

Jannis Koukoulis
Technical Support Engineer, Technical Consultant, Project- TeamLeider, Coordinator
Personalia
- Leeftijd
- 56 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Tijdens mijn loopbaan in de telecom wereld, hebben collegae en relaties mij leren kennen als een flexibel, stressbestendig en resultaatgericht persoon.
Ik streef naar de balans tussen het belang van de klant en dit van het bedrijf.
Ik kan, even goed, in team verband als zelfstandig functioneren, in een technisch uitvoerende of leidinggevende positie. Door de samenwerking te zoeken kom ik tot integraal en breed geaccepteerde oplossingen.
Ik heb een goed ontwikkeld gevoel voor omgaan met mensen uit diverse culturen, en ben bereid deze d.m.v. (internationaal) reizen in het belang van het bedrijf, van pas te laten komen.
Opleidingen & cursussen volgen, om aan de eisen van mijn functie te (blijven) voldoen, doe ik graag. Ook vanwege de positieve effecten hiervan op mijn persoonlijke ontwikkeling.
Door reorganisatie is mijn dienstverband bij Getronics/KPN (na 17 jaar) beendigd, waardoor ik op zoek ben naar een nieuwe uitdaging.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Tijdens mijn loopbaan in de telecom wereld, hebben collegae en relaties mij leren kennen als een flexibel, stressbestendig en resultaatgericht persoon.
Ik streef naar de balans tussen het belang van de klant en dit van het bedrijf.
Ik kan even goed in team verband als zelfstandig functioneren, in een technisch uitvoerende of leidinggevende positie. Door de samenwerking te zoeken kom ik tot integraal en breed geaccepteerde oplossingen.
Ik heb een goed ontwikkeld gevoel voor omgaan met mensen uit diverse culturen, en ben bereid deze d.m.v. (internationaal) reizen in het belang van het bedrijf, van pas te laten komen.
Opleidingen & cursussen volgen, om aan de eisen van mijn functie te (blijven) voldoen, doe ik graag. Ook vanwege de positieve effecten hiervan op mijn persoonlijke ontwikkeling.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
2015 : Sr. Technical Support Specialist / Operations M2M - ASPIDER M2M / WYLESS
M2M services support voor de midden-groot en grote bedrijf sector.
All Round Technical Support, Service Desk Coordinatie, Problem / Escalation Management, Tactical Vendor Management, Project Coordinatie, Participatie in de Product en Service Improvement Proces.
2G/3G Troobleshooting.
2002 – 2014 : Technical Support Specialist – Getronics/KPN
Verantwoordelijk, naast de Field Manager, voor de service delivery binnen een specifieke ‘product support groep’. Contact onderhouden tussen Leveranciers, bedrijf & klant.
Coördineren/begeleiden van field engineers. Betrokken bij ‘pre-sales’, ‘bidding & pricing’ trajecten.
1999 – 2001 : Telecom Beheerder – Getronics (gedetacheerd bij Iglo Mora/Unilever)
Verantwoordelijk voor het beheer van de telefonie omgeving, naast de ICT manager van de klant. Contact onderhouden tussen Leveranciers, bedrijf & klant. Coördineren/begeleiden van acties.
1994 – 2004 : Omroep Coördinator - Radio Z.E.R.A.
Verantwoordelijk voor het uitzendschema, controleren van de inhoud en format, contact tussen de programmamakers en de radio station, centraal aanspreekpunt voor programmamakers van 8 verschillende etnische/taal- groepen. Verzorgen van de Nederlandstalig en Griekstalig, uitzendingen.
Opleidingen
Hogere Zeevaart School
(Telecommunicatie & Elektronische Maritiem Apparatuur)
UNIFIED TELECOMMUNICATIONS
(Traditioneel & VOIP telefonie / Contact Center & Messaging Solutions / LYNC)
MCSA/MCTS
(WIN2K3 – WIN2K8 – WINXP – WIN7)
AVAYA / NORTEL GE-CERTIFICEERD
PRINCE2
ITIL II
Analytical Troubleshooting
Network+
VCA Passport
Interpersoonlijke Communicatie
Persoonlijke Effectiviteit
Meer over mij
Werkgebied


