
Personalia
- Leeftijd
- 61 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Wie ben ik, Wat kan ik!
Ik ben ondernemend in hart en nieren en zal alle kansen en mogelijkheden signaleren en benutten waar mogelijk. Een echte “spin in het web”.
Met mijn empathie en betrokkenheid weet ik mensen altijd in positieve zin te raken.
De combinatie van mijn creatieve geest en warme betrokkenheid, maken mij tot een daadkrachtige en doortastende vrouw die alles in het werk zal stellen om haar werkgever optimaal van dienst te zijn.
Dit kan bestaan uit het notuleren tijdens een vergadering of het opmaken van een gewenste rapportage maar ook draai ik mijn hand niet in voor het opstellen van een offerte.
Naast mijn leidinggevende capaciteiten en betrokkenheid, ben ik ook een creatieve persoonlijkheid wat zich o.a. uit in probleemoplossend denken.
Mijn Nederlands en Engels zijn uitstekend in woord en geschrift. Duits en Frans matig/goed.
Kortom ik ben een proactieve, leidinggevende, enthousiaste, zelfstandige medewerker die een waardevolle aanvulling is voor uw bedrijf.
Interesses
Ik heb een brede maatschappelijke interesse weet hierdoor wat er in de wereld gebeurt van politiek tot aan mode, entertainment, interieurdesign en sport.
Daarnaast lees ik graag, sport ik zelf graag, ik werk ook graag in mijn tuin en ben de grootste fan van mijn dochter die op NK niveau de zwemsport beoefend.
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Werkervaring
2014 CREATORSDOCK – Sales assistant – Rechterhand en Back-up voor de Sales manager.
Tevens had ik diverse klantcontacten met nieuwe en huidige klanten. Een frontoffice functie, ik was het eerste aanspreek punt voor de klant. Overige werkzaamheden waren o.a.: Klantbriefings doorspreken met de designers, licentie goedkeuringen aanvragen.
2013 - 2014 Logistiek en personeelsplanner bloemenveiling Aalsmeer.
Het plannen van de Flexpool medewerkers (40 stuks) op verschillende logistieke werkzaamheden binnen de bloemenveiling, door dagelijks schakelen met de planning van de logistieke afdelingen en de Flexpool medewerker, maar ook met de consultants van de uitzendbureaus. Er werd aangestuurd op de uitvoering van de werkzaamheden.
2008 – 2012 CANENCO import-export te Alphen a/d Rijn
Personal assistant van de verkoopdirecteur
Naast het notuleren tijdens verkoopmeetings en klant bezoeken, werkte ik ieder kwartaal de forecast- verkoop overzichten uit voor presentatie en rapportages. PowerPoint offerte presentaties maken voor diverse klanten of standaard offertes uitwerken in Navision waren dagelijkse bezigheden.
Klant contact onderhouden mbt het opvolgen van de offertes.
Afwijkende werkzaamheden waren het inrichten, etaleren van de product showroom en 1x per jaar de beursstand in het buitenland
1989 – 2008 IMS Health BV te Den Haag. Hier ben ik begonnen met telefonische acquisitie en telefonisch controleren van het adressenbestand (artsen en specialisten in Nederland). Na een aantal jaren ben ik doorgegroeid naar Manager Panelmanagement. Als manager heb ik bijna 15 jaar leidinggegeven aan >8 medewerkers. Met de afdeling was ik verantwoordelijk voor het relatiebeheer. De relaties waren de artsen, specialisten en apothekers welke we telefonisch benaderden voor paneldeelname maar ook de verschillende interne afdelingen. Voor de interne afdeling werden resultaatoverzichten en teamrapportages gemaakt maar ook de jaarplannen voor het MT. Tevens was ik verantwoordelijk voor het opstellen van afd procedures en het plannen van de benodigde trainingen zowel intern als extern. Zelf bijwonen van trainingen en vergaderingen gebeurde ook regelmatig.
Daarnaast was er nog de afhandelingen van de incentives en feedback rapportage aan de paneldeelnemers. .
1989 Management Assistant in Fashion Shop. Hier was ik verantwoordelijk voor de postverwerking, maar ook de verkoop/klantadvies en de inkoop waren een onderdeel van de vaste werkzaamheden. Tevens deed ik de afhandeling van telefonische vragen en klachten van zowel de klanten als de leveranciers.
1988 - 1989 Tijdelijke administratieve functie bij de ANWB
1984 - 1989 Eigen atelier, kleding maken in opdracht, het geven van diverse ‘workshops kleding’, aan groepen tot 6 personen.
Opleidingen
MS Office Applicatie Word, Excel, Power Point, Outlook (ervaren)
Diverse commerciële telefoontrainingen o.a. Methodische vaardigheden
Diverse management trainingen (intern) o.a. de 7 Eigenschappen van
effectief leiderschap (Covey)
LOI-Schoevers (Directie)Secretaresse opleiding
Middle Management ISW en intern via het bedrijf
MTS Mode & Kleding te ‘s-Gravenhage, Diploma inclusief bedrijfskunde I (MBO)
VHBO – Voorbereidend Hoger Beroeps Onderwijs
MAVO diploma
Meer over mij
Werkgebied


