Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van jose van Leuven

jose van Leuven

Personalia

Leeftijd
66 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Duits
  • Engels
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Curriculum vitae

Opleidingen:

LTS (1974): diploma Bouwkunde.
MTS (1979): diploma Bouwkunde.
BNA, VTS (bond Nedederlandse Architecten) (1999): diploma Bouwkundig opzichter HBO
VTS (vereniging van technische studiecentra) (2000): certificaat cursus Bouwbesluit
BDA (buro dak advies) (2002); Beheer en toezicht houden Dak.
BDA (2004) Beheer en onderhoud Gevels
VAC (verf advies centrum) (2004) cursus inspectie schilderwerken
ARBO (2005) cursus regelgeving
fmhwonen (2006) Projectmatig werken
BDA (2007) Veilig werken op hoogte
NCOI (2007) Opleiding Middel Management programma-1
Automatiseringskennis; SAP, MS office, Word, Exell, Outlook.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Eigenschappen/ referenties;
..." ***** is een representatieve en communicatief vaardige bouwkundige met een prettig voorkomen.
Door haar jarenlange praktijkervaring heeft José veel ervaring opgedaan in het beheer en onderhoud van vastgoed.
Behalve haar goede vakkennis onderscheidt zij zich door haar natuurlijke manier om met huurders om te gaan.


Ervaring

1996-2001 Architecten .....
Functie: bouwkundige tekenaar.
Gewerkt met MINI-CAD
Uitwerken schetsen van architect naar SO, van SO naar bestektekeningen.
Maken maquettes en 3-D presentaties voor presentatie naar opdrachtgevers.
Inmeten Vastgoed en deze vastleggen op tekeningen en digitaal.


2001 tot 2007 Grote woningbouwcoöperatie;
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Functie: Opzichter planmatig onderhoud.


In projectgroep van Werkvoorbereider, Woonconsulent en Opzichter, voorbereiden planmatig onderhoud dat in het begrotingsjaar uit gevoerd wordt aan diverse woningcomplexen.
Onderstaande bouwkundige projecten begeleiden in uitvoering:
Schilderwerk binnen en buiten aan diverse wooncomplexen,
Gevelrenovaties, flatgebouwen incl. galerijvernieuwing,
Badkamerrenovaties, 195 woningen,
Kozijnvervanging, 195 woningen,
Onderhoud, reparatie en Vervanging van installaties BMI, CV, MV.
Bestratingen,
Rioleringen,

Conditiemetingen voor de Meer-Jaren-Onderhoud begroting.
Inspecties voor de Onder-Houd-Jaarbegroting.
Onderhouden van Contacten met Bewonerscommissies en individuele Huurders.
Onderhouden van contacten met overheidsinstanties, adviseurs, leveranciers.

Inspecties en Afhandelen klachten.

2007 tot 2009
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Functie: medewerker contractbeheer

Na de samenvoeging van het Vastgoed Beheer naar 1 afdeling contractbeheer
Werkzaamheden in het tot stand komen tot overdragen van nieuwbouw Vastgoed naar de afdeling contractbeheer.
Contracten bespreken en uitzetten naar de specialisten van deze contracten binnen de organisatie.
Brandmeldinstallaties; Inventarisatie en beheerplan opstellen.
Opleveren nieuwbouw naar Vastgoed Beheer..

2009 tot 2014
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Functie: Coördinator Niet Planmatig Onderhoud.

Coördineren van de werkzaamheden en functionele aansturing van het team Niet Planmatig Onderhoud.
Dit team bestaat uit medewerkers Klachten aanname, Mutatie opzichters en maakt onderdeel uit van de afdeling Klantenservice & Verhuur.

Activiteiten die door het team NPO worden uitgevoerd zijn o.a.:
Alle bouwkundige woningopnames n.a.v. mutaties en inspecties van klachten.
Het verstrekken van opdrachten voor onderhouds- en reparatiewerkzaamheden.
Het aannemen en uitzetten van reparatieverzoeken van klanten bij de onderhoudsdienst en aannemers.
Het uitvoeren van het beleid “Eigen-Wijs-Verbouwen”, het coördineren van de WMO aanvragen en individuele woning verbeteringen.
Tot de meer specifieke taken van de coördinator behoren: het sturen op financiële kaders en begroting, het beoordelen en evalueren van de externe aannemers, het opstellen van de maandrapportages en de NPO jaarbegroting.
Financieel bewaken van opdrachten externe partijen.
Onderhouden van externe contacten.
Bijdragen aan de ontwikkeling van de individuele medewerkers binnen team door te coachen en op resultaat te sturen. Ook een bijdrage leveren aan de beoordeling van de medewerkers.

Bijkomende taak; verantwoordelijk klachten coördinator.
Contactpersoon schriftelijke klachten voor de vestiging Arnhem, afhandelen en bewaken en jaaroverzicht maken.
Uitzetten bij betrokkenen, bewaken en, of begeleiden.


2009 tot 2014
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Adviseur bij ontwikkeling nieuw proces Bijzonder Vastgoed

Het ontwikkelen van instrumenten om te komen tot het opzetten van een nieuw proces binnen Vastgoed Beheer van Bijzonder Onroerend Goed.
Knelpunten inventariseren onderzoek uit verschillende invalshoeken.
Vanuit dit oogpunt het begeleiden van de bouwkundige aanpassingen van een groot monumentaal pand voor verhuur.
Dit in samenwerking met de betrokken afdelingen, nieuwe huurder, architect, installateurs, aannemer.


Referenties;
Projectleider Nieuwbouw, Projecten BV,
Samenwerking woonzorgpand

“Jose is een gedreven persoon, goed in het overzien van complexe situaties.
Jose voelt klanten en collega’s goed aan en is een erg prettig en betrouwbaar persoon om mee samen te werken. Jose beschikt over een goede combinatie van creativiteit, (technisch) inhoudelijke kennis en een goede organisatie sensitiviteit.
Jose is in daardoor staat om soms lastige problemen pragmatisch om te zetten naar duidelijke oplossingen.”

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • kwaliteitscoördinator
  • kwaliteitsfunctionaris
Sector(en):
  • Techniek
Carrièreniveau:
  • Leidinggevend
Beschikbaar vanaf:
  • Binnen 3 maanden

Werkervaring

Bouwkundig tekenaar CAD bij Architectenbureau
Opzichter Planmatig onderhoud bij Woningbouwvereniging.
Contractbeheer bij Woningbouwvereniging.
Coördinator Niet Planmatig Onderhoud en Klachten aanname.
Functioneel leidinggevende.

Opleidingen

MTS - Bouwkunde -Arnhem
HBO - VTS - bna Arnhem opleiding Opzichter Bouw
NCOI - Middle management
SAP - Arnhem.
AAG - Beheren vastgoed in de zorg.

Meer over mij

Werkgebied

  • Duiven 50km
Talentcard®