Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Sasha Fomina

Sasha Fomina

Onderzoeker, beleidsmedewerker, kwaliteitsadviseur, monitoring en evaluatie coördinator

Personalia

Leeftijd
43 jaar

Portfolio

Skills, Digitale vaardigheden

  • Facebook
  • Office 365
  • MS Word
  • MS Sharepoint
  • MS Powerpoint
  • MS Excel
  • MS Acces
  • Twitter
  • SAP
  • Html

Skills, Soft skills

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
  • Russisch
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
  • Russisch
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Enthousiaste, integere en resultaatgerichte sociale wetenschapper. Ik heb sterke affiniteit met onderzoek, onderwijs en duurzame ontwikkeling en werkervaring als kwaliteitsadviseur, coördinator en beleidsmedewerker. Kernwoorden die bij mij passen zijn: communicatie, excellente organisatie en kwaliteitsverbetering. Mijn kracht ligt in het doordringen tot de kern van de zaak, het structureren en verbeteren van processen en effectieve samenwerking.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Huidige werkgever:
  • Werkzoekend
Functie(s):
  • opleidingscoördinator
Sector(en):
  • Onderwijs
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

2015-2017 Kwaliteitsadviseur en Assistent Bedrijfsvoering bij Greenpeace Nederland, Amsterdam
- Coördineren en uitvoeren projectevaluaties - Ondersteuning bij de ontwikkeling van een kwaliteitssysteem
- Assistent van de afdeling bedrijfsvoering, o.a. verslaglegging van de auditcommissie vergaderingen, OR directie overleggen en het maken van een organisatie-brede jaarplanning

2015 Beleidsmedewerker onderwijs bij het ROC van Amsterdam
- Begeleiden en ondersteunen van de implementatie herontwerp en structuuraanpassingen MBO onderwijs binnen het domein Techniek en Technologie - Coördineren en begeleiden van curriculumontwerpteams
- Ondersteunen van de procesregiegroep als secretaris

2012-2015 Coördinator onderwijsbureau bij Centrum voor Milieuwetenschappen
Medewerker protocollen, projectmedewerker onderzoeksprogramma Smartmix bij Instituut voor Biologie, beide Universiteit Leiden
- Coördinatie en organisatie van het MSc programma (a.i. programma coördinator)
- Opzetten van studenten-, onderwijs- en examenadministratie
- Faciliteren van efficiënte en goedlopende onderwijsuitvoering, o.a. tentamen- en roosterprocessen
- Werkprocesbeschrijvingen maken en ontwikkelen van een format voor een kwaliteitshandboek
- Opstellen en uitgeven kwaliteitshandboek (IBL Guidebook)
- Financieel en algemeen beheer van het Smartmix consortium (a.i. projectmanager)

2011- 2012 Projectmedewerker kantoorverduurzaming, Moneco B.V., Den Haag
- Twee procesplannen en een technisch adviesrapportage voorbereidt ten behoeve van het verduurzamen van kantoorgebouwen - Facturering- en administratiesysteem opgezet
- Beheer klantcommunicatie na acquisitie

2009- 2011 Trainee (Secretaris en Beleidsmedewerker) Afdeling Ruimte, Wonen en Bodem, Provincie Zuid-Holland, Den Haag - Woningmarktanalyse voor de nieuwe Woonvisie van Provincie Zuid-Holland 2011- 2020
- Samenwerkingsplatform gecreëerd met verschillende partners in de woningbouwsector
- Onderzoek naar demografische en economische factoren voor sociale woningbouwbeleid
- Onderzoeken toepasbaarheid van het kwantitatieve woningbouwprogramma
- Organisatie en voorbereiding ambtelijke overleggen tussen de Gedeputeerde en het afdelingsmanagement, het jaarlijks Interprovinciaal Overleg en buitenlandse bezoeken
- Management ondersteuning bij de organisatie van afdelingsactiviteiten, onder andere kennisuitwisseling- en netwerkbijeenkomsten

2009 Assistent onderwijsprogramma’s departement Talen en Culturen van het Midden-Oosten, Universiteit Leiden
- Aanspreekpunt voor studenten, docenten en studieadviseurs
- Archiefsysteem up-to-date gemaakt - Faciliteren van efficiënte en goedlopende onderwijsuitvoering, o.a. tentamen- en roosterprocessen

2005-2008 Projectmanagement assistent, Contactivity B.V., Leiden
- Voorbereiden en uitgeven van digitale tijdschriften
- Opzet en beheer abonnementen- en projecten administratie

2000- 2004 Administratief en boekhoudkundig medewerker
Shell IT International BV (Apr 2000-Aug 2002), Leidschendam
GGD Zuid-Holland Zuid (Sept 2003-Mrt 2004), Dordrecht
Gemeente Dordrecht (Apr 2003-Aug 2004)
- Klantcommunicatie en archief beheer
- Efficiënte en tijdige factuurverwerking
- Oplossen van knelpunten met financieel infrastructuur

Opleidingen

2007-2008 MA Culturele Antropologie en Ontwikkelingssociologie, Universiteit Leiden, Diploma behaald
- Afstudeeronderzoek: Integratie Belarussische migranten en sociaal kapitaal
2007-2004 BA Culturele Antropologie en Ontwikkelingssociologie, Universiteit Leiden, Diploma behald
- Afstudeerscriptie: ‘Action research’ & de sociale wetenschappen
1998-2002 Vwo, Mondriaan College, Den Haag, Diploma behaald

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Piano spelen, lezen en fotografie.

Werkgebied

  • Leiden 25km
Talentcard®