen:
Post MBO opleiding : Organisatiekunde
MDGO-MK : Mode en Kleding commercieel
Middenstandsdiploma
LHNO : Richting Verkoop en Textiel
Talen: Woord Schrift
Nederlands Uitstekend Uitstekend
Engels Goed Goed
Duits Redelijk ----
Italiaans Redelijk Redelijk
Meer over mij
Werkgebied