Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Lo Woudstra

Lo Woudstra

Personalia

Leeftijd
68 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Zakelijke Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

(pr) medewerker
ARTTRA, Amsterdam(2014-heden)
Opzetten en bijhouden van database, vertegenwoordigen organisatie bij diverse gelegenheden, adviseren bij gebruik sociale media, actualiseren website en folders.

Manager Volunteer Service
Hope Community service, New York (2013-2014)
Opzetten en uitbouwen van de vrijwilligersorganisatie en database, verbeteren van de communicatievormen t.b.v. fondswerving, werven en aanstellen van vrijwilligers, voeren van
evaluatie- en exitgesprekken, meehelpen met de uitvoerende taken van de organisatie.

Project medewerker
Joods Cultureel Kwartier, Amsterdam (maart-mei 2013)
Organiseren, informeren en werven van vrijwilligers voor de Open Joodse Huizen in Groningen en Amsterdam. Gastheer, gespreksleider en vertegenwoordiger organisatie in Den Haag en Borne.

Coördinator vrijwilligers/ floormanager
Joods Historisch Museum, Amsterdam (2011-2012)
Vaststellen en uitvoeren van vrijwilligersbeleid, werven en aanstellen van vrijwilligers, voeren van evaluatie- en exitgesprekken, opstellen van roosters, vervaardigen van maandelijkse nieuwsbrief, organiseren van informatiebijeenkomsten. Floormanager op locatie Hollandsche Schouwburg.

Manager gebiedsbeheer en maastschappelijke oriëntatie
Far West, Amsterdam (2008-2011)
Verantwoordelijke voor buurtbeheer in Nieuw West, aansturen van sociaalbeheerders en huismeesters (50 pers.), trainen buurtvoorlichters, beoordelen en toekennen van subsidieaanvragen. Initiëren projecten in samenwerking met de Vrije Universiteit, Creative Urbans, Weekend Academie, Stedelijk Museum en FOAM

Beheerconsulent
De Alliantie, Amsterdam (2007-2008)
Uitvoeren van de incassoprocedure, contacten met schuldsaneerders, vertalen bewonersinspraak naar ontwikkelaars bij renovatie – en nieuwbouwprojecten, verantwoordelijk voor beheerplannen en strategisch voorraadbeheer bij complexen, budgetverantwoordelijke voor leefbaarheidbudget.

Accountmanager Wonen
Woonstichting De Key (juli 1995 - juni 2007)
Verantwoordelijk voor complexbeheer, leefbaarheid, bewonerscontacten, woonzorgprojecten en communicatie binnen verschillende stadsdelen. Eigenaars rol De Key binnen VvE’s.

Woningstichting Zomers Buiten (1990 - 1994)
Woningcorporatie Nieuw Amsterdam (1984 - 1990)
Als medewerker bewonerscontacten, bedrijfsbureau, verhuur en projectmedewerker

Jellinek Centrum Amsterdam (1982 - 1984)
Medewerker activiteiten, bejegening bij een project in de Bijlmerbajes voor gedetineerde druggebruikers

Vluchtelingenwerk Nederland (1981 - 1982)
Medewerker afdeling vrijwilligerswerk
Ondersteunen van plaatselijke vrijwilligersgroepen.

Provinciale Bibliotheek Centrale Noord Holland (1976 - 1981)
Verschillende functies, laatste functie hoofd uitleen.

Opleidingen

2011
Masterclass Spreken in Openbaar
bij Schouten en Nelissen.

2005
Cursus Projectmatig Creëren
bij Schouten en Nelissen.

2002-2003
HBO Woningbeheer
Stichting Vakopleiding Volkshuisvesting Nunspeet

2001
Cursus Effectief communiceren
bij Schouten en Nelissen

2000
Cursus Leidinggeven
bij Schouten en Nelissen

1977-1980
HBO, Bibliotheek- en Documentatie
Frederik Muller Academie.

1970-1977
VWO, Westfriese lyceum te Hoorn.

Rijbewijs: BE

Meer over mij

Werkgebied

  • Amsterdam 100km
Talentcard®