
Personalia
- Leeftijd
- 53 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik heb meer dan 15 jaar werkervaring opgedaan in verschillende commerciële functies. Ik ben een zelfstarter met een goede en inhoudelijke sterke basis op het gebied van de arbeidsbemiddeling . Het managen van diverse vestigingen met als doel de klant-focus te waarborgen is voor mij geen enkel probleem. Naast het aansturen van meerdere vestigingen was ik op strategisch niveau verantwoordelijk voor het relatiebeheer van zowel bestaande klanten als prospects. Ik heb mijzelf de afgelopen jaren ontwikkeld tot een allround senior manager en beschik over ruime ervaring op het gebied van leidinggeven (op afstand), projecten, aanbestedingen, consultancy, sales, accountmanagement en het verbeteren van werkprocessen.
Ik ben op zoek naar een functie voor 32 -36 uur per week op het gebied van consulting, management, sales en/of relatiebeheer
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
2014 – heden : Accountmanager, Transitiepartners
Werkzaamheden:
• Opbouwen en onderhouden van kandidatenbestand
• Opstellen / schrijven van werving & selectie procedure
• Genereren van new business / acquisitiemogelijkheden; het vergaren van informatie betreffende aanbestedingen en andere mogelijkheden tot opdrachtverwerving bij zowel nieuwe als bestaande klanten
• Relatiebeheer klanten/opdrachtgevers
• Schrijven van offertes
• Fungeren van sparringpartners van zowel specialisten als opdrachtgevers
• Opstellen- en implementeren van verbetervoorstellen
2008 – 2013•: Manager Finance en Non-profit, Tempo-Team Midden Nederland
Werkzaamheden:
• Leiding geven aan 20-25 intercedenten (4 vestigingen)
• Op- en uitbouwen, beheren en regie voerder van het relatienetwerk op strategisch niveau, middels CRM en contractmanagement
• Advies functie richting de klant alsmede het opstellen van op maat gemaakte werkafspraken betreffende de dienstverlening, inclusief het bewaken van de uitvoering van de gemaakte afspraken (met name op het gebied van scholing- en opleiding, functieprofielen, mobiliteit, sollicitatie procedures en digitalisering)
• In kaart brengen van wensen en problemen van klanten en deze vertalen naar een op maat gemaakte oplossing (opleidingstrajecten, doorstroom personeel, mobiliteit etc)
• Ontwikkelen en opstellen beleidsplan- en werkplannen toegespitst op de verschillende werkgebieden alsmede het uitvoeren en managen hiervan
• Fungeren als facility manager bij in- en externe bijeenkomsten als onderdeel van het bewerken, behouden of binnenhalen van een klant of project
• Schrijven van aanbestedingen, tenders en scholingsplannen
• Opstellen, schrijven van implementatie plannen met als doel: correcte en efficiënte implementatie van grote contracten in het werkproces
• Realiseren en bewaken van kwaliteitsnormen op vestigingsniveau qua proceskeuzes, signaleren- en opstellen van groeimodellen hierbinnen
• Opstellen, realiseren en bewaken van het jaarplan- en budget
• Coördineren en verdelen van werkzaamheden, toezien op de voortgang en kwaliteit van de werkzaamheden
• Uitvoeren van personeelsmanagement; voeren van functionerings- en beoordelings- en selectiegesprekken, inclusief vastlegging hiervan, competentie gericht coachen en ontwikkelen van medewerkers. Interpretatie van de Wet Poortwachter, opleiding- en loopbaantrajecten
• Actief volgen van ontwikkelingen, trends, veranderde behoefte e.d. op de arbeidsmarkt en deze bevindingen inbrengen binnen Tempo-Team
In 2008 is Vedior overgenomen door de Randstad Holding. Vedior werd ingelijfd bij Tempo-Team
2006- 2008 : Vestigingsmanager Vedior
Werkzaamheden:
• Opstellen/schrijven en bewaken van vestiging budget en vestigingsplan
• Opstarten, uitvoeren en borgen van marktbewerkingsplannen met als doel uitbouwen van klantenportefeuille
• Schrijven van offertes en aanbestedingen
• Zorgdragen voor een effectieve en efficiënte uitvoering van de verschillende werkprocessen op de vestiging
• Op- en uitbouwen van relatienetwerk
• Werkgericht leidinggeven aan 5 medewerkers; plannen en coördineren van de werkzaamheden, toezien op de voortgang en kwaliteit van de werkzaamheden, Inwerken van nieuwe medewerkers en begeleiden van zittende medewerkers, ziektebegeleiding
• Verzorgen van maatwerkpresentatie bij accounts en prospects
• Werving en selectie Hbo’ers voor traineeships
2006-2007 : Projectmanager Vedior Dienst Justitiële Inrichtingen (tijdelijk project)
Werkzaamheden:
• Landelijk verantwoordelijk voor de werving, interne communicatie, organiseren van informatiebijeenkomsten/stages binnen de PI. Met als doel, 175 detentietoezichthouders in te laten stromen
• Advies functie richting vestigings- en operationeel management over contract vorm en werkafspraken. Tevens verantwoordelijk voor het vastleggen, coördineren en doorgeleiden van informatie met betrekking tot het project naar de lijnorganisatie (CRM)
• Opstellen van wervings- en procesplan alsmede borgen van de voortgang en kwaliteit
• Voeren van in- en externe evaluatie gesprekken uitkomsten hiervan voorvertalen naar het werkproces
1999-2006 : Diverse commerciële functies binnen Vedior
Werkzaamheden:
• Eindverantwoordelijk voor operationele werkzaamheden (acties, administratie, werving & selectieproces)
• Kwalificeren van marktgebieden en leads
• Opstellen en schrijven van werkafspraken toegespitst op de klant
• Acquisitie van bedrijven met een minimale omzet potentie van €250.000
• Aansturen en coachen van medewerkers
• Op- en uitbouwen van relatienetwerk (accounts met een omzetpotentie van minimaal €1.5 miljoen)
• Werven en selecteren van flexkrachten
• Schrijven van offertes
• Uitwerken scholingsproject tbv werving ABN AMRO pool,
• Opstarten van een nieuwe vestiging tbv contract gemeente Utrecht; organiseren van in- en externe informatiebijeenkomsten, organiseren van kennismeetings met de klant,
organiseren en coördineren van meeloop stages voor de intercedenten binnen de diensten van de Gemeente Utrecht, opstellen van wervingsprofielen, opstellen van en communicatie en relatiematrix tbv de borging en evaluaties met de klant.
• Bezoeken van klanten, scholen en het geven van sollicitatie trainingen
• Personeelsadministratie; aanmaken contracten, verlonen, voeren van scholings- en functioneringsgesprekken, correcte dossieropbouw
Opleidingen
Opleidingen
1984 –1989 : HAVO, Zeist, diploma behaald
1989 -1993 : MEAO; Commerciële Economie, Amersfoort, Diploma behaald
1995 -1996 : Middenkaderopleiding Vroom & Dreesmann, Amsterdam, certificaat behaald
1996 -1999 : HEAO; Management, Economie en Recht (deeltijd), Utrecht, Diploma behaald
Meer over mij
Werkgebied


