Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Inèle Donat

Inèle Donat

Personal Assistant/Office Manager

Personalia

Leeftijd
62 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Duits
  • Engels
  • Nederlands
  • Frans
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
  • Frans
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Gedreven Personal Assistant/Office Manager die over uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden beschikt.
Proactieve werkwijze, organisatorisch sterk en in staat om met de nodige creativiteit in te spelen op snel wisselende situaties en ad-hoc werkzaamheden. Iemand die mee- en vooruitdenkt en verantwoordelijkheid durft te nemen.
Als professionele ondersteuner ben ik betrouwbaar, discreet en heb ik kwaliteit, accuratesse en flexibiliteit hoog in het vaandel staan.
Collegiaal en voel mij absoluut thuis binnen een hecht team, maar ik kan ook prima zelfstandig werken.
Kortom een representatieve ondersteuner die beschikt over een dienstverlenende en hardwerkende instelling en een "hands on" mentaliteit.
Op zoek naar een dynamische en uitdagende ondersteunende functie met afwisselende werkzaamheden.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Proactief, organisatorisch sterk en in staat om met de nodige creativiteit in te spelen op snel wisselende situaties en ad-hoc werkzaamheden. Ik ben iemand die mee- en vooruit denkt en verantwoordelijkheid durft te nemen.
Als professionele ondersteuner ben ik betrouwbaar, discreet en heb ik kwaliteit, accuratesse en flexibiliteit hoog in het vaandel staan.
Collegiaal, ik voel mij absoluut thuis binnen een hecht team, maar ik kan ook prima zelfstandig werken.
Kortom een representatieve ondersteuner die beschikt over een dienstverlenende en hardwerkende instelling en een "hands on" mentaliteit.
Verder beschik ik over een ‘talenknobbel’, Nederlands en Engels spreek en schrijf ik uitstekend. Duits en Frans spreek ik goed.
Ik ben op zoek naar een dynamische en uitdagende ondersteunende functie met afwisselende werkzaamheden.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Bouw
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Coare (COncepten, ARchitectuur en Realisatie)/ Personal Assistant DGA / Office manager
(januari 2015 - september 2015)
Eerste aanspreekpunt voor externe en interne contacten.
Agendamanagement.
Vergadering voorbereiden, organiseren en notuleren.
Telefonische oproepen, e-mails en briefwisseling filteren en waar nodig zelf afhandelen.
Presentaties naar klanten voorbereiden.
Organisatie van alle kantoor faciliteiten.

Sanoma/ Account Management Assistant
(2006 - 2014)
Ondersteunen van diverse senior accountmanagers bij het realiseren van hun commerciële targets. (werving van -cross mediale- communicatie uitingen van klanten in sectoren Food, Automotive, Health & Personal care, etc.).
Eerste aanspreekpunt en onderhouden van contacten met externe relaties, zoals de adverteerders, media- en PR bureaus.
Intensief onderhouden van contacten met redacties binnen Sanoma en de andere interne afdelingen zoals de afdeling Plus Proposities, om de door accountmanagers gemaakte doelstellingen, verder uit te werken en te kunnen realiseren
Organiseren evenementen en 'kick off' meetings voor onze adverteerders, in samenwerking met PR bureaus.
Projecten van ‘A tot Z’ begeleiden, waarbij ik zelfstandig en proactief te werk ga en de bijbehorende financiële begrotingen bewaak.
Voorbereiden en uitwerken van voorstellen en presentaties voor adverteerders en mediabureaus, waarbij ik creatieve input lever.

Opleidingen

SRM, Reclame 1
SRM Mediaplanning

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Cultuur, tuinieren

Werkgebied

  • Heemstede 25km
Talentcard®