Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Floor Grotendorst

Floor Grotendorst

Personalia

Leeftijd
41 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Een professional met ruime werkervaring en uitstekende communicatieve vaardigheden.
Neemt graag het initiatief en zoekt naar creatieve oplossingen, waarbij ik het eindresultaat niet uit het oog verlies.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Overheid
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Werkervaring
Bedrijf: Woningbouwvereniging Eigenhaard te Amsterdam
Periode: Oktober 2013 tot heden
Functie: Projectbegeleider herstructurering Nieuw West
Verantwoordelijk voor:
• Voorbereiden van dossiers voor gerechtelijke procedures.
• Projectleiders adviseren inzake voorlopig en definitief ontwerp en afwerking van woningen bij renovatie.
• Beoordelen of stadsvernieuwingskandidaat in aanmerking komt voor een afgetopte huurprijs.
• Woon-wens gesprekken voeren met bewoners die zich wonen in sloop- & renovatiecomplexen.
• Overleggen met bewonerscommissies.

Dienstverband bij Experis (voormalig Vitae) oktober 2008 – oktober 2013

8e opdracht
Bedrijf: Dienst Werk en Inkomen (DWI) Gemeente Amsterdam;
Afdeling: R.V.E. Bijzondere doelgroepen Geïntegreerde voorzieningen
Periode: Juni 2013 tot oktober 2013
Functie: Schuldhulpverlener
Verantwoordelijk voor:
• Intake gesprekken voeren voor het minnelijke traject
• Aanvraag doen bij Gemeentelijke kredietbank Amsterdam (GKA)
• Het geven van budgetcursussen aan schuldenaren.
• Cliënt stabiliseren zodat er geen nieuwe schulden ontstaan.

7e opdracht:
Bedrijf: Woningbouwvereniging Eigenhaard te Amsterdam
Periode: December 2012 tot juni 2013
Functie: Projectbegeleider herstructurering Nieuw West
Verantwoordelijk voor:
• Voorbereiden van dossiers voor gerechtelijke procedures.
• Projectleiders adviseren inzake voorlopig en definitief ontwerp en afwerking van woningen bij renovatie.
• Beoordelen of stadsvernieuwingskandidaat in aanmerking komt voor een afgetopte huurprijs.
• Woon wens gesprekken voeren met bewoners die zich wonen in sloop- & renovatiecomplexen.
• Transitie van Wocas naar Empire (ERP).


6e opdracht:
Bedrijf: Woningbouwvereniging Stek te Lisse
Periode: Juli 2011 tot juli 2012
Functie: Verhuurmakelaar
Verantwoordelijk voor:
• Inkomensregistratieformulier opstellen.
• Nieuwe huurders controleren op betalingsregelingen of deurwaardersdossiers.
• Aanvragen van vergunningen voor tijdelijke verhuur bij de gemeente.
• Nieuwbouw verhuringen.
5e opdracht:
Bedrijf: Gemeente Amsterdam Stadsdeel Noord
Periode: Januari 2011 tot juli 2011
Functie: Project medewerker Wijkaanpak
Verantwoordelijk voor:
• Bewonersinitiatieven beoordelen op financiële haalbaarheid.
• Bijhouden van het budget voor bewonersinitiatieven.
• Beoordelen van bewonersinitiatieven of deze bijdragen aan de bewonersparticipatie.
4e opdracht:
Bedrijf: Gemeente Amsterdam Stadsdeel Nieuw West
Periode: Januari 2010 tot december 2010
Functie: Projectleider Sociaal Interim Beheer
Verantwoordelijk voor:
• Verantwoordelijk voor budgetten voor eigen leefbaarheidsprojecten.
• Het voorzitten van projectteam vergaderingen met externe wijkpartners
• Opstellen van intrimbeheerplannen in stedelijk vernieuwingsgebied.


3e opdracht:
Bedrijf: Gemeente Amsterdam voormalig Stadsdeel Slotervaart
Periode: Februari 2009 tot januari 2010
Functie: Wijkcoördinator
Verantwoordelijk voor:
• Leiden van bewonersvergaderingen.
• Opstellen en uitvoeren van het wijkjaarcontract.
• Onderhandelen met (externe) wijkpartners.

2e opdracht:
Bedrijf: Woningbouwvereniging Intermaris Hoeksteen te Hoorn
Periode: Augustus 2008 – januari 2009
Functie: Verhuurmakelaar
Verantwoordelijk voor:
• Beoordelen of inkomsten voldoende zijn voor het betalen van de huur.
• Het zo laag mogelijk houden van de huurderving.
• Beoordelen van urgentie aanvragen.

1e opdracht:
Bedrijf: Woningbouwvereniging Eigen Haard te Amsterdam
Periode: Augustus 2007 – augustus 2008
Functie: Verhuurmakelaar
Verantwoordelijk voor:
• Beoordelen of inkomsten voldoende zijn voor het betalen van de huur.
• Verhuren van nieuwbouwwoningen.
• Afsluiten van (tijdelijke) huurcontracten

Opleidingen

Opleidingen
2003- 2007: HBO Management, Economie en Recht (MER)
Propedeuse behaald in 2004
Afgestudeerd juni 2007
Diverse stages
• Afstudeerstage verandermanagement bij Thunnissen Onderhoud Cruquius. Uitvoeren van een haalbaarheidsonderzoek voor het overnemen van een technische dienst.
• Meewerkstage als projectmedewerker bij Casalus B.V. Huizen.
Opzetten van een registratiesysteem voor klachten afhandeling Milieuafdrachten voor Nederland, België en Duitsland

2000 – 2003 MBO Ondernemer Groothandel (Niveau 4)
Diploma juni 2003
Inhoud: Bedrijfseconomie, Boekhouden, Logistiek, Kwaliteitsmanagement,
Mini Onderneming (Cambridge Diploma 2002)

1996 – 2000 MAVO (D-niveau)
Bredero lyceum te Amsterdam diploma behaald in juni 2000
Inhoud: Nederlands, Engels, Duits, Wiskunde, Economie, Geschiedenis

Meer over mij

Werkgebied

  • Oostzaan 50km
Talentcard®