Personalia
- Leeftijd
- 66 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik ben op zoek naar een nieuwe en dynamische uitdaging.
Ik ben een ambitieus mens en hou er van om zelf en samen met medewerkers het onderste uit de kan te halen. Hierbij acteer ik graag organisatie en mensgericht, uiteindelijk ligt daar de basis van elk succes. Als people manager ondersteun en enthousiasmeer ik daarbij mijn medewerkers om tot een uitstekend gemotiveerd team te komen. Tijdens mijn jaren als supervisor heb ik veel financieel en beheermatig inzicht opgedaan en pas dit graag toe in elke voorkomende werkomgeving.
De laatste zeven jaar ben ik werkzaam geweest als supervisor. Tijdens deze periode droeg ik de verantwoordelijkheid voor de gehele commerciële, operationele, logistieke, personele en financiële gang van zaken op een afdeling van twintig medewerkers. Mijn dagelijkse werkzaamheden bestonden onder meer uit het aansturen, enthousiasmeren en motiveren van het team, het houden van planning en beoordelingsgesprekken, supervisie op alle financiële transacties zoals offertes, inkoop van materiaal, apparatuur en op de klant en leveranciers contacten. De werkzaamheden waren verdeeld over vier verschillende locaties die ik regelmatig bezocht voor overleg met de medewerkers en klant. Tijdens deze jaren heb ik veel leidinggevende ervaring opgedaan.
Graag zou ik snel weer aan de slag gaan in een goed bedrijf om daar een nuttige bijdrage aan het bedrijfsresultaat te geven.
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
2005 – 2012 Ricoh Nederland / DS Heerenveen
Supervisor grafische afdeling document services Heerenveen
Verantwoordelijk voor de gehele operationele, personele en financiële gang van zaken op de reprografische afdeling.
Werkzaamheden o.a.
• Dagelijkse aansturing, coaching en motiveren van twintig medewerkers
• Het voeren van functioneringsgesprekken en het aansturen van leer en verbeteringstrajecten.
• Realisatie en verbetering van de vastgestelde doelen.
• Controle kwaliteit en kwantiteit
• Digitale archivering en documentmanagement
• Financiële analyses maken / Applicatie implementaties
• Commercieel en werkoverleg met klant, contract en projectteams
• Inkoop apparatuur en supplies.
• Opdrachtgevers o.a. Oranjewoud, Noorderpoort College, Antonius Ziekenhuis Sneek, Gemeente Almelo, Nassau College Assen, Ricoh Nederland, Installatie Desk Heerenveen
1976 – 2005 Ingenieursbureau Oranjewoud BV
Lichtdrukker / Kleinoffsetdrukker / planner / coördinator / drukwerk inkoper
De eerste jaren verantwoordelijk voor licht- en offsetdruk vanaf 1988 planning, inkoop en coördinatie.
Werkzaamheden o.a.
• Verzorgen van drukwerk ( brochures, enveloppen, folders enz. )
• Aansturing en planning van afdeling offset
• Druk en printwerk offertes maken
• Drukwerk en voorraad inkoop
• Functionering gesprekken
• Facturatie afhandeling en doorbelasting.
• Controle kwaliteit
• Opdrachtgevers o.a. Oranjewoud, diverse gemeentes en kleinere bedrijven in Heerenveen
Opleidingen
2011 - Competentiegericht Ontwikkelen
- Sharepoint ( internet applicatie )
- Coachend leidinggeven deel 2
2010 - Coachend leidinggeven deel 1
2008 - Ziekteverzuim / Wet verbetering Poortwachter / WIA
2007 - Workflow management
- Klant centraal
2006 - Teamontwikkeling
2001 - Internet ( open text live link )
2000 - MS Office incl. Excel, Word en PowerPoint
1998 - Basisvaardigheden ( leidinggevende communicatie )
1981 - Klein Offsetdrukker
1975 - Elektrotechniek