Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Sandra Hassell

Sandra Hassell

Personalia

Leeftijd
68 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
  • Spaans
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
  • Spaans
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik zou mijzelf omschrijven als iemand die gemotiveerd is met goede allround financiële werkervaring, die kan zowel zelfstandig als in teamverband functioneren. Deze werkervaring heb ik opgebouwd bij diverse bedrijven.


Vaardigheden:
Computerkennis: Word, Excel, Outlook, SAP (financiële pakket), Exact Globe (financiële pakket).
Talenkennis: Papiaments (Goed) en schriftelijk (Goed).
Hobby’s: Reizen, zwemmen, lezen en Chinese checker.

Profiel:
Flexibel, Zelfstandig en in teamverband kunnen werken, Klant vriendelijk, Communicatief; Nauwkeurig, Stressbestendig en Leergierig

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Zakelijke Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

01-10-2012 tot 31-12-2012
Bedrijf: Stichting Fundashon Prikichi in Den Haag.
Functie: Vrijwilliger; allround medewerkster financieel administratief.
Takenpakket: Als tijdelijke vrijwilliger draag ik zorg voor ondersteuning bij de controle van dubbele betalingen en ontvangsten, coderen en inboeken van inkomende en uitgaande facturen; Bijhouden van de kas en girorekeningen; Voorbereiden van betalingen; Verwerking van de gegevens boekhouding in Excel; Debiteuren- en Crediteurenadministratie; Alle overige voorkomende administratieve werkzaamheden.

01-03-2007 tot 31-12-2011
Bedrijf: USG People the Netherlands B.V. in Almere.
Functie: Medewerkster Crediteuren.
Takenpakket: De inkomende facturen bekijken en beoordelen op juistheid; Coderen en inboeken van alle inkoopfacturen en personeel onkostendeclaratie;
Eventueel het betwisten van onjuiste facturen; Het ordenen en bijhouden van de facturatie; Controleren en boeken van bankafschriften; Opstellen betalingsvoorstellen;
Beheren van het openstaande creditsaldo; Onderhouden contacten met collega’s, klanten, leveranciers en zustersbedrijven; Inkomende post behandelen.

01-02-2004 tot 28-02-2007
Bedrijf: USG Solcus Service Center B.V. in Den Haag, (per 1 maart 2007 overgenomen door USG People the Netherlands B.V. in Almere).
Functie: Medewerkster Crediteuren.
Takenpakket: Het zelfde als bij werkgever USG People B.V.

15-04-2002 tot 31-01-2004
Bedrijf: USG Innotive Netherlands Beheer B.V. in Den Haag, (per 1 januari 2004 overgenomen door Solcus Service Center B.V. in Den Haag daarna door USG People).
Functie: Medewerkster Salaris Administratie.
Takenpakket: Het verwerken van salarissen; Ondersteunt en adviseert de Directie en/of Assistent P&O bij de uitvoering van salarisadministratie; Gewerkte uren accorderen en vaststellen vanuit ingestuurde urenbrieven; Berekenen van reiskostenvergoedingen aan de hand van ingestuurde declaratie; Draagt zorg voor de salarisadministratie; Up to date houden van de stamgegevens in het salarispakket; Verzorgen van de periodieke loonbelastingen.

04-12-2001 tot 31-03-2002
Bedrijf: KPMG Interim Administrateurs B.V. in Hilversum.
Functie: Medewerkster Interim Finance Prof.
Takenpakket: Voor een bank met een totaalbeeld over alle onderhanden kantoornummers samenstellen; Het controleren van telstrook, openstaande posten in beeld, uitzoeken openstaande posten en opschonen van
tussenrekeningen.

01-01-1990 tot 30-06-2001
Bedrijf: KPMG Beheer N.V. in Curaçao (Financiële Zaken).
Functie: Medewerkster Administrateur.
Takenpakket: Het voeren van financiële administratie in Exact; Het opstellen van jaarrapportages en van aangiftes inkomstenbelasting en winstbelasting; Het voeren en controleren van debiteuren, crediteuren, personeelskosten en overige grootboek rekeningen; Verwerken van journaalposten, balansrekeningen en baten en lasten; Verder maakte ik met behulp van het programma Business Objects diverse management rapportages.

06-10-1982 tot 31-12-1989
Bedrijf: Daou Mirza & Ass. General Accounting N.V. in Curaçao (per 1 januari
1990 over genomen door KPMG Beheer B.V. in Curaçao).
Functie: Financieel Administratief Medewerkster.
Takenpakket: Handmatig verwerken van financiële administratie in grote rode 14 kolommen tabel boek; het opstellen van de jaarrapportages op 14 kolommen papier, aangiftes inkomstenbelasting en winstbelasting voor diverse bedrijven.

01-05-1977 tot 30-09-1982
Bedrijf: Philips Antilliana N.V. in Curaçao.
Functie: Medewerkster Bedrijfs-administratief.
Takenpakket: Handmatig verwerken van kas, bank, enz. op 14 kolommen papier.

Opleidingen

1982 tot 1983
M.A.O. Curaçao; Praktijkdiploma Boekhouden PDB, gehaald in 1983

1970 tot 1974
Mgr. Zwijsencollege Curaçao; MAVO 4, gehaald in 1974

1993 tot 1994
M.A.O. Curaçao; Moderne Bedrijfsadministratie MBA, opleiding gevolgd, diploma niet gehaald in 1994

2000 tot 2000
DOC Opleiding en Training Curaçao; Certificaat Looncyclus en Loonadministratie, gehaald in 2000

2002 tot 2002
OCC Software Nederland; Certificaat Lopac (salarisprogramma), gehaald in 2002

2003 tot 2003
Schoevers Nederland; Certificaat Nederlandse Taal, gehaald in 2003

2003 tot 2003
IBS-Opleidingsprogramma; Certificaat EMIS Maatwerk, gehaald in 2003

2003 tot 2004
Nederland; Praktijkdiploma loonadministratie PDL, opleiding gevolgd, diploma niet gehaald in 2004

1993 tot 1996
Cursus bij KMPG Diverse verplichte cursus gevolg gedurende tijd dat ik bij KPMG Curaçao zat; betreft controle van debiteuren, crediteuren, personeelsadministratie, grootboek, enz.

Meer over mij

Werkgebied

  • Den Haag 50km
Talentcard®