
Personalia
- Leeftijd
- 62 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik ben een hardwerkende probleem oplosser die graag verbeteringen doorvoert in werkprocedures. Ik heb mijn hart verloren in de hectiek van de logistiek en de administratie er van. Ik vind niets fijner dan dat uw administratie nu een puinhoop is, zodat ik die heerlijk voor u op orde kan brengen. Daar ligt mijn kracht: orde scheppen, werkprocedures vastleggen daar waar de anderen de weg kwijt raken.
Indien dit zou zijn met het stuk douane zou mijn droombaan compleet zijn.
Ik kan makkelijk switchen tussen werkzaamheden, ben collegiaal en kan goed zelfstandig werken. Tevens kan ik ook goed in teamverband werken, Ik ben communicatief sterk, en kan goed schakelen met klanten en de werkzaamheden zowel in de Engels en Duits. Verder ben ik een doorzetten en leergierig. Geen 9 tot 5 mentaliteit.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Collega’s omschreven mij als een zeer veelzijdige en ervaren administratieve kracht, met veel administratieve en administratief logistieke werkervaring en ruime ervaring met klantencontact.
Ze maakt zich snel nieuwe werkzaamheden eigen en is erg flexibel ingesteld.
Ik kan makkelijk switchen tussen werkzaamheden, ben collegiaal en kan goed zelfstandig werken. Tevens kan ik ook goed in teamverband werken, Ik ben communicatief sterk. Tevens goed schakelen met klanten en de werkzaamheden zowel in de Engelse en Duitse taal. Reden hiervoor is dat ik bij een Duits bedrijf heb gewerkt. De communicatie met het de directie in het Duits en in het Engels met collega’s. Verder ben ik een doorzetten en leergierig. Geen 9 tot 5 mentaliteit. Wanneer het nodig is eerst het werk afmaken.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Werkgever : Randstad Uitzendbureau / Aopen Computer B.V.
Beroep : Assistent product management
Periode : 1 mei 2015 – 1 oktober 2015
Omschrijving : Op verzoek van het management vervanging zwangerschap product manager.
Communicatie in het Engels zowel mondeling als schriftelijk.
Controleren van assembly orders en de voorraad hiervan.
Planning voor het assembly team maken voor wanneer de order gebouwd moet worden.
Planning Overleg magazijn voor versturen orders. .
Controle voorraad producten en bestellingen plaatsen voor minimale voorraad en orders.
Inlichten sales personen status van hun order.
Planning assembly orders doorsturen naar de sales.
Aanvragen EAN codes voor de assembly orders.
Creëren van nieuwe artikelen.
Werkgever : Aopen Computer B.V.
Beroep : Logistiek assistent Europe
Periode : 7 maart 2014 – 6 juli 2014
Omschrijving : Op verzoek van het management vervanging zwangerschap manager logistiek Europe.
Communicatie in het Engels zowel mondeling als schriftelijk.
Invoeren orders in Oracle en aansturen magazijn picking standaard orders.
Aanmaken klant en controleren gegevens in het systeem voor financiële afdeling.
Facturering orders door vrij te geven na verzending.
Controle monster orders en het crediteren van retour zending hiervan.
Volgen zendingen naar de klanten over de hele wereld. Tevens klanten updates geven van de status
van de zendingen.
Voorraad inboeken binnenkomst en uitboeken na picking en verzenden orders.
Magazijn balans in overleg magazijn manager.
Aansturen magazijn voor verzending order.
Werkgever : Compass Projekt Logistik GmbH
Beroep : Teamleiding orderdesk.
Periode : 2 januari 2009 – 1 maart 2014
Omschrijving : Communicatie in het Engels zowel mondeling als schriftelijk.
Invoeren order in SAP.
Controle orders en bij fouten overleg klant voor correcte gegevens.
Aansturen indeling team en inleren op juiste procedures.
Facturering orders klant, na verwerking door vrij te geven na verzending.
Openen en sluiting netwerken in Sap na gereed melding van het project.
KPI’s opstellen in samenwerking met de klant om de procedures te waarborgen.
facturering naar de klant.
Controle uren en planning vakantie van het team
Overleg hoofdkantoor Duitsland, in het Duits.
Controle facturen en overleg financiële afdaling hoofdkantoor Duitsland.
Werkgever : Kuehne + Nagel
Beroep : Customerservice A medewerker
Periode : 2 februari 2006 – december 2008
Omschrijving : Werkzaamheden verdeeld over 2 verschillende afdelingen
Inplannen containers voor zendingen over de gehele wereld.
Inplannen zending Nederland en Europa.
Voorraad controle goederen diverse klanten
Invoeren orders in SAP en MLS.
Controle Orders op verzending en facturering hiervan.
Controle inbound en outbound van de goederen
Overleg douane voor export zendingen en aanleveren documenten hiervoor.
Communicatie externe klanten voor consolidatie zendingen.
Communicatie betreffende zendingen aan klanten, douane en externe leveranciers.
Archiveren zendingen met douane documenten.
Aanspreekpunt voor in- en externe klanten en externe vervoerders.
Controleren en beheren klanten gegevens.
KPI’s opstellen in samenwerking met de klant om de procedures te waarborgen.
Aanvragen verlof beheren en inplannen in werkagenda.
Werkgever : AOpen Component Solutions
Beroep : Administratief logistiek medewerker
Periode : februari 2005 – januari 2006
Omschrijving : Ondersteuning logistieke afdeling en de administratie bijgehouden.
Inplannen containers voor zendingen over de gehele wereld.
Archiveren en compleet maken documenten zendingen
Credit en Debet facturering zendingen
Aanmaken klanten en beheer van de gegevens.
Order entering in Oracle.
Werkgever : Firma Hoogenbosch Retail Group
Beroep : Medewerker facilitaire dienst
Periode : februari 2000 - januari 2005
Omschrijving : Ik ben begonnen op de afdeling facilitaire dienst.
Klein technisch onderhoud.
Printerafdeling labeling beheren.
Zendingen labels sturen naar de fabrikanten over de gehele wereld.
Werkgever : Firma Shopex
Beroep : Assemblagemedewerker (productie)
Periode : februari 1999 – januari 2000
Omschrijving : Beheer magazijn kleine onderdelen.
Bestelling leveranciers plaatsen.
Materiaal voor orders klaarzetten voor de productie afdeling.
Werkgever : Firma Vilzenzo
Beroep : Magazijnmedewerker
Periode : februari 1998 - januari 1999
Omschrijving : Allround magazijn medewerker werk betreffende kleding.
Controle zendingen.
Leiding geven en inleren uitzendkrachten.
Werkgever : Instituut Maatschappelijk Werk
Beroep : Receptionist/Telefonist
Periode : januari 1992 – januari 1998
Omschrijving : Omscholing in het kader van de ECABO, Basis Administratief Medewerkster.
Werkgever : Firma Verhulst
Beroep : Schoenfabrieksarbeider
Periode : februari 1990 – december 1991
Omschrijving : Alle facetten weer doorlopen binnen de productie van de schoenindustrie.
Werkgever : Maître Paul
Beroep : Productiemedewerker
Periode : februari 1988 – januari 1990
Omschrijving : Op alle afdelingen gewerkt, maar in verband met de kou, problemen gekregen met
mijn schouder en moest daarom afvloeien.
Werkgever : Klooster-klooster bejaardenoord
Beroep : Facilitair manager
Periode : februari 1987 – januari 1988
Omschrijving : Hoofd huishoudelijke dienst in verband met zwangerschapsverlof en ouderschapsverlof.
Werkgever : Randstad uitzendbureau
Beroep : Uitzendkracht
Periode : februari 1983 – januari 1987
Omschrijving : Bij verschillende bedrijven verschillende functies verricht.
Werkgever : Firma Van Riel
Beroep : Schoenfabrieksarbeider
Periode : juni 1977 - januari 1983
Omschrijving : In verband met de opleiding heb ik hier gewerkt op alle afdelingen
van het bedrijf.
Opleidingen
Opleiding : Basisopleiding declarant (EVO Opleidingen)
Periode : 19 januari 2016 t/m 8 maart 2016
Diploma : ja
Omschrijving : Basis declarant douane
.
Opleiding : Capaciteitentest Meurs HRM Q1000
Periode : juni 2015
Omschrijving : Werk –en denkniveau MBO 4
Opleiding : secretaresse (vakopl.)
Periode : 2004 - 2006
Diploma : nee
Omschrijving : Tijdens de opleiding tot inzicht gekomen dat mijn hart meer bij de administratie van
de logistiek ligt.
Opleiding : administratieve richting meao
Periode : 1992 - 1993
Diploma : ja
Omschrijving : Omscholing in het kader van de ECABO, Basis Administratief Medewerkster
Meer over mij
Werkgebied


