
Personalia
- Leeftijd
- 48 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Wie ben ik ?
Aanpakken en een doe maar gewoon mentaliteit, daar hou ik van.
Ik ben graag betrokken bij een bedrijf en vind het heerlijk bezig te zijn met verschillende werkzaamheden. Ik ben leergierig, nieuwsgierig, creatief, eerlijk, betrouwbaar en een harde werker.
Indien nodig vraag ik iemand de oren van het hoofd om verstand van die zaken te krijgen waarvan ze nodig zijn om mijn functie zo goed mogelijk te kunnen vervullen. Meedenken en mee kunnen praten is belangrijk voor mij en dat kan alleen maar als je verstand van zaken hebt. Daarnaast vind ik het prettig om feedback te krijgen, gevraagd en ongevraagd, met betrekking tot mijn werkzaamheden zodat ik weet of ik wellicht nog iets kan verbeteren of dingen anders kan doen. Een goede werksfeer en een prettige werkrelatie met collega’s is een must. Hard werken is één ding, maar lachen op z’n tijd is ook minstens zo belangrijk.
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
17- Febr 2014 – 31-Mei 2014:
Part-time (4 dagen) Medewerker verkoopadministratie bij Radrema Auto’s BV.
Werkzaamheden waren: het beantwoorden, afhandelen en of doorzetten van binnenkomende telefoongesprekken. Het schrijven en digitaal afhandelen van verkoopcontracten. Het afleveren, registreren en factureren van de auto naar de klant.
Het dagelijks bijhouden en controleren van de kas. Klanten te woord staan (eventueel koffie of thee aanbieden bij een afspraak) aan de werkplaatsreceptie en het plannen van afspraken ten behoeve van de werkplaats.
Het aanspreken en peilen van klanten bij binnenkomst met betrekking tot de eventuele aankoop van een (nieuwe) auto in de showroom en alle verdere bijkomende werkzaamheden.
18-Apr 2013 – 31-Dec 2013:
Part-time (4 dagen) Office Assistant bij Moonen Group of Companies.
Werkzaamheden waren: het beantwoorden, afhandelen en of doorzetten van binnenkomende telefoongesprekken.
Het openen, inschrijven en verdelen van de post.
Het algehele wagenparkbeheer van ongeveer 120 wagens en bussen. Hieronder valt onder meer het uitgeven van wagens aan medewerkers, het afhandelen van schades met de verzekeringsmaatschappij en het onderhoud.
Het aannemen (via de mail, fax en telefoon), bevestigen en verwerken van opdrachten tbv klanten die bellen voor het wegladen van kippen.
Het verwerken van de werkbonnen van alle medewerkers van IPS.
Het verwerken van bestellingen mbt vogelvoer. Het gereedmaken van de bestellingen en zorgen voor het vervoer naar de klant. Het bijhouden van de voorraad.
Verdere algehele administratieve werkzaamheden.
21 Jun 2012 – 18 Dec 2012:
Fulltime Medewerker Sales Support bij BMW Keram te Beek.
Werkzaamheden waren: het ondersteunen van de verkopers BMW en Mini in het afhandelen en uit factureren van de binnenkomende contracten en bijbehorend (zowel digitaal als op papier) klantendossier. Dit houdt in dat het contract, na het ondertekenen door de klant, naar Sales Support gaat voor de verdere algehele afwikkeling hiervan. Sales Support zorgt ervoor dat het gehele dossier compleet is, de juiste auto besteld word, draagt zorg voor de voortgang hiervan, plant de auto in bij de werkplaats na binnenkomst en onderhoudt contact met de betreffende verkoper ten behoeve van de aflevering met betrekking tot eventuele export, het aanvragen van de nummerplaten, het registreren van de auto, het plannen van de aflevering en het gereedmaken van de factuur.
Tevens draagt Sales Support zorg voor de eventuele inruil auto, het tijdig vrijwaren hiervan naar de klant toe en de factuur naar de handelaar.
Na aflevering van de nieuwe auto of occasion komt het gehele dossier retour naar Sales Support waar het dossier nogmaals zal worden gecontroleerd of alles compleet is waarna het dossier zal worden opgeborgen.
01 Jul 2010 – 20 Jun 2012:
Fulltime Directiesecretaresse bij Mengelers Groep te Sittard.
Werkzaamheden waren onder meer: het ondersteunen van het directieteam, de holding en middenmanagement met betrekking tot het organiseren van vergaderingen, het notuleren van deze vergaderingen, het uitwerken van verslagen en actiepuntenlijsten en ervoor zorgen dat actiepunten worden opgevolgd.
Het bijhouden en plannen van de agenda's en mailverkeer van het MT. Het beantwoorden en afhandelen van binnenkomende telefoongesprekken, archiveren en bijhouden van dossiers. Daarnaast ondersteuning op HR in de vorm van het aanmaken van contracten, aanmaken en bijhouden van de personeelsdossiers en ondersteuning op de verkoopadministratie m.b.t. het onder meer inboeken van nieuw binnen gekomen auto's, het omzetten van contracten naar facturen en andere bijkomende werkzaamheden.
Verder, indien nodig, invallen als host bij Toyota en Lexus, klanten ontvangen en begeleiden, beantwoorden en afhandelen of doorzetten van binnenkomende telefoongesprekken van klanten middels de telefooncentrale.
01 Jan 2009 - 31 Jun 2010:
Fulltime Secretaresse bij Enerpac Roermond BV.
Werkzaamheden waren onder andere: dagelijks afhandelen van binnenkomende poststukken. Het verwerken afhandelen en archiveren van binnenkomende facturen. Het beantwoorden en afhandelen van binnenkomende telefoongesprekken. Het ontvangen en verzorgen van bezoekers en het reserveren van hotels en bijkomende faciliteiten voor deze bezoekers.
Het reserveren van vluchten, hotels, aanvragen van visa etcetera voor medewerkers naar het buitenland. Ondersteuning in de sales, onder andere door middel van het maken van offertes en het bevestigen van binnenkomende orders naar klanten toe. Het verzenden van goederen naar de klant en het klaarmaken van bijkomende (export)documenten.
Het aanmanen en nabellen van klanten nav de verstuurde facturen en de maandelijkse rapportage hiervan naar de leidinggevende.
Ondersteuning bij de purchase afdeling met betrekking tot de facilitaire leveranciers. Het onderhouden van contacten en het voeren van contractbesprekingen met deze leveranciers. Het bijhouden van de voorraden en bestellen van artikelen ten behoeve van de kantine, kantoorbenodigdheden etcetera. Ondersteuning op PZ. Binnenkomende ziekmeldingen afhandelen. Het wekelijks bijhouden van de gewerkte uren, het verlof en ziekteverzuim en deze verwerken in een maandelijkse rapportage.
01 Mei 2008 – 31 Dec 2008:
Fulltime Secretaresse bij Alberts Onderwijs te Sittard.
Werkzaamheden waren onder andere: dagelijks afhandelen van binnenkomende poststukken en het archiveren hiervan. Het beantwoorden en afhandelen van inkomende telefoongesprekken met betrekking tot het te woord staan van klanten, het aannemen van bestellingen, klachten etcetera. Het ontvangen en verzorgen van bezoekers.
01 Mei 2006 – 01 Febr 2008:
Fulltime directiesecretaresse bij RO groep te Maastricht.
Werkzaamheden waren onder andere: dagelijks inscannen, afhandelen, beantwoorden en verwerken van poststukken en facturen in Document Management Systeem, Fynsis en IPMS. Beantwoorden en afhandelen van binnenkomende telefoongesprekken. Het ontvangen en verzorgen van bezoekers. Agendabeheer voor beide directeuren. Het plannen en verzorgen van vergaderingen, opstellen van agenda’s en notuleren. Het bijhouden en archiveren van alle gegevens m.b.t. de verschillende projecten. Verdere (administratieve) ondersteuning, zoals o.a. het plannen van afspraken, opstellen van offertes, briefwisseling, voor zowel de beide directeuren als de verschillende projectgroepen.
01 Okt. 2005 - 01 Mei 2006:
Fulltime medewerker Facilitaire Service Desk bij RWS Centrale Vestiging te Maastricht (Voor Group 4 Securicor).
Werkzaamheden waren onder andere: Als frontoffice rechtstreeks aanspreekpunt voor de klant van FSD. Verlenen van facilitaire services middels de balie, telefoon of digitaal. Signaleren van de behoeften van klanten van FSD en meedenken op het gebied van o.a. het verbeteren van service levels of vernieuwen van services. Verstrekken van informatie, treinkaarten, toegang- en of parkeerpassen en legitimatiebewijzen.
Aannemen, digitaal verwerken en afhandelen van mondelinge, telefonische, digitale klachten en storingen.
Daarnaast een aantal secretariële taken zoals notuleren, opstellen van agenda’s en agendabeheer. Het opnemen en beantwoorden van de telefoon en verdere administratieve ondersteuning.
01 Nov. 2002 – 01 Okt. 2005:
Fulltime unit assistent bij Group 4 Securicor beveiliging te Geleen.
Werkzaamheden waren onder andere: Het invullen en plannen van de roosters van beveiligingsmedewerkers en servicedames (van gemiddeld 100 personen) binnen de unit(s) waarin je werkzaam bent. De daarbij behorende adhocplanning, het bijhouden, aanmaken van N.A.W gegevens in AS-400, het aanmaken van contracten, aanmaken van personeelsdossiers en het bijhouden van deze dossiers. Maandelijks verlonen van de medewerkers. Verder controleren van pro-forma facturen en het versturen van de facturen naar de opdrachtgevers. Beantwoorden en afhandelen van binnenkomende telefoongesprekken van medewerkers en opdrachtgevers. Het onderhouden van contacten met opdrachtgevers en verdere (administratieve) ondersteuning.
01 Juli 2002 - 01 Nov. 2002:
Parttime verkoopmedewerker bij Civiel Mode te Sittard.
Werkzaamheden waren onder andere: verkoop van kleding, visual merchandising, afrekenregistratie, opmaken van de kas aan het einde van de dag.
27 Apr. 2002 - 01 Nov. 2002:
Parttime receptioniste-telefoniste bij Vinamul Polymers te Geleen.
Werkzaamheden waren onder andere: opnemen en beantwoorden van de telefoon met behulp van een telefooncentrale, verwerken van post, faxen, invoeren van data, registratie en ontvangst van gasten, reserveren van vergaderruimtes en regelen van lunches, hotels, taxi’s, en verdere administratieve ondersteuning.
01 Apr. 2002 – 01 Aug. 2002:
Parttime administratief medewerker bij Van der Kolm Adviesgroep te Maastricht.
Werkzaamheden waren: invoeren van schades, verzekeringen en leningen e.d. in Assis.
18 Feb. 2001- 01 Apr. 2002:
Fulltime filiaalmanager bij Marc O Polo te Maastricht.
Werkzaamheden waren onder andere: leiding geven aan personeel, roosters maken, invoeren van goederen, visual merchandising, inkoop en verkoop van kleding, afrekenregistratie, opmaken van de kas aan het einde van de dag, het bijhouden van het kasboek en verdere bijbehorende administratieve taken.
25 Feb. 1998-18 Feb. 2001:
Fulltime taakgroep medewerker bij Nedcar BV te Born.
Werkzaamheden waren: monteren van auto onderdelen in auto’s, voormontage, roosters en verlofregelingen opstellen.
01 Jan. 1997- 01 Jan. 1998:
Parttime verkoopmedewerker bij Cartoef Mode te Sittard.
Werkzaamheden waren: verkoop van kleding, visual merchandising, afrekenregistratie, opmaken van de kas aan het einde van de dag.
Voor 1998 Diverse werkzaamheden zoals 4 jaar krantenbezorger voor het Limburgs Dagblad, Het NRC en 1,5 schoonmaker in het toenmalige Maasland Ziekenhuis
Opleidingen
2004-2006:
Personeel en Arbeid aan de Hogeschool Zuyd te Sittard. Deeltijd opleiding. Geen diploma
1994-1996:
MDS “Economisch College” te Heerlen. Alleen certificaten. Vakken: Verkoopstrategie, Organisatie en Beheer, Verkoop en Afrekenregistratie, Winkelinrichting en Verzorging, Assortimentskennis, Consumentenbenadering en –behandeling, Persoonlijke en Maatschappelijke verzorging, Management.
1993-1994:
Havo MBO te Sittard. Geen diploma.
1988-1993:
Mavo “Land van Gulick” te Sittard. Diploma op
D- niveau. Vakken: Nederlands, Duits, Engels, Geschiedenis, Biologie en Handelskennis.
Meer over mij
Werkgebied


