Personalia
- Leeftijd
- 44 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Mede gebaseerd op de resultaten van een psychologische test in het kader van een sollicitatieprocedure:
Kerncompetenties: klant en servicegericht, resultaatgericht, overtuigingskracht, teamspeler, enthousiast, conceptueel denker, pro-actieve instelling, stressbestendig, sterk organisatiebewustzijn, en een hands-on-mentaliteit op alle niveaus van de organisatie.
Geeft op resultaatgerichte en motiverende wijze leiding.
Ik word gezien als de motor en teamspeler binnen een samenwerkingsverband. Ik ben in staat om een team in harmonie te laten opereren, waarbij ik de teamleden stimuleer en ondersteun en hiermee de teamgeest en communicatie bevorder. Ik ben over het algemeen een nuchtere en ordelijke persoonlijkheid en houd van hard werken waarbij ik mijn werkzaamheden systematisch en consciëntieus aanpak. Ik ben sociaal opmerkzaam en kan goed luisteren.
Ik ben op zoek naar een functie waarin ik, verantwoordelijk ben voor de organisatie van
een project. Aangezien ik zeer sociaal ingesteld ben, gaat mijn voorkeur gaat uit naar
een functie waarbij ik veel contact heb met klanten/ gasten en/of leveranciers. Ik vind
het fijn om in mijn functie mijn eigen verantwoordelijkheden te hebben, maar ik
vind het ook belangrijk om in een leuk team werkzaam te zijn waarin goed
samengewerkt wordt.
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
April 2014 – Oktober 2014 Camping Le Petit Mousse, Vias Plage (Frankrijk),
Receptioniste
Doel> Mijn kennis van de Franse taal verbeteren
Werkzaamheden> Op een geheel Franstalige camping het vervullen van receptiewerkzaamheden, waaronder telefoonafhandeling, in- en uitchecken van de gasten, voorbereiden van de aankomsten en de vertrekken, vertalen van andere talen (Duits, Engels en Nederlands) naar het Frans voor mijn collega’s, afhandelen van problemen en klachten.
Januari 2014 – April 2014 Hotel Club La Forêt, Morgins (Zwitserland),
Directie-assistente/ Manager van het chalet
Werkzaamheden > Eindverantwoordelijk voor het totale operationele reilen en zeilen binnen het hotel (150 gasten), leidinggeven aan het personeel, aanspreekpunt voor gasten en leveranciers, receptiewerkzaamheden, inkomend en uitgaand telefoon-, post- en emailverkeer, financiële administratie m.b.t. de reserveringen, coördinatie tussen de verschillende afdelingen binnen het hotel, de totale ondersteuning van de directie, ad hoc oplossen van problemen, bestellingen plaatsen.
November 2012 – November 2013 Nodazzle Exploitatie BV, Managementassistente/Officemanager
Werkzaamheden> Agendabeheer, eerste aanspreekpunt voor opdrachtgevers en leveranciers, relatiebeheer, beheer van CRM-systeem, verantwoordelijk voor inkomend en uitgaand telefoon-, post- en emailverkeer, maken van de offertes, administratieve ondersteuning management, ondersteunen bij de organisatie van bijeenkomsten, evenementen en projecten, beheer en update van de website, voorbereiden van vergaderingen en conference calls, facilitaire zaken, zoals voorraadbeheer en representatief houden van het kantoor, ontvangen van gasten.
Maart 2011 – November 2012 Bilderberg Europa Hotel,
reserveringsmedewerker
Werkzaamheden > Individuele en groepsreserveringen, Banquet Sales/ zaalverhuur, ondersteunen Salesafdeling, opstellen en nabellen van offertes, organiseren van evenementen a.d.h.v. opdracht van de klant
November 2010 – Maart 2011 Basics Horeca Uitzendbureau,
party manager en operationeel medewerker op de werkvloer tijdens cateringpartijen.
Werkzaamheden > Leidinggeven aan personeel en eindverantwoordelijk voor het verloop van de cateringpartij, ad hoc oplossen
van problemen.
Winterseizoenen (8 in totaal)
December 2003 – April 2010 Hotel Club La Forêt, Morgins (Zwitserland),
Directie-assistente/ Manager van het chalet
Werkzaamheden > Eindverantwoordelijk voor het totale operationele reilen en zeilen binnen het hotel (150 gasten), leidinggeven aan het personeel, aanspreekpunt voor gasten en leveranciers, receptiewerkzaamheden, inkomend en uitgaand telefoon-, post- en emailverkeer, financiële administratie m.b.t. de reserveringen, coördinatie tussen de verschillende afdelingen binnen het hotel, de totale ondersteuning van de directie, ad hoc oplossen van problemen, bestellingen plaatsen.
Zomerseizoenen
Mei 2010 – September 2010/ ANWB (Alarmcentrale),
Mei 2009 – September 2009 Medewerker Voertuighulpverlening
Werkzaamheden > Organiseren van hulpverlening voor de klanten van de ANWB met pech in Nederland en in het buitenland, d.m.v. telefonisch contact met de klant, zusterorganisaties en garages in verschillende talen.
Mei 2008 – Januari 2009 Cocktails and more,
Junior Accountmanager
Werkzaamheden > Maken van offertes, organiseren van evenementen, sales, onderhouden van de klantencontacten en acquisitie van nieuwe klanten, crediteurenadministratie.
September 2007 - Januari 2008 Klok & Kruyt Catering,
Partymanager
Werkzaamheden > Leidinggeven aan het personeel op de werkvloer, voorbereiden van cateringpartijen, op- en afbouw van partijen.
.
April 2006 – September 2007 Basics Horeca-uitzendbureau,
Cateringmedewerker
Werkzaamheden > Leidinggeven aan personeel, operationeel op de werkvloer en achter de schermen, logistiek.
Mei 2005 – November 2005/ Hotel Casa 400,
Juni 2004 – Oktober 2004 Restaurant Supervisor
Werkzaamheden > Leidinggeven aan bedienend personeel bij ontbijt (max 800 gasten), lunch (
Opleidingen
September 1999 - Juni 2003 HBO-opleiding Facility Management, Haagse Hogeschool, studierichting Facilities & Services. Diverse stages: Center Parcs Het Meerdal (werkstage), Koninklijke Luchtmacht (klanttevredenheidsonderzoek Facilitaire dienst), FNV HuisVesting (opstellen inkoopplan).
1993 - 1999 VWO, St. Janscollege Den Haag.
Meer over mij
Werkgebied