
Personalia
- Leeftijd
- 40 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Zowel in de privé sfeer als binnen een werkomgeving ben ik een sociaal persoon die gemakkelijk contact maakt met de mensen om mij heen. Ik kan goed luisteren naar mensen en toon empathie. Ik neem graag initiatieven, sta voor mijn beslissingen en ben flexibel naar andere mensen toe. Ik ben zeer gemotiveerd en zet mij voor 100% in. Ik kan zowel zelfstandig als in teamverband functioneren. Ik ben zeer leergierig en om mij verder te ontwikkelen en te specialiseren ben ik altijd bereid om cursussen en opleidingen te volgen wanneer dit noodzakelijk is. Ik ben zeer bewust van mijn handelen en laat hier graag analyses op los. Zo houd ik voor ogen waar ik me verder in kan ontwikkelen.
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Jaartal Functienaam Werkgever
Maart’14-heden Vrijwilligster bij peuterspeelzaal Sisa-Kinderopvang
Begeleiden van kinderen tijdens hun
verblijf in de peuterspeelzaal
Jan.’13-heden Medewerker Klantenservice UPC Nederland
Beantwoorden van klantvragen op het ge-
bied van producten, facturen, wijzigingen
Sept.’11-dec.’12 Callcenteragent Cendris/Manpower
Werven van postmedewerkers bij post nl , Klantenservice Famed, euromaster bandenservice
Sept.’08-okt.’11 Overblijfkracht TSO: Speelwerk/Stichting lunchplein
Begeleiden van kinderen voor, tijdens en na lunch
Mei’07 tot Aug’08 Opvoedingsondersteuning en Ontwikkelingsstimulering. Timpaan Welzijn Sneek Begeleiden en ondersteunen van vrijwilligers bij activiteiten voor kinderen
Organiseren en uitvoeren van vakantieactiviteiten voor kinderen
Sept’06-Aug’07 Stage: Pedagogisch Medewerker: Opvoedingsondersteuning en ontwikkelingsstimulering Timpaan Welzijn Sneek
Okt’02-Juni’05 Leraar basisonderwijs Lesgeven op diverse
Basisscholen
Opleidingen
Jaartal Naam opleiding Diploma
2008-2011 Algemene Pedagogische Wetenschappen Ja
2005-2008 Pedagogiek Ja
2002-2005 Leraar basisonderwijs Nee
1996-2002 VWO Ja
Meer over mij
Werkgebied


