Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Elly Oderkerk

Elly Oderkerk

Administratief medewerker

Personalia

Leeftijd
62 jaar

Portfolio

Skills, Digitale vaardigheden

  • AccountView
  • Adobe Photoshop
  • Exact
  • Facebook
  • Linkedin
  • MS Excel
  • MS Powerpoint
  • MS Word
  • Wordpress

Skills, Soft skills

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

PROFIEL

Beste werkgever,

Zijn jullie op zoek naar een gedreven en enthousiast persoon in de regio Amsterdam? Lees dan vooral verder.
Ik ben een vrolijke 55+er met een brede werkervaring, die energie krijgt van werken. Als ik een collega of klant kan helpen en kan zorgen voor een glimlach op hun gezicht, dan is mijn missie geslaagd.

Ik hou van puzzelen, uitzoeken en spitten, net zo lang totdat ik weet waar het mis is gegaan. Daarna zoek ik naar een oplossing om het de volgende keer beter te laten verlopen. Ik zorg dat zaken op tijd geregeld worden, waarbij ik het bedrijfsbelang altijd in de gaten hou bij het maken van beslissingen. Door mijn ruime ervaring op administratief gebied, en mijn nieuwsgierigheid, wil ik me niet vastleggen op één bepaalde functie. Ik hou ervan om meerdere taken op me te nemen.

Mijn collega’s zouden zeggen “loop even naar Elly, zij weet de oplossing wel”

Waar ik naar op zoek ben is een functie met veel wisselende werkzaamheden. Een kleiner informeel bedrijf trekt mij het meest aan. Vaak kan je hier op meerdere vlakken ingezet worden. Een bedrijf waar ik initiatief kan en mag nemen om het verder te helpen. Creatief kunnen zijn en inspringen waar nodig. Ik heb ervaring met diverse software pakketten. Zowel op personeelsgebied als op financieel gebied. Urenlijsten, ziek en herstelmeldingen, planning personeel, EHBO cursus verzorgen zijn nog enkele voorbeelden waar ik ervaring mee heb. Op dit moment ben ik aan het leren om Websites te maken met wordpress, gewoon omdat ik het leuk vind. Dus al met al een brede interesse. Iemand ondersteunen met het opzetten van een startup behoort ook zeker tot de mogelijkheden.

Naast dit alles vind ik een goede sfeer op het werk erg belangrijk en zorg graag voor het bloemetje als er iemand jarig is.

Heeft u een leuke functie voor mij in gedachten, dan kom ik graag langs om mijn cv nader toe te lichten.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Ik hou van puzzelen, uitzoeken en spitten, net zolang tot ik weet waar het mis is gegaan. Daarna zoek ik naar een oplossing om het de volgende keer beter te laten verlopen. Ik ben iemand die graag anderen helpt met uiteenlopende zaken. Ik denk niet in hokjes maar zie altijd meer mogelijkheden.

Mijn huidige situatie

Huidige werkgever:
  • Beschikbaar
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

2018 Vrijwilliger
Coherente Ouder Amstel
*Taalcoach voor anderstaligen

01 Feb - 01 juli Technische administratief medewerker
Voort detachering, gedetacheerd bij Heijmans Utiliteit Amsterdam
* Factureren en wegwerken van achterstanden

2016 tot 2017 Vrijwilliger
VONK onderdeel van De Regenboog Groep
*Begeleiding en steun geven bij mensen met
problematische schulden

2014 tot 2016 ZZP’er
Hart for her Amsterdam
*Coachen en begeleiden van dames die fysiek,
sociaal of mentaal uit evenwicht zijn.
*Alle voorkomende werkzaamheden van inkoop
tot financiële administratie

2003 tot 2014 Financieel-administratief medewerker
Hotel Piet Hein te Amsterdam
*Opstellen facturen met Snelstart, controleren
en verwerken van
alle binnenkomende en uitgaande facturen. *Betalingen verrichten en bewaken van
debiteuren.
*Voorbereiden en verwerken van betalingen
bank, kas/pin en creditcards in King
boekhoudprogramma.
*Verzorgen van de salaris-en
personeelsadministratie.
*Vraagbaak voor personeel.
*Extern contact met leveranciers, klanten en
accountantsbureau.
*Aanleveren van gegevens voor directie.
*Bestellen van kantoorartikelen en andere
voorkomende werkzaamheden

2000 tot 2003 Administratief assistent
Reclame en Promotiebureau OCC te Amsterdam
*Boekhouding verzorgen
*Internet website verzorgen
*Bestellingen afhandelen
*Producten maken m.b.t fotoshop

1989 tot 2000 Medewerkster personeelsinzet 1997-2000
Medewerkster personeelszaken 1994-1997
Medewerkster afd. financiële zaken 1989-1994
Huis van Bewaring Havenstraat DJI te Amsterdam
*Planning en Inroosteren van personeel
*Personeelsadministratie:aanstellingen,ziek-en
herstelmeldingen,verlofdagen
*Rekening Courant verzorgen van gedetineerden

1980 tot 1989 Diverse administratieve functies

Opleidingen

1980 Middenstandsonderwijs
Detailhandelschool Amsterdam

1992 Praktijk diploma informatica
Stichting EXIN (zelfstudie)

1998 Arbeidsmarktpolitiek en personeelsbeleid
Hoge school van Amsterdam

2010 Basiskennis boekhouden
Stiching EXIN (zelfstudie)

2014 Exact online
NTI (zelfstudie)

2017 certificaat financiën (PDB)
IPD Amsterdam

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Golf, Badminton, eten of uitgaan met vrienden, Italie en dieren,

Werkgebied

  • Amsterdam 10km
Talentcard®