
Personalia
- Leeftijd
- 66 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik ben enthousiast, gedreven en doelgericht. Ik schep in werk en verantwoordelijkheden een behoorlijke mate van plezier. Ik stimuleer en ondersteun graag anderen en streef veelal naar een gezamenlijke verbetering van bestaande werkprocessen en werkomstandigheden. Ik heb dan ook reeds het nodige mogen bereiken op het vlak van teamvorming en procesverbeteringen. Graag werk ik in een commerciële omgeving, waarin zorg gedragen kan worden voor een goede afstemming van de organisatie met de markt. Ik ben leergierig, doortastend en een enthousiaste doener en heb een behoorlijke wilskracht. Het relativeren en de humor zijn mij zeker ook niet vreemd. Openheid, directheid, integriteit en respect zijn voor mij belangrijke voorwaarden in onderlinge communicaties. Discipline, consequentheid en accuratesse heb ik hoog in het vaandel staan.
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
01-2011 t/m 12-2011 Teamcoach Voorbereiden/bezorgen bij PostNL Productie B.V.
Contract bepaalde tijd Leiding over ± 80 medewerkers, bewaking en optimalisatie processen (incl.
logistieke processen, KPI’s, dashboards)
Vanaf 2009 tot heden Schrijver, columnist
zelfstandig met eigen Blog (pamlenez®/kvk 17278325)
06-2008 t/m 12-2008 Teamleider Dataverwerking bij Dong Energy Sales B.V.
Contract bepaalde tijd Leiding over 10 medewerkers, uitvoering HRM-activiteiten,
uitvoering administratieve processen en optimalisatie
(processen, KPI’s, dashboards)
04-2007 t/m 12-2007 Hoofd Commerciële Binnendienst bij Accor Services B.V.
Contract bepaalde tijd Ook Facilitair manager (beheer & onderhoud pand) en
KAM-manager (ISO 9001/14001), leiding over 2 medewerkers,
het direct en indirect ondersteunen van afdeling Sales,
optimalisatie bedrijfsprocessen en uitvoering HRM-activiteiten,
contactpersoon m.b.t. partners in business (i.v.m. outsourcing)
02-2003 t/m 02-2007 Teamleider Facturering V&T bij Heijmans Facilitair Bedrijf B.V.
Reorganisatie Leiding over 7 medewerkers, uitvoering HRM-activiteiten,
ook functie van hoofdgebruiker m.b.t. de Baan
applicatie Equipment / Invoice, incassoverantwoordelijke, deelname in
verbeterprojecten (logistieke processen en communicatie) en
projectleider werkprocessen
02-2000 t/m 01-2003 Manager Werkvoorbereiding Ondergronds bij KPN Telecom
Reorganisatie Leiding over 2 supervisors en 25 werkvoorbereiders, budget-
en begrotingsverantwoordelijk, uitvoering HRM-activiteiten,
deelname in landelijke projecten (optimalisatie processen,
ICT, KPI’s, dashboards e.d.)
1997 t/m 2000 Coördinator Customer Services bij CSS System Integration
Regiomanagement over 28-tal TD-medewerkers over
7 vestigingen (en hoofdkantoor), gedeeld management
over callcenter (7 medewerkers) op hoofdkantoor, uitvoering
HRM-activiteiten en functie van coördinator SLA
Management, activiteiten op het vlak van contractmanagement/klantadviezen
1995 t/m 1997 Financieel Projectbewaker bij Hydrocare (Hydraudyne Groep)
Verzorging projectfacturering, incassoverantwoordelijke,
rapportage voor-/nacalculaties en projectevaluaties,
rapportages aan management, directie en projectleiders,
ondersteuning werkgroep automatisering en advies/
ondersteuning in de administratieve processen
1986 t/m 1995 Fin. Adm. Stafmedewerker bij Tulip Computers Nederland B.V.
Beheer SLA-management (major accounts) met 1 assistent,
rapportage directie/management, kostprijscalculaties,
kostenbewaking, kosten/baten analyses)
1978 t/m 1986 Medew. Binnenlands Betalingsverkeer bij Amro Bank N.V.
Administratieve functie, zelfstandig beheer van
spaaradministratie (laatste 3 jaar) en adviestaak naar balie
Opleidingen
1. Mavo IV (diploma Rijksscholengemeenschap)
Wiskunde, Natuurkunde, Handel en Economie, Engels, Nederlands en Biologie
Augustus 1971 – juni 1978
2. Interne cursussen geldadministratie (Amro Bank)
14-11-1980
Meer over mij
Werkgebied


