![](/assets/img/v3/backgrounds/profile-covers/4b933972-7661-45a4-a178-808a5fff07d2-800w.jpg)
Personalia
- Leeftijd
- 52 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Enthousiaste, leergierige netwerker die het als uitdaging ziet om samen met de opdrachtgevers de ideale oplossing te vinden zonder het commerciele belang uit het oog te verliezen. Dit door het opbouwen van sterke relaties en een lange termijn samenwerking met nieuwe opdrachtgevers en bestaande opdrachtgevers.
Mijn hobby's zijn: Skiën (helaas kan dit niet het hele jaar door), lezen, tijd doorbrengen met vrienden en familie en een aantal keren per week een rondje rennen (ben niet te snelste, maar het is erg ontspannend).
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Januari 2009 / juni 2014
Account Manager bij Worldmeetings. Als Account Manager ben ik verantwoordelijk voor een aantal bestaande opdrachtgevers en acquisitie van nieuwe opdrachtgevers.De contacten zijn vooral gericht op inkopers van de opdrachtgevers en op de processen/beleid op het gebied van strategische meeting management. Behoefte bepaling en wat kan dienstverlener hier voor aanbieden. De opdrachtgevers zijn commerciële bedrijven maar ook overheidsinstanties. Tevens is relatiebeheer onderdeel van de functie. De contacten op gebied van relatiebeheer zijn vooral met medewerkers/managers van opleidingsafdelingen, secretariaten en facilitaire afdelingen.
Acquisitie activiteiten: Informatievoorziening sessies, presentaties, verkoopgesprekken, maar ook het reageren op aanbestedingen. Implementatie trajecten bij gunning offerte of aanbesteding.
November 2007 / januari 2009
Hoofd Service Center bij Worldmeetings. Verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken. Dit betreft alles wat komt kijken bij het reserveren van vergaderruimtes en hotel overnachtingen. Leiding geven over +/- 15 medewerkers inclusief 2 teamcoaches.
September 2005 / oktober 2007
Commercieel binnendienst medewerker bij LTO Noord Verzekeringen.
Februari 2000 / juli 2005
Bookings office manager NH Schiphol Airport Hotel. Verantwoordelijkheden: Leiding geven aan een team van 4 mensen in het begin tot 7 FTE's op het einde.
Augustus 1998 / januari 2000
Reservations Manager Hotels van Oranje te Noordwijk.
Juli 1996 / augustus 1998
Deskmanager aan de receptie bij Golden Tulip Barbizon Centre Hotel (nu onderdeel van de NH Keten).
September 1995 / maart 1996
Front Desk Supervisor en medewerker bij The Jefferson Hotel te Richmond, Virginia, USA.
Opleidingen
1990/1995: Hotel Management School Leeuwarden (HBO).
Afgestudeerd in 1995. Extra gekozen vakken: Non profit organisaties, Training in het bedrijf, Engelse presentatie technieken
1984/1990: VWO: Herman Jordan Lyceum te Zeist. Examenonderwerpen: Nederlands, Duits, Engels, Wiskunde A, Wiskunde B, Economie 1 en Geschiedenis.
Januari 2006: Assurantiebemiddeling B Particulieren: Geslaagd
Juni 2007: Assurantiebemiddeling B Midden- en kleinbedrijf: Geslaagd
Veel cursussen van de NH Business School
• One step ahead
• Yield Management
• Effictive Appraisels and Feedback
• Time Management
• Situational Leadership
• Bachelor of Reservations (sales training)
• Bedrijfs Hulp Verlening
Meer over mij
Werkgebied
![](/assets/img/v3/elements/single-profile-decoration-item-3.png)
![](/assets/img/v3/elements/single-profile-decoration-item-4.png)
![](/assets/img/v3/elements/single-profile-decoration-item-5.png)