
Personalia
- Leeftijd
- 52 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik ben een gedreven, consciëntieuze, pro actieve collega met een hands-on mentaliteit. Ik heb een open en positieve persoonlijkheid en ben zeer loyaal naar mijn omgeving. Ik ben klant- en servicegericht zonder het commerciële aspect uit het oog te verliezen en kan goed schakelen tussen diverse werkzaamheden. Ik vind het prettig om in een hectische omgeving samen te werken aan een positief resultaat. Door mijn helikopterview houd ik overzicht en weet daardoor prioriteiten te stellen. Ik heb goede communicatieve vaardigheden en een no-nonsense mentaliteit.
Ik zeg wat ik doe en ik doe wat ik zeg!
Ik hou niet van stilzitten en wil graag de handen uit de mouwen steken. Daarnaast wil ik graag wat voor de maarschappij betekenen. Daarom ben ik ook actief als vrijwilliger:
1x per week ben ik werkzaam als medewerker re-integratiecentrum bij de PI in Vught, daarnaast zet ik me actief in op school als bibliotheek juf, leesmoeder, luizenmoeder en activiteitenbegeleidster. Ook ga ik 1x per jaar als collectant langs de deuren voor de Hartstichting.
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Mei 2014- heden: Architectenbureau De Twee Snoeken te ‘s-Hertogenbosch(24 uur)
Baliemedewerker/administratief medewerker (ter vervanging van zwangerschapsverlof)
2007-2013: Quaestus Senior Management Search te ‘s-Hertogenbosch(20 uur). Secretaresse/projectcoördinator
In mijn functie als secretaresse heb ik vele diverse werkzaamheden verricht zoals telefoonbeantwoording, postverwerking en het ontvangen van kandidaten.
Daarnaast was ik verantwoordelijk voor:
- complex agendabeheer;
- voorbereiding, notuleren en naleving van de actiepunten van de MT vergaderingen;
- verlofregistratie;
- voorraadbeheer;
- debiteurenbeheer.
- implementatie, testen en doorvoeren van een volledig nieuwe kandidaten- en klanten database;
- interne helpdesk;
- opstellen en toezien van naleving processtappen plan voor uniformiteit binnen de organisatie;
- organiseren van bedrijfsactiviteiten en evenementen.
2002-2007: Vakantiexperts (20 uur). Senior allround reisadviseur
Alle voorkomende werkzaamheden zoals;
- primair advies en verkoop van reizen;
- debiteuren- en crediteurenbeleid;
- aftersales;
- verkoop en afhandeling van verzekeringen;
- klachtenafhandeling e.d.
2000-2002: VakantieXperts te ‘s-Hertogenbosch (36 uur). Filiaalmanager reisbureau
Alle voorkomende werkzaamheden als reisadviseur zoals hierboven beschreven aangevuld met o.a:
- het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken;
- verantwoording afdragen aan hoofdkantoor.
1997-2000: Reis- adviesbureau Effting te Eindhoven (40 uur). Allround reisadviseur
Alle voorkomende werkzaamheden, tevens:
- directe verantwoording over de telefonische verkoopafdeling.
1994-1997: Reisbureau Nijenhuis te Arnhem (40 uur). Allround reisadviseur
1994: Reisbureau Nijenhuis te Arnhem. Stage
Opleidingen
1992-1994: Nederlands Opleidingscentrum Toeristisch kader ( Cum Laude geslaagd)
Behaalde diploma´s: S.E.P.R. 1/S.E.P.R. 2/S.A.S.
1991-1992: H.A.V.O Titus Brandsma Lyceum te Oss (diploma behaald)
1986-1991: V.W.O. Titus Brandsma Lyceum te Oss
Diverse
- Certificaat Excel;
- IATA UFTAA;
- Certificaat Spaans;
- Cursus Coachend leidinggeven;
- Training functionering, beoordeling- selectiegesprekken;
- Training Praktisch leidinggeven;
- Training verkoopsturing;
- Training acquisitie en aftersales;
- Training telefonische verkoop.
Meer over mij
Werkgebied


