
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Opleidingen
Opleiding Diploma Periode
middle management 1 (cursus) Ja apr. 2009 - dec. 2009
personeel, organisatie en management (cursus) Ja jan. 1999 - aug. 1999
Basisopleiding P&O (MBO)
Werkervaring
Functie Werkgever Periode Uren
Callcentermedewerker (inbound) Cendris jun. 2010 - apr. 2013 34 p.w.
Afhandeling van klantvragen en klachten (telefonisch en via e-mail) voor 4 verschillende projecten in het Nederlands, Duits en Engels. Als gecertificeerde Projecttrainer verantwoordelijk voor 3 projecten, daarbij horen ook de administratieve verwerking van toetsresultaten van de trainees en rapportage van de resultaten aan HRM en de Commerciële Manager van de projecten.
commercieel administratief medewerker verkoop Verosol Nederland B.V. sep. 1991 - sep. 2009 36 p.w.
Telefonisch, per e-mail en per fax aannemen van reparatie- en serviceaanvragen en het administratief verwerken van die aanvragen. Het inplannen van servicebezoeken door eigen en ingehuurde servicemonteurs. Het inplannen van reparatiewerkzaamheden binnen Verosol en de facturatie van alle opdrachten.Rapporteren van foutpercentages en productfouten.
Competenties
Materialen en middelen inzetten
Schrijven en rapporteren
Omgaan met verandering
Betrouwbaar en eerlijk zijn
Vakdeskundig werken
Kostenbewust zijn
Plannen en organiseren
Logisch nadenken
Samenwerken en overleggen
Analyseren
Taalvaardigheid
Taal Mondeling Schriftelijk
Nederlands Uitstekend Uitstekend
Duits Uitstekend Uitstekend
Engels Goed Goed
Interesses
Geschiedenis, lezen, muziek
Ik lees zoveel mogelijk Geschiedenisboeken (non-fictie) en boeken over communicatie, gesprekstechnieken, menselijk gedrag en andere boeken die gerelateerd zijn aan training&opleiding.
Vacaturewensen
Werklocatie 7543XR, straal maximaal 10 km
Uren 32 - 40 uur per week, wel bereid om op wisselende tijden te werken.
Soort contract Maakt niet uit
Salaris Vast loon / uurloon
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Meer over mij
Werkgebied


